הרחקת יונים מגג רעפים

יונים אוהבות לקונן בגגות רעפים המספקים להן מסתור מושלם מעופות דורסים ומאויבים אחרים כמו חתולים. הגג נחשב למקום המועדף אצל היונים לבניית קן, והן חוזרות לקנן במקום בכל פעם מחדש אלא אם מרחיקים אותן לצמיתות בשיטות יעילות, עדיף כמובן לבחור הרחקת יונים מגג רעפים בשיטות הומניות.

היונים מהוות מטרד תברואתי חמור ומסוכן לבני אדם ולחיות המחמד, ולמרות שקן של יונים בגג רעפים לא אמור להטריד אתכם, יש בכך סכנה בריאותית ואין לקחת סיכונים מיותרים.

הרחקת יונים מגג רעפים אינה משימה פשוטה מאחר ומדובר בעבודה בגובה רב ויש להיזהר כאשר מטפסים על הרעפים, לכן חשוב להזמין מדבירים מחברת צוות ג'י הדברות ואין לנסות להרחיק את היונים מגג הרעפים לבד.


מדוע יונים בוחרות לקנן בגגות רעפים?

בבתים רבים בישראל יש גגות רעפים, הגגות מרשימים ביופיים אך הם מהווים מקום אידיאלי עבור היונים בגלל האפשרות להגן על הקן מפני אויבים.

בכל גג רעפים יש פתחי אוורור, ובגגות הישנים יש סדקים ושברים ברעפים המאפשרים ליונים לחדור לחלל מתחת לגג ולהקין קן בטוח ומוגן, בלי שמש ישירה, ללא גשם וללא בעלי חיים העלולים לטרוף את הגוזלים והיונים.

היונים עשויות להתיישב בגג הרעפים שלכם באופן קבוע, הן יקימו קן במקום מסתור בגג, למשל בפתחי מרזבים, בפתחי אוורור בגג, בחלל מתחת לרעפים, מאחורי קולטים של דוד שמש, בקונסטרוקציה של מנוע המזגן המותקן על הגג ובתעלות הרוח.

מאחר והיונים מפיצות מחלות ונושאות כינים וטפילים אחרים, וכתוצאה מהלשלשת המלכלכת את הגג והסביבה – מומלץ להזמין שירות הרחקת יונים מגג רעפים מחברת צוות ג'י הדברות.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

איך מבצעים הרחקת יונים מגג רעפים?

יש מספר שיטות באמצעותן ניתן לבצע הרחקת יונים מהגג, לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות לכן כדאי לבקש הסברים מפורטים ממדביר או לוכד יונים המגיע לטפל בבעיה בגג הרעפים שלכם.

השיטות המקצועיות והאפקטיביות להרחקת היונים מגג רעפים הן:

התקנת פסי דריכה

צוות חברת ההדברה יתקין פסי דריכה במקומות המסתור החביבים על היונים, היונים בדרך כלל יתיישבו ויקננו בקצוות הגג, לכן יש לפרוס את פסי הדריכה מסביב לכל גג הרעפים, יש לבצע התקנה מדויקת באופן יסודי כדי למנוע מהיונים לשוב למקום.

פסי דריכה חשמליים מתאימים לכל סוגי המשטחים, גם לגגות רעפים. כאשר היונה עומדת על הפס החשמלי היא מקבלת שוק חשמלי בעוצמה נמוכה והיא מתעופפת מהמקום.

הרחקת יונים מגג רעפים
הרחקת יונים מגג רעפים

דוקרנים

אפשר להרחיק יונים מגג רעפים באמצעות התקנת דוקרנים מברזל או נירוסטה , זו שיטה הומנית ויעילה להרחקת היונים מהגג, אך ההתקנה עשויה להיות מורכבת בגלל בעיות גישה.

דוקרנים

רשת נגד יונים

שיטה הומנית מומלצת להרחקת יונים ממסתורי כביסה, פתחים במבנה וגגות רעפים. חברת ההדברה תתקין רשת חזקה וצפופה המונעת מיונים להתיישב ולקנן בגג הרעפים שלכם, יש לבצע את ההתקנה באמצעות ציוד סנפלינג או סולמות גבוהים.

לפני התקנת רשת על גג רעפים יש להבריח את היונים מהגג אחרת הן ייכלאו בפנים וימותו מרעב, ואז תיאלצו לטפל בפגר של היונה ובמפגע התברואתי החמור.

רשת נגד יונים

דחלילים

התקנת דחלילים עשויה להבריח את היונים לתקופה קצרה, אך לרוב הן יתרגלו למראה של הדחליל לכן הפתרון פחות מתאים לגגות רעפים.

דחלילים

לכידת יונים

אם היונים לכודות בתוך הגג מומלץ להזמין חברה המתמחה בלכידת יונים בשיטות הומניות וללא הרג או חומרי הדברה כימיים רעילים. לאחר לכידת היונים משחררים אותן לחופשי הרחק בטבע, זהו פתרון נגד יונים הלכודות בגג.

לכידת יונים

הרחקת יונים מהגג לצמיתות

אם גיליתם יונים בגג הרעפים בבית הפרטי או בבניין מגורים משותף חשוב להזמין מיד לוכד יונים או חברה המתמחה בהרחקת יונים. צוות ג'י הדברות מציע שיטות הומניות ויעילות להרחקת היונים מהגג. החברה מציעה שירות הרחקת יונים לצמיתות תוך התחייבות לתוצאות וללא גרימת נזק לתשתיות.

לאחר ביקור של נציג מטעם החברה ובדיקת הגג, הצוות יחליט על השיטה הנכונה והמתאימה להרחקת היונים מגג הרעפים בביתכם.

חשוב לזכור כי הרחקת יונים מגג רעפים היא עבודה מסוכנת בגובה רב, יש להשתמש בציוד בטיחותי, ולרוב מסתייעים בציוד סנפלינג המחייב רישיון עבודה מיוחד, ומומלץ לוודא כי החברה מחזיקה בכל האישורים והביטוחים הנדרשים לעבודה בגובה.

למידע נוסף, לשאלות ולהצעת מחיר משתלמת לשירות הרחקת יונים ממרפסות – התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ואנו נדאג לפתרון היעיל והמשתלם ביותר.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

הרחקת יונים מגג רעפים
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה