הרחקת יונים בבאר שבע

אחד המטרדים המציקים ביותר בבאר שבע, הינו ריבוי היונים בעיר המגורים הדרומית. היונים גורמות ללכלוך רב, להפצת מחלות ולרעש ומפרות את שגרת היומיום בצורה הפגנתית. גרים בבירת הנגב וסובלים ממכת ערוב בצורת יונה? צוות ג'י כאן בשבילכם, כדי לבצע הרחקת יונים בבאר שבע באופן מקצועי, הומני ומיידי, תוך שירות אדיב ומחיר משתלם במיוחד.


מיונת שלום ועלה של זית – ליונת חלום הביעותים בבית

הרגע הזה בו חוויית תליית הכביסה הופכת מפעולה פשוטה לאקט בו נדרשת עזרת הבעל, לטובת האישה סולדת היונים, הוא זמן שבו יש לחשוב על הזמנת מרחיק יונים מקצועי.

היונה, בעלת הכנף הקטנה והבלתי מזיקה למראה, הפכה בשנים האחרונות למטרד תברואתי וסביבתי חמור. היונים מתגודדות ומוצאות מחסה במסתורי כביסה, בגגות, במרפסות ובחדרים פתוחים שונים. הן לא משלמות ארנונה או שכר דירה, ופשוט מתנחלות היכן שנראה להן לנכון.

הנזקים שהן מסיבות הם רבים: הן מטילות לשלשת רבה ונוצות, מה שיוצר מראה דוחה וריח בלתי נסבל, היונים עושות רושם שקט בדרך כלל, אולם כשהן שוהות יחד בקבוצות, הן מקימות רעש רב.

אולם הנזק החמור מכולם הינו העובדה שהיונים מביאות איתן בנדוניה גם טפילים, זבובים וכינים, העלולים להדביק את האדם בשלל מחלות, ביניהן דלקות מוח נגיפיות ואלרגיות שונות.

המפרט הזה נשמע מרשים, לא?! מחלות, לכלוך ורעש בלתי פוסק. תושבי באר שבע קבעו: חייבים לעשות סוף למטרד הזה!

מיונת שלום ועלה של זית - ליונת חלום הביעותים בבית

 

הרחקת יונים בבאר שבע – לא מה שחשבתם

טרדת היונים הינה סוגייה שמטרידה תושבים עירוניים ברחבי העולם במשך שנים. היונים אינם ציפורים תמימות כפי שמציגות לשווא עיניהן החרוזיות. הן טריטוריאליות, לוחמניות וחכמות ביותר, ומאיימות לתקוף כל מי שינסה ליטול מהן הן מדרך כף רגלן. ההכרח לא יגונה, והמצוקה כידוע, היא אבי ההמצאה, כך הגיעו לעולם שיטות הרחקת יונים משיטות שונות.

הרחקת יונים בבאר שבע – השיטות שלא ירגשו את היונים שלכם

ישנן מספר שיטות להרחקת יונים שנשמעות כמו רעיון יפה, אבל בפועל, לא גורמות ליונים אפילו להעיף מבט:

מתקני צלילים

ישנה שיטה נפוצה להרחקת יונים באמצעות השמעת קולות של עופות דורסים. אתם יודעים מה? זה היה יכול להיות נחמד, אילו יוני-העיר היו פוגשים בעופות דורסים, אך מכיוון שהן לא פגשו מימיהן איום כזה, השמעת הקולות נדמית להן כמו תקליט מעניין ותו לא. יש לדעת כי ליונים ולבני אדם ישנו תדר שמע דומה, כך שהשמעת תדרים תת קוליים להפחדת יונים, עשויה להפחיד אותנו באותה מידה, כלומר לא להפחיד כלל…

דחלילי ינשופים

שוב מאותה סיבה של חוסר היכרות של היונים עם המאיימים על חייהם, דחלילים בעלי הבעת פנים מאיימת עשויים לשמש להם כמתקן אטרקטיבי להיתלות עליו ותו לא.

הרחקת יונים בבאר שבע
הרחקת יונים בבאר שבע

הרחקת יונים בבאר שבע – השיטות האפקטיביות

2 השיטות המרכזיות שהוכחו כיעילות בהרחקת יונים הן דוקרנים ורשתות נגד יונים.

דוקרנים להרחקת יונים בבאר שבע

דוקרנים הינם אמצעי הרתעה נגד יונים העשוי ממוט שעליו בנויה מערכת קוצים שלא מאפשר ליונה לדרוך במקום. הקוצים בעלי חוד קהה כך שאינם פוצעים את היונה, אלא רק אינם מאפשרים לה להישאר במקום. צוות ג'י מייבא את דוקרני היונים האיכותיים בארץ מנירוסטה ומפלסטיק, ומשווק אותם למרחיקי יונים רבים בישראל. הדוקרנים עמידים מאוד ומחזיקים מעמד לאורך שנים.

דוקרנים להרחקת יונים בבאר שבע

 

רשתות להרחקת יונים בבאר שבע

שיטה נוספת מקובלת להרחקת יונים הינה שיטת התקנת רשתות על פתחי המסתור של היונים. צוות ג'י עושה שימוש במגוון רשתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

יש לדעת שהיונים הן בעלות כנף, ונוטות להתמקם במקומות גבוהים, מה שמקשה על הרחקתן. צוות ג'י לא נרתע מאתגרים כמו אלו ומתגייס לעבודה בגובה רב באמצעות צוות של עובדים מוסמכים להתקנת פתרונות הרחקת יונים בסנפלינג. הפעילות נעשית מתוך שמירה רבה על בטיחות ושימוש בציוד איכותי במיוחד.

צוות ג'י – הרחקת יונים בבאר שבע? עלינו!

תושבי באר שבע וכבר לא מסוגלים לסבול את נזקי היונים ואת טרדתם? זה הזמן ליצור קשר עם צוות ג'י שיפעלו צ'יק צ'אק לסילוק המפגע. באדיבות, במקצועיות וביעילות, יפעל הצוות, ואם יידרש, גם יבוא לטיפול המשך, עד שבעלות הכנפיים תבינה שהם אינן רצויות ותמצאנה להן מקלט אחר.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

שאלות ותשובות בנושא הרחקת יונים בבאר שבע

לצורך הרחקת יונים בבאר שבע כדאי לבחור בפתרונות הומניים כמו התקנת דוקרנים, רשתות נגד יונים, ובהתאם לצורך אפשר לשלב פתרונות נוספים כמו פס דריכה ודחלילים.
יש פתרונות להרחקת יונים שניתן ליישם לבד, למשל דוקרנים ודחלילים, אך עדיף להזמין חברה מקצועית כדי לבחור בפתרונות יעילים המרחיקים את היונים לצמיתות.
צוות ג'י הרחקות יונים מתחייבים למחירים תחרותיים והוגנים ולתמורה מלאה לכספכם, עלות הרחקת יונים בבאר שבע משתנה מלקוח ללקוח בהתאם לסוג הפתרון, מורכבות העבודה, עלויות חומרים, שיטת ההתקנה ועוד.
למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בבאר שבע מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר

אנחנו תמיד זמינים כדי לעזור לך בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים.