צוות ג'י הדברות - המובילים בביקורות גוגל בציון ובכמות הביקורות 🥇

5/5

הדברת עכברים וחולדות

בשטחים פרטיים וציבוריים ישנם מזיקים נפוצים כגון עכברים וחולדות. חשוב לטפל במזיקים באמצעות תכשירי הדברה ושיטות להרחקת עכברים וחולדות, המכרסמים עלולים לגרום לנזקי רכוש ולמפגעים בריאותיים כיוון שהם מפיצים מחלות ועלולים לפגוע פיזית בבני אדם. במאמר הבא כתבנו על השיטות והאפשרויות בהדברת עכברים וחולדות.

אם אתם מנסים שיטות הדברת עכברים וחולדות באופן עצמאי אך הטיפול לא פותר את הבעיה, חשוב לפנות לצוות ג'י הדברות המתמחה בין היתר בשיטות יעילות ואיכותיות להדברת חולדות ועכברים, ללא סכנה בריאותית לבני אדם ולחיות משק בית. הדברת עכברים וחולדות חייבת להיעשות רק על ידי מדביר מוסמך ובעלי רישיון בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה.

חשוב לציין כי הדברת חולדות נחשבת למשימה מורכבת מאחר ויש לאתר את מיקום החולדות ומוקדי המשיכה שלהן, ויש לבצע סקירה מעמיקה של השטח והמבנה על מנת לאתר את המחילות, המעברים התת קרקעיים והפתחים, ובהתאם לכך ללכוד את החולדות והעכברים, בלי להותיר פגרים העלולים להירקב ולגרום למפגעי ריח ולסכנה בריאותית לדיירים.

כדאי לדעת כי במשך שנים ארוכות הדברת עכברים וחולדות נעשתה באמצעות שיטות אכזריות כמו פיתיונות רעילים ומלכודות. כיום, יש שיטות ירוקות להדברת חולדות ועכברים, יש שיטות איכותיות ללא רעלים מסוכנים וללא סכנות בריאותיות לאדם, לחיות ולסביבה, באמצעות הרחקת עכברים וחולדות על ידי אנשי מקצוע מיומנים וללא הרג המזיקים.

 

שיטות מומלצות להדברת חולדות

צוות ג'י הדברות מספק מענה מקצועי יעיל ואיכותי בכל בעיה, שיטת ההדברה מותאמת לצורכי הלקוח, סוג המזיקים, סיכונים ומאפייני השטח והמבנה.

צוות החברה מתמחה במגוון שיטות הדברת חולדות, למשל:

 

מלכודות מתכת

מדביר חולדות מנוסה ומוסמך מבקר במבנה כדי לאתר את מיקום החולדות ולהציב מלכודות מתכת במיקומים הנכונים, בעיקר בגגות רעפים, במחסנים, בחצר ובגינה. לאחר לכידת החולדה במלכודת משחררים אותה בטבע וכך נמנעים מפגיעה בחיות ומונעים סבל מיותר.

מלכודות מתכת

 

מלכודות דבק

אפשר לפזר מלכודות דבק ייעודיות כדי ללכוד את החולדות במבנה, עם זאת שיטה זו פחות הומנית כיוון שהיא גורמת לסבל רב לחולדות ולמוות בייסורים.

מלכודות דבק

 

פיזור פיתיונות רעילים

הדברת חולדות באמצעות פיתיונות רעילים נחשבת לשיטה היעילה ביותר נגד החולדות, זו השיטה הקלאסית והוותיקה לטיפול במפגע התברואתי. עם זאת, הרעלים עלולים לסכן את בריאות האדם, חיות המחמד וחיות משק בית, כמו כן הרעל עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לסביבה לכן מומלץ לנסות הדברה ירוקה לפני פיזור פיתיונות רעילים.

חשוב לציין כי הרעלת החולדות באמצעות פיזור פיתיונות היא שיטה אפקטיבית  לטיפול במפגע, עם זאת החולדה המורעלת עלולה להסתתר בגג, במחילה נסתרת או בסדק זעיר וחבוי מהעין, והפגר מרקיב, מפיץ ריח רע ובלתי נסבל עד ליבוש הטבעי של הפגר.

פיזור פיתיונות רעילים

 

בצוות ג'י הדברות מציעים פתרונות יעילים ואפקטיביים להדברה נגד חולדות גם במקרים הבאים:

  • הדברת חולדות בגג במגוון שיטות יעילות.
  • הדברת חולדות בגג רעפים ללא רעל.
  • הדברת חולדות בגינה על פי תוכנית מקצועית ובהתאם למאפייני השטח.
  • הדברת חולדות בחצר בשיטות ירוקות ובאמצעות ריסוס ופיזור פיתיונות.
  • הדברה ירוקה ללא הרג ורעלים מסוכנים.
הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

שיטות מומלצות להדברת עכברים

צוות ג'י הדברות מתמחה בין השאר גם בשירות הדברת עכברים, הן באמצעות שיטות הדברה ירוקה והן באמצעות הרחקת עכברים, מלכודות, ריסוס נגד עכברים ופיזור פיתיונות רעילים.

אנו מתמחים בסוגי ההדברה הבאים נגד עכברים:

  • הדברת עכברים בחצר על ידי מלכודות מתכת ו/או פיתיונות רעילים.
  • הדברת עכברים וחולדות באמצעות שיטות ירוקות ואורגניות ללכידת עכברים במלכודות ושחרור המזיקים בטבע, פיזור חומרי הדברה ירוקה וטבעית ללא רעלים ועוד.
  • הדברת דירות ובתים פרטיים ללא צורך בפינוי ועל ידי חומרים ירוקים ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות.
  • ריסוס נגד עכברים בבתי עסק, לרבות מסעדות, מפעלי מזון, מטבחים תעשייתיים וכדומה.

 

ריסוס נגד חולדות ועכברים

באופן כללי, אפשר לבצע ריסוס עכברים או ריסוס נגד חולדות בתוך הבתים, במבנים ובחצרות. הריסוס מאפשר להחדיר את חומרי ההדברה נגד החולדות והעכברים לתוך המחילות, הסדקים והחללים הנסתרים והחבויים. ישנם מיקומים אליהם קשה להגיע, למשל חללים נסתרים בגגות רעפים או מחילות מתחת לרצפה ובקירות המבנה.

אם מפזרים פיתיונות רעילים החולדה או העכבר עלולים למות בחלל זעיר וחבוי שלא ניתן להגיע אליו, ומכאן הדרך קצרה לריח רע בכל הבית, אך לפעמיים זה הפתרון היחיד כשלא ידוע מיקום המזיק.

חשוב לציין כי פיזור רעל בתוך הדירה או הבית הפרטי מהווה סכנה מוחשית לילדים, למבוגרים ולחיות המחמד. לכן, מדביר חולדות ועכברים מנוסה פועל במספר שיטות ונעזר באמצעים שונים כדי להרחיק את המזיקים ולמנוע את שובם למקום.

לעיתים, העכברים והחולדות מזהים את חומרי ההדברה הרעילים, הם עוברים למקום חלופי, אך לאחר שהשפעת הרעל פגה הם חוזרים למקום הקודם בו הם יודעים כי יש להם מחסה טוב ומזון בשפע.

לכן, מעבר להדברת ולהרחקת עכברים וחולדות חשוב להקפיד על ניקיון והיגיינה במבנה, לאטום פתחים מהם המזיקים עלולים לחדור לבית, לפזר מלכודות כדי ללכוד את המזיקים ולשחרר אותם בחיק הטבע והרחק מהמקום בו אתם גרים, ויש לעקוב אחרי המזיקים כדי להדביר אותם בצורה יעילה ולטווח ארוך.

הדברת עכברים וחולדות
הדברת עכברים וחולדות

הדברה שוטפת בבתי עסק

בתי עסק רבים, בעיקר בתחום האוכל והמזון, סובלי מנזקי חולדות ועכברים. בתי עסק בתחום המזון והאירוח חייבים להקפיד על הדברה בהתאם לתקנות ולדרישות.

ההדברה חייבת להיעשות רק על ידי מדביר מוסמך ובעל רישיון בתוקף, זו עבודה מורכבת המחייבת ידע רב בכל שיטות ההדברה, במגוון חומרים ותכשירי הדברה, בזיהוי מזיקים ובאיתור מקום ההסתתרות שלהם.

יש מכת חולדות ועכברים במסעדות, באזורי תעשייה, במפעלי מזון ובמטבחים תעשייתיים כמו בבתי מלון ובמפעלי מזון. במקומות אלה יש לבצע הדברת עכברים וחולדות אחת לכמה חודשים על ידי מדביר מוסמך.

למידע נוסף, לשאלות, לייעוץ מקצועי ולהזמנת הדברה לעסקים ומוסדות או הרחקת עכברים וחולדות – התקשרו עכשיו או השאירו לנו הודעה באתר, וצוות ג'י הדברות יחזור אליכם בהקדם האפשרי. אנו נדאג להדברה איכותית ומקצועית בשיטות בטוחות ואפקטיביות ונדאג למגר את המפגע.

הדברה שוטפת בבתי עסק

 

הדברת עכברים וחולדות מחיר

שירות מחיר
הדברת חולדה בדירה
*המחיר עבור הדברת חולדה בודדת בדירה על ידי מלכודות ורעלים
₪350 – ₪400
הדברת עכבר בדירה
*המחיר עבור הדברת עכבר בודד בדירה על ידי מלכודות ורעלים
₪350 – ₪400
לכידת חולדה בדירה
*המחיר עבור לכידה מידית של חולדה בודדת בדירה והוצאתה מהבית
₪400 – ₪600
לכידת עכבר בדירה
*המחיר עבור לכידה מידית של עכבר בודד בדירה והוצאתו מהבית
₪400 – ₪600
הדברת עכברים וחולדות *עבור הצבת מערך הגנה כנגד מכרסמים בשטח הבית הכולל רעלים ומלכודות ₪500 – ₪800
הדברת עכברים וחולדות בבור ביוב
*המחיר עבור הדברה חד פעמית בביובים כנגד מכרסמים על ידי רעלים
₪200 – ₪300

הדברת עכברים וחולדות

תוכן עניינים