הרחקת יונים מהמרפסת – איך תעשו זאת נכון?

אוהבים לצאת החוצה לשבת במרפסת? אם יש לכם מרפסת בבית, ככל הנראה אתם מבלים בה לא מעט. אך ברגע שיש יונים שמקננות במרפסת, הסיפור עלול להיות מעט שונה.

היונים עלולות להפוך את השהות במרפסת ללא נעימה, ומכאן אתם תימנעו מלצאת אליה. אין סיבה שתאפשרו ליונים להכתיב את סדר היום שלכם. יש דרכים שונות ומגוונות לבצע הרחקת יונים מהמרפסת בצורה יעילה. צוות ג'י הרחקת יונים החברה המובילה בציונים ובביקורות בגוגל כאן על מנת לסקור לפניכם איך מרחיקים יונים, את האפשרויות השונות להרחקת יונים מהמרפסת ואיך תעשו את זה נכון. אם אתם רוצים לבחור במומחים בתחום – תוכלו לבחור במומחים של צוות צ'י הרחקת יונים.


מהן הסיבות השכיחות ביותר שגורמות ליונים לקנן במרפסת?

יש כל מיני סיבות המביאות את היונים לקנן דווקא במרפסת שלכם בהשוואה למרפסות אחרות. ניתן לבצע הרחקת יונים ממרפסת שמש וניתן גם למנוע מהיונים להגיע. אז מהן הסיבות הכי שכיחות שבגינן היונים מעדיפות לקנן דווקא אצלכם? הבאנו לכם כמה סיבות הגיוניות.

  • המרפסת שלכם מבולגנת? זוהי בהחלט סיבה מספיק טובה שיונים יעדיפו לקנן דווקא בה. היונים מעדיפות לקנן במקומות מסתור, זוהי הסיבה שהן מקננות גם במסתורי כביסה. אם תנקו את המרפסת אולי לא תצטרכו לבצע הרחקת יונים מהמרפסת.
  • המרפסת שלכם מלאה באוכל? גם הסיבה הזאתי יכולה להיות סיבה מספיק טובה להגעה של יונים. יונים מחפשות אוכל כל הזמן, ואם יש לכם אוכל במרפסת אתם תקלו עליהן במיוחד. לכן תנסו למנוע מצב שבו יהיו לכם כמויות גדולות של אוכל באזור המרפסת.
  • המרפסת שלכם ריקה לחלוטין? זוהי גם יכולה סיבה להימצאות של יונים. יונים אוהבות מצד אחד מרפסות מבולגנות, ומצד שני גם מרפסות ריקות שיהיה ניתן לקנן בהן בשקט. פתרון ליונים במרפסת הוא פשוט למלא את המרפסת בחפצים שונים.
הזמן עכשיו שירות התקנת דוקרנים נגד יונים!

להזמנת התקנה מקצועית של דוקרנים לגג או למרפסת שלכם –
לחצו על הכפתור וקבלו הצעת מחיר מצוות ג'י!

איך מרחיקים יונים מהמרפסת?

יש כל מיני מיתוסים הקשורים להימצאותן של היונים באזור המרפסת. באופן עקרוני עליכם להבין כי היונים מעדיפות לרוב לקנן באזורים אחרים, ולכן לרוב הן לא נמצאות במרפסת. אם היונים מגיעות לקנן דווקא במרפסת שלכם, ככל הנראה שיש לכך סיבות מאוד מוגדרות. בדיקה מקדימה שלכם עשויה כמו שכבר הבנתם למנוע את הצורך של הרחקת יונים מהמרפסת. אך אם כבר יש יונים במרפסת, איך תוכלו להתמודד איתן ביעילות?

ישנם שני פתרונות יעילים, וכל מה שנדרש מכם לעשות זה לבחור בפתרון שמתאים לכם. הפתרון הראשון הוא להתקין דוקרנים נגד יונים באזור שבו היונים מעדיפות לקנן. ככל הנראה יש מקום מסוים שבו היונים מעדיפות לקנן, ולכן אתם יכולים למנוע את זה. בנוסף עוד אופציה היא להתקין רשת למרפסת נגד יונים, ולמנוע את ההגעה של היונים אל תוך המרפסת. כל אחד מהפתרונות הללו יכול להביא איתו תועלת גדולה. איך תדעו איזה פתרון מתאים לכם? המומחים של צוות ג'י הרחקת יונים כאן על מנת להעלים את סימני השאלה. המומחים יסייעו לכם לבחור את הפתרון שמתאים לכם כמו שכפפה מתאימה לכף יד.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

למה להזמין את המומחים של צוות ג'י הרחקת יונים?

הרחקת יונים מהמרפסת זוהי לא משימה קלה, בטח כאשר היונים עלולות לחזור פעם אחר פעם. אם אתם רוצים לשים סוף לבעיית היונים, יהיה עליכם לבחור בחברה המנוסה ביותר. צוות ג'י הרחקת יונים מביאים איתם רזומה עשיר וניסיון רב בכל מה שקשור לנושא של הרחקת יונים. לא משנה אם מדובר על הרחקת יונים מהמרפסת או הרחקה של היונים מכל מקום אחר. הצוות המיומן של החברה ידע בדיוק מה צריך לעשות על מנת להרחיק את היונים לצמיתות. כך שלא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם בעיות מהסוג הזה בעתיד הנראה לעין.

אתם לא צריכים לשבור את הראש בשאלה – איך מרחיקים יונים מהמרפסת. בשביל זה כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור בחברה הנכונה. החברה תגיע עם הציוד הדרוש, ותבצע את כל מה שצריך לעשות על מנת לפתור את המצב. למה שתכניסו את עצמכם אל תוך מקום שאינכם מבינים בו? הרי ההתמודדות עם היונים היא לא התמודדות שמתאימה לכולם.

תנו למומחים של צוות ג'י הרחקת יונים לקחת את המושכות לידיים. הצוות של חברת ג'י הרחקת יונים נמצא במקום הראשון בביקורות הלקוחות וכמות הציונים בגוגל – ולקוחות מרוצים אומרים הכל.

הרחקת יונים מהמרפסת

הרחקת יונים מהמרפסת

המרפסת הביתית משמשת אותנו לצורכי אירוח, מנוחה, ארוחות באוויר הצח ובילוי עם הילדים, יש למרפסת ערך רב בחיינו אך היא מושכת בעלי חיים כמו יונים.

אמנם, היונים נראות חביבות למדי אך למעשה הן מהוות מפגע תברואתי חמור ומסוכן, היונים מפיצות מחלות קשות, מייצרות לשלשת בכמויות בלתי נסבלות והן עשויות להפיץ גם טפילים ומזיקים כמו כינים, פרעושים וכו'.

לכן, חשוב להזמין הרחקת יונים מחברה מקצועית ואמינה. יש מספר שיטות יעילות באמצעותן ניתן למצוא פתרון ליונים במרפסת.

 

הרחקת יונים מהמרפסת

אז איך מרחיקים יונים מהמרפסת?

יש מספר שיטות יעילות להרחקת היונים ממרפסות הבתים, עם זאת מומלץ תמיד להזמין הרחקת יונים מהמרפסת בשיטות הומניות וללא גרימת סבל ליונים או לציפורים אחרות.

צוות ג'י הדברות מתמחה בהרחקת יונים וציפורים אחרות ממרפסות ומגגות הבתים, השיטות ההומניות המומלצות להרחקת יונים הן:

הרחקת יונים באמצעות פסי דריכה

שיטה יעילה אך רק לזמן מוגבל להרחקת יונים מהמרפסת, מתקינים פסי דריכה על המעקה וקורות המרפסת, כאשר יונה עומדת על סף דריכה היא מקבלת זרם חשמלי בעוצמה נמוכה ,ברגע שזה מתלכלך זה מפסיק לעבוד ואפשר למצוא אף יונים יושבות על המכשיר עצמו.

רשת למרפסת נגד יונים

השיטה הקלאסית והאפקטיבית להרחקת יונים, יש להתקין רשת יונים ייעודית המונעת כניסת יונים למרפסת בצורה הרמטית, הרשת מאפשרת מעבר אוויר חופשי וכך מבצעים הרחקת יונים מהמרפסת לצמיתות.

הרחקת יונים ממרפסת שמש באמצעות דוקרנים

הרחקת יונים באמצעות התקנת דוקרנים היא שיטה יעילה, יש מגוון רחב של דוקרנים להרחקת יונים, מפלסטיק, מתכת או נירוסטה. הדוקרנים אינם פוגעים ביונה, הם משמשים כאמצעי להרחקת היונים.

הרחקת יונים באמצעות דחלילים

יש מגוון סוגים של דחלילים שמטרתם להפחיד ולהרחיק את היונים מהמרפסת, בדרך כלל מציבים דחלילים בדמות של עורב, עיט, חתול, זהו פתרון יעיל לטווח קצר מאחר והיונים מסתגלות לדחלילים תוך זמן קצר והן מפסיקות לחשוש ממנו.

הרחקת יונים באמצעות גלי קול או לייזר

יש בשוק מכשירים חשמליים שונים המיועדים להרחקת יונים, כדאי להתייעץ עם מדביר מנוסה לגבי יעילות המכשיר.

אז איך מרחיקים יונים מהמרפסת?

 

הרחקת יונים מהמרפסת – לבד או על ידי חברת הדברות?

כאשר סובלים מיונים במרפסת חשוב למצוא פתרון יעיל ואפקטיבי לטווח הארוך. היונים מחפשות מקומות מסתור במרפסות הבתים, הן אוהבות לקנן במרפסות המוגנות ואם לא מרחיקים אותן הן יחזרו לקנן במקום ויש בכך סכנה בריאותית לדיירים.

יש שיטות של הרחקת יונים מהמרפסת שניתן לבצע לבד ובשיטות עשה זאת בעצמך, למשל התקנת דוקרנים מפלסטיק או אלומיניום על המעקה, התקנת דחלילים או התקנת רשת.

יחד עם זאת, יש לבצע התקנה בגובה רב לכן חשוב להקפיד על כללי העבודה הנכונה והבטוחה, ועדיף להשאיר את המלאכה לאנשי מקצוע מנוסים. צוות ג'י מתמחה בשירות הרחקת יונים מהמרפסת, החברה שולחת מרחיק יונים מנוסה לבית הלקוח כדי לבדוק איזה פתרון מתאים להרחקת היונים לצמיתות.

חשוב להדגיש כי התקנת רשת למרפסת נגד יונים דורשת ידע, ניסיון וציוד מקצועי ובטיחותי לעבודה בגובה, לעיתים יש להתקין את הרשת באמצעות ציוד סנפלינג, סולמות גבוהים, במת הרמה או מנוף סל.

אין לקחת סיכונים מיותרים וכדאי להזמין שירות הרחקת יונים מהמרפסת מחברה מקצועית ואמינה המציעה מחירים הוגנים ושירות מקצועי עם אחריות.

הרחקת יונים מהמרפסת – איך תעשו זאת נכון?
הרחקת יונים מהמרפסת – איך תעשו זאת נכון?

איך לבחור חברה להרחקת יונים מהמרפסת?

חברות רבות מציעות פתרונות שונים ליונים המקננות ומתיישבות דרך קבע במרפסות הבתים, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת.

כאשר בוחרים חברה המציעה שירות הרחקת יונים מהמרפסת מומלץ להתייחס לוותק החברה בענף, לניסיון המקצועי בתחום הרחקת יונים, לשיטות שהחברה מציעה להרחקת יונים ממרפסות, למחיר ולהמלצות על החברה (המלצות אמיתיות בגוגל).

צוות ג'י הדברות מציע פתרונות הומניים ואיכותיים להרחקת היונים לצמיתות, לעיתים אנו ממליצים ללקוח על פתרון משולב כדי להבטיח שהיונים לא יחזרו למקום.

כמו כן, לאחר הרחקת יונים מהמרפסת מומלץ לשטוף היטב את האזור, עדיף באמצעות לחץ מים, לבצע חיטוי ובהתאם לצורך כדאי להדביר את האזור בו היונים קיננו כדי להשמיד טפילים המהווים סכנה ומטרד לבני אדם ולחיות הבית.

למידע נוסף, לשאלות ולהצעת מחיר משתלמת לשירות הרחקת יונים ממרפסות – התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ואנו נדאג לפתרון היעיל והמשתלם ביותר.

 

רשת למרפסת נגד יונים: פתרון אפקטיבי ליונים שמקננות במרפסת

יצאתם למרפסת וגיליתם כי שוב היא מלאה בלשלשת יונים? הסיטואציה הזאת מוכרת ללא מעט אנשים שמוצאים את עצמם באותה הסיטואציה.

היונים אוהבות מאוד למצוא מקום נוח ומוגן לקנן בו, אזורים שונים במרפסת יכולים להיות הפתרון המושלם. אך מה שטוב עבור היונה לא בהכרח יהיה גם טוב עבורכם, וכך עליכם להתייחס לזה. השאלה שבוודאי שאלתם את עצמכם היא איך גורמים ליונים להפסיק לקנן אצלכם במרפסת? על ידי התקנת רשת למרפסת נגד יונים. הפתרון הזה נכון להיום הוא הפתרון האידיאלי שאמור לשים סוף למטרד היונים. בקרוב מאוד יבוא יום שתוכלו לצאת למרפסת נקייה ומצוחצחת.

רשת למרפסת נגד יונים

אל תנסו להתעלם מן המצב

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי מטרד היונים הוא מטרד זמני. עוד כמה ימים או שבועות היונים ילכו לחפש מקום אחר לקנן בו. אך זוהי הטעות הגדולה ביותר של לא מעט אנשים שלא מזמינים בזמן מרחיק יונים מקצועי. ברגע שהיונים מבינות כי במרפסת שלכם הן יכולות לקנן, אין להן שום סיבה אמיתית לעזוב. הן מסוגלות להישאר זמן רב במרפסת שלכם, והן יהפכו את המרפסת לבית שלהן. כך שחובה לפעול במהירות ולא להישאר אדישים למצב, אתם אלה שאמורים להכתיב מה קורה במרפסת. אל תיתנו ליונים להיות אלה שקובעות כי הן אלה שמקננות בה.

רשת למרפסת נגד יונים תעשה את העבודה

הרשת הפכה להיות לאמצעי הכי יעיל להתמודדות עם מטרד היונים. הרשת יכולה להתפרס על פי כל המרפסת או על פני אזורים שונים המיועדים לפורענות. ביחד עם מרחיק יונים מנוסה תוכלו להחליט איך תרצו לפרוס את הרשת. העיקר הוא שתדעו כי בקרוב מאוד היונים יפסיקו להטריד אתכם. אף יונה לא תקנן לכם בתוך המרפסת, ומי שהתרגלה לעשות זאת תחפש מקום אחר. הגיע הזמן שתחזירו לידיים שלכם את השליטה על המרפסת, ולא תמצאו את עצמכם נאלצים לקבל את הימצאותן של היונים. אף אחד לא יכול להיות רגוע כאשר בכל פעם מחדש המרפסת מלאה בלשלשת בכל פינה.

רשת למרפסת נגד יונים תעשה את העבודה

 

התקינו רשת עמידה לשנים רבות קדימה

התקנת רשת למרפסת נגד יונים לא נועדה רק לתקופת הזמן הנוכחית. זה נכון שהמטרה העיקרית שלכם תהיה לגרום לכך שהיונים יפסיקו לקנן בטווח זמן המיידי. אך מי אמר לכם שהיונים לא עלולות לחזור בעתיד הרחוק? הרשת נועדה על מנת להבטיח לכם את השקט עכשיו ואת השקט גם בעתיד. הרשת עצמה מחזיקה מעמד שנים רבות, והיונים פשוט לא יגיעו לבקר. אתם מהצד שלכם תוכלו לדעת כי יש לכם את כל הסיבות להיות רגועים. היונים ימצאו מקום אחר לקנן בו, ואת הלכלוך וכל הבלגן הן יעבירו למקום אחר. העיקר שאתם תוכלו לצאת למרפסת ולארח בה אורחים ללא כל בעיה.

מזמינים מרחיק יונים מנוסה ומיומן

רשת למרפסת נגד יונים תוכלו למצוא בלא מעט מקומות. אך מי אמר שאתם יודעים כיצד להתקין אותה? ההתקנה של הרשת היא קריטית על מנת שתוכלו לקבל ממנה את כל היתרונות. אם הרשת לא תותקן בצורה מקצועית היא עלולה להישחק במהירות. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שהרשת עושה רק חצי מהעבודה, ולא באמת מביאה פתרון הרמטי. זוהי הסיבה שבגללה מראש כדאי לכם להזמין איש מקצוע שחי ונושם את העולם הזה. היכן תוכלו למצוא את אנשי המקצוע הכי מנוסים להרחקת יונים? בחברת צוות ג'י הרחקת יונים. צוות מנוסה שיספק לכם פתרון אפקטיבי ומקיף למטרד היונים.

תשמרו על הבריאות שלכם ושל בני המשפחה

עוד סיבה שבגללה מומלץ לכם להתקין רשת למרפסת נגד יונים היא שהיא תימנע מהיונים להפיץ מחלות. על פניו היונה נראית למראית עין כמו חיה חמודה מאוד, כזאת שלא יכולה להזיק. אך בפועל היא מביאה איתה לא מעט מחלות, שחובה עליכם להיזהר מהן. ברגע שהיונים יתחילו לקנן לכם בתוך המרפסת, אתם חושפים את עצמכם לסכנה. לא רק שאתם חושפים את עצמכם, אתם חושפים את כל שאר בני המשפחה שלכם. לכן החשיבות של הרשת גבוהה יותר ממה שהיה נדמה לכם בתחילת הדרך. הזמינו עוד היום מרחיק יונים דרך צוות ג'י הרחקת יונים ותוכלו להיות רגועים לחלוטין.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

הרחקת יונים מהמרפסת
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה