דוקרני נירוסטה להרחקת יונים

מרגישים שאיבדתם סבלנות, ואינכם מוכנים עוד לסבול את המטרד הסביבתי החמור? אתם בחברה טובה, רבים מהתושבים בישראל מתארים את החיים במחיצת היונים, כסיוט מתמשך. היונים מפיצות מחלות קשות, מפיקות רעש, ויוצרות לכלוך המדיף ריח גרוע למרחוק. הגיע הזמן להיפרד לשלום מיונת השלום. איך עושים זאת? צוות ג'י כאן בשבילכם, עם שירות התקנת דוקרני נירוסטה להרחקת יונים. החיים היפים מחכים לכם מעבר לסיבוב.

 

מטרד עם כנפיים – היונים והנזקים שהן גורמות לנו

המפגע אותו יוצרות היונים בסמוך למגורי האדם, הינו בעיה ידועה ברחבי העולם. רבים הסובלים ממעלליהן של היונים, ונפרט.

 

דבר ראשון: ההשתלטות

היונים הגיעו אל האזור העירוני, לאחר שמצאו שפע מזון, והגנה מפני בעלי חיים טורפים האורבים להם בטבע. נטיית היונים הטבעית היא לקנן במקומות הגבוהים. כך מצאנו את עצמנו מגלים יום אחד מאחז של יונים במסתור הכביסה שלנו, על פתח פיר המעלית, בפתח האוורור בגג, במרפסת המקורה או בכל מקום שהיווה לפי שיטתן, בית עבורן. וכך, בלי לשאול רשות, הפכה הדירה הפרטית שלנו, לנחלתן של בנות הכנף חסרות הנימוסים וההליכות.

דבר ראשון: ההשתלטות

 

דבר שני: ים לכלוך

היונים מטילות לשלשת רבה, היוצרת לכלוך וריח נורא. כך הופכת הכביסה הנקייה למוכתמת, וקירות הבניין למלאים בכתמים עכורים. בנוסף, היונים מרבות להתאסף ולעמוד על פתחי הניקוז, בעודן מחליפות חוויות בהתרגשות זו עם זו, מתמלאים חורי הניקוז בלשלשת, ונסתמים מה שיוצר סתימות מטרידות במערכת הניקוז.

דבר שני: ים לכלוך

 

דבר שלישי: רעש

היונים אמנם לא ידועות כציפורים קשקשניות כמו העורבים למשל, אולם כשהן מתכנסות, יונים רבות יחד, ההמייה שלהן עלולה להטריד. מאוד.

דבר שלישי: רעש

 

דבר רביעי: הפצה של מחלות שונות

אם עד עכשיו יכולנו איכשהו להביט במחדל בעיניים קמות ולשתוק, הרי שהעובדה המדעית כי יונים עלולות לגרום להדבקת האדם במחלות קשות שונות כמו: סלמונלה, קדחת הנילוס ודלקת קרום המוח, לא מאפשרת לנו שלא לטפל במפגע המסוכן.

סילוק יונים חשוב משום שהיונים מביאים עמן כבני לוויה נאמנים גם כינים, טפילים וזבובים, המעבירים אף הם מחלות ויוצרים תגובות אלרגיות חמורות.

דוקרני נירוסטה להרחקת יונים
דוקרני נירוסטה להרחקת יונים

איך מטפלים במפגע התברואתי החמור? הדרכים להרחקת יונים

בעבר, הייתה נפוצה בעולם שיטה של הרג ביונים, כדי להתפטר מהשפעותיהן המזיקות. עמותות צער בעלי חיים נזעקו להגן על היונים, וכך גם חובבי יונים וכל מי שלא יכול היה לשאת את הקטל הנורא. לבסוף, מה שסתם את הגולל על התופעה, היה מחקר בבאזל, שנערך בשנים 1988-1992, תוצאות המחקר הציגו כי הרעלת היונים גורמת רק להתרבותן.

מני אז, השיטות הננקטות כנגד היונים הינן הומניות, ואינן גורמות לאף נזק או פגיעה בהן.

2 השיטות המוכחות כפועלות היטב מול היונים, הינן: הרחקת יונים באמצעות רשת נגד יונים ודוקרני נירוסטה להרחקת יונים.

 

דוקרני נירוסטה להרחקת יונים – מה זה ואיך זה פועל?

דוקרנים הינם מוטות ארוכים, הניתנים לחיתוך בהתאמה אישית. למוט מחוברים קוצים קהי-חודים בזוויות שונות. את הדוקרנים מציבים על אדני חלונות, בפתחי גגות ובמסתורי כביסה או בכל מקום אחר בו היונה עומדת תדיר. הדוקרנים גורמים לכך שהיונה לא מרגישה נוחות ויציבות במקומה הקבוע, ולכן בוחרת לתפוס את הכנפיים וללכת.

 

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

 

יש לדעת, כי הדוקרנים אינם מיועדים לפציעת היונה חלילה אלא לגירוש יונים, ולכן הקוצים נגד יונים אינם חדים באופן שעלול להזיק.

בשוק הדוקרנים ניתן למצוא 3 סוגי דוקרנים:

  • דוקרני פלסטיק.
  • דוקרני נירוסטה.
  • דוקרני מתכת.

 

סוגי הדוקרנים להרחקת יונים הסבר
דוקרני פלסטיק להרחקת יונים דוקרנים אלו הינם זולים יותר ביחס לאחרים, אולם קיימים מספר חסרונות לאפשרות זו:

  • דוקרני הפלסטיק להרחקת יונים מכסים שטח קטן בלבד.
  • היונים מסוגלות ללכת על דוקרני הפלסטיק.
  • דוקרני הפלסטיק אינם עמידים בשמש.
  • דוקרני פלסטיק מתאימים רק למיעוט יונים, מקום בו נאספות יונים רבות, פתרון זה לא יתאים לו.
דוקרני נירוסטה להרחקת יונים דוקרני נירוסטה להרחקת יונים נהנים ממעלות רבות: דוקרני הנירוסטה גבוהים יותר מדוקרני הפלסטיק.

דוקרני נירוסטה להרחקת יונים עמידים במשך שנים רבות ללא בלאי או היווצרות חלודה, היונים לא יכולות להלך עליהם בשום אופן, וכן, דוקרני נירוסטה להרחקת יונים מכסים שטח נרחב.

מחירם גבוה מעט יותר, אולם אורך חייהם ממושך ביותר, מה שחוסך הזמנה נוספת של בעל מקצוע בהמשך.

דוקרני מתכת להרחקת יונים דוקרנים אלו פחות מומלצים משום שהם נוטים להחליד בלחות ובגשם.

התקנת דוקרני נירוסטה להרחקת יונים בגובה רב

היונים משתמשות ביתרון התעופה שלהן, ומסתתרות בדרך כלל במקומות גבוהים במיוחד, מה שאומר, שכדי להתקין דוקרני נירוסטה להרחקת יונים, יש לעלות לגובה רב. חשוב להיעזר בחברה מקצועית במיוחד המעניקה שירותי סנפלינג להתקנת דוקרני נירוסטה בכל מיקום, בבטיחות רבה. צוות ג'י מעסיק אנשי מקצוע מוסמכים לעבודה בגובה באמצעי סנפלינג, וסל אדם.

 

דוקרני נירוסטה להרחקת יונים – הכי משתלם עם צוות ג'י

צוות ג'י החברה המובילה בביקורות גוגל, מציע לכם שירות התקנה מקצועי של דוקרני נירוסטה להרחקת יונים. צוות ג'י מייבא את הדוקרנים, כך שאתם מקבלים מחיר מיוחד ללא פערי תיווך. מחפשים מבריח יונים? זה הזמן להיפטר מהיונים במחיר שווה לכל כיס.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

דוקרני נירוסטה להרחקת יונים
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה