צוות ג'י הדברות - המובילים בביקורות גוגל בציון ובכמות הביקורות 🥇

5/5

הדברת דבורים וצרעות

האם גיליתם קן צרעות פעיל בבית או בחצר? האם דבורים וצרעות מבקרות אתכם בבית, מסתתרות בפינות מסתור במבנה ובגינה ותוקפות אתכם? לרוב, עם תחילת עונת האביב, הדבורים והצרעות מתעוררות ומתחילות בפעילות ערה, כאשר המלכה של הלהקה מחפשת בתקופה זו מקום חדש כדי להתמקם בו ולהקים קן.

חשוב להזמין הדברת דבורים וצרעות רק מחברה מובילה ומנוסה כמו צוות ג'י הדברות, יש מספר שיטות יעילות כמו ריסוס נגד דבורים והדברת צרעות בבית באמצעות ריסוס ישיר על הקן, לכידת המלכה, פיתיונות, עשן, מלכודות ותכשירים שונים.

כל ניסיון לטפל בקן דבורים וצרעות לבד בהדברת דירות ובתים פרטיים כרוך בסיכונים רבים כיוון שהצרעות עלולות לתקוף. גם דבורים תוקפות בני אדם המנסים לרסס אותן או להשמיד את הקן, עם זאת אין להשוות עקיצת צרעות לעקיצה של דבורים.

הצרעות יכולות לעקוץ מספר פעמים בלי למות, הן תוקפות את חלקי העור החשופים בעיקר באזור הפנים והצוואר, העקיצה הארסית עלולה לגרום להתנפחות ולתגובות אלרגיות קשות, עד לכדי סכנת מוות בגלל חסימת קנה הנשימה עקב התנפחות האזור.

לא מעט ישראלים שגילו קן צרעות או דבורים בקירות הבית מנסים לאטום את האזור מתוך אמונה כי סתימת הקן עם בטון או גבס תביא להשמדת הקן. למעשה, הצרעות והדבורים יצליחו ברוב המקרים לפרוץ פתח חדש כדי לצאת החוצה, לעיתים דרך פתחי מיזוג האוויר, תעלות חשמל בקירות ועוד. לכן, חשוב להזמין הדברת צרעות ודבורים מצוות ג'י הדברות.

הדברת דבורים

צוות ג'י הדברות מתמחה בין היתר בהדברת דבורים. אנו מציעים 3 שיטות יעילות ומוכחות להדברה נגד דבורים:

הדברה נגד דבורים מומלץ לבצע רק בשעות הערב, עדיף אחרי השקיעה, כאשר הדבורים שבות לקן לאחר יום פעילות ארוך, בשעה זו הן פחות פעילות לכן איומי התקיפה והעקיצות נמוכים יותר באופן משמעותי.

מדביר דבורים מוסמך מאתר את מוקדי המשיכה של המלכות, מסמן את קן הדבורים ומבצע ריסוס של הקן כדי להשמידו. את המלכות יש ללכוד או להשמיד בתחילת האביב, לכן חשוב להזמין מדביר מנוסה כיוון שיש לאתר את מוקדי המשיכה בסביבה, למשל מקור מים, מצבור אשפה, סוגי צמחים שונים וכדומה.

הדברת דבורים חייבת לכלול גם את השמדת המלכה, כיוון שאם רק מרססים את הקן אך המלכה אינה מתה, היא תגביר את קצב הילודה. אחת השיטות היעילות להשמדת המלכה היא באמצעות פיתיונות רעילים, הרעל אינו מסוכן לבני אדם. דבורים עמלות לוקחות את הבשר המורעל לקן, וכך הן גורמות להרעלת המלכה שלהן ולמותה.

לאחר השמדת המלכה, יש לטפל בקן עצמו. בדרך כלל מבצעים ריסוס ישירות על הקן, אם מגלים את קן הדבורים בתוך סדק בקיר יש לטפל במקום וחשוב לסגור ולאטום הרמטית את מקום המסתור כדי למנוע ממלכה אחרת להקים בו קן. לפני ריסוס הקן מדליקים אבוקת עשן כדי להפחיד את הדבורים ולהרחיקן מהאזור.

הדברת דבורים וצרעות
הדברת דבורים וצרעות

 

הדברת צרעות

הדברת צרעות אינה משימה פשוטה, יש להשאיר את המלאכה לאנשי מקצוע מנוסים כיוון שעקיצת הצרעות לא נעימה ועלולה לסכן חיים.

הדברה נגד צרעות מבוססת על כמה שלבים עיקריים:

  • איתור קן הצרעות על ידי הלקוח או מדביר מנוסה.
  • זיהוי סוג הצרעה כדי להתאם את חומרי ההדברה.
  • השמדת המלכה בחודשים אפריל – מאי, לרוב על ידי תרסיס דבק או פיתיון.
  • חיסול קן הצרעות, בדרך כלל בחודשים יולי – אוגוסט, לפני בוא הגשמים.
  • ריסוס צרעות בחומרים מאושרים הנמצאים תחת פיקוח, בהתאם להנחיות היצרן והמשרד להגנת הסביבה.
  • השמדת הקן במבנה.
הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

במקרים בהם לא ניתן לאתר את קן הצרעות נהוג להציב פיתיונות של בשר מורעל. את הפיתיונות מפזרים במיקומים חביבים על הצרעות העמלות, הן יעבירו את הבשר המורעל לקן ויגרמו למלכה למות. ריסוס נגד צרעות יעיל כאשר מאתרים את הקן בתוך הבית, במחסן, בקיר חיצוני, בשדה או בהדברה לעסקים ומוסדות.

יש להשתמש בחומרים מפוקחים ומאושרים בלבד, לרוב מרססים את הקן בשעות הערב כאשר הצרעות פחות פעילות, ולרוב מציבים גם מלכודות ללכידת הצרעות העמלות שברחו מהקן, את המלכודת מטביעים בגיגית מים כדי להשמיד את הצרעות.

כדאי לדעת כי בישראל יש חמישה סוגי צרעות, לכן חשוב להתאים את חומרי ההדברה לסוג הצרעה, אחרת הריסוס אינו יעיל.

סוגי הצרעות הנפוצים בארץ:

  • צרעה מזרחית
  • צרעה גרמנית
  • צרעת הפלך
  • צרעת עפצי החטטים
  • דבורת הדבש

קל לאתר את קיני צרעת הפלך מאחר והם גלויים לעין, ההדברה כוללת ריסוס ישיר על הקן של תרסיסי דבק, התרסיס גורם לכנפיים של הצרעות להידבק וקל לאסוף את הצרעות ולהשמיד אותן.

איתור קיני צרעה גרמנית וצרעה מזרחית קשה יותר, בדרך כלל הקן יסתתר בשטחי בור במקומות נסתרים מהעין, לכן שיטת ההדברה המועדפת היא פיזור מלכודות ופיתיונות רעילים.

הדברת צרעות

 

הדברת דבורים וצרעות על ידי צוות ג'י הדברות

דבורים וצרעות מהוות מטרד לבני אדם, הן עלולות לעקוץ ולגרום לתגובה אלרגית ולכאבים באזור, ויש לא מעט אנשים הרגישים לעוקץ ועלולים לפתח תגובה אלרגית קשה המחייבת טיפול רפואי. דבורים וצרעות נלחמות למען המלכה שלהן, הן מתגוננות כאשר מנסים לרסס את הקן, ועקיצה מרובה שלהן עלולה לגרום לקשיי נשימה ולסכנת חנק.

לכן, חשוב להזמין חברת הדברות מקצועית ובעלת כל האישורים וההיתרים הנדרשים. צוות ג'י הדברות מתמחה בשיטות ריסוס והדברה נגד דבורים וצרעות, יש גם שיטות ידידותיות והומניות, לכן כל לקוח זוכה לייעוץ מקצועי ולפתרון המתאים ביותר עבורו.

אנו מבצעים ריסוס רק בחומרים מאושרים וידידותיים לסביבה, החומרים אינם מכילים פירתרואידים לכן אין להם ריח, ולאחר הריסוס אפשר לחזור לבית, יש להמתין כשעתיים בלבד.

למידע נוסף ולהזמנת שירות הדברת דבורים וצרעות – התקשרו עכשיו וצוות ג'י הדברות יטפל בבעיה בשיטות יעילות. העבודה כוללת אחריות ולאחר ההדברה תקבלו הנחיות לגבי החומרים בהם השתמשנו.

הדברת דבורים וצרעות

תוכן עניינים