הרחקת יונים בבת ים

מכת הטרדת היונים לא פסח על העיר בת ים, כשהיא מותירה את תושבי העיר חסרי אונים מול המפגע עתיר הנזקים: היונים מפיקות רעש נורא, לכלוך רב ואף מפיצות שלל מחלות המסכנות את הציבור. האם נגזר על תושבי בת ים לסבול? מה פתאום! צוות ג'י מגיש מגוון פתרונות ל, הנעשים על ידי הצוות באמינות, במיומנות ובאדיבות, תוך שמירה על מחיר נוח ללקוח ושירות מעולה.


היונים בבת ים

מכירם את בנות הכנף מקרוב ממש, ממסתור הכביסה שלכם, או מהמרפסת? יונים בבת ים בשנים האחרונות כאן כדי לחולל שמות.

מקומן הטבעי של היונים הינו באזורים הרריים, שם הן מוצאות את מושבן ומתמקמות בתוך מערות, בנקיקים ובין מצוקים. היונה הינה בעל חיים מונוגמי, השומר נאמנות. חוץ מהיתרון הזה, רבים החסרונות אשר הביאה עמה היונה אל העיר הגדולה.

היונים גילו שהחיים העירוניים מיטיבים עמן, שוב הן אינן צריכות להרחיק מזון כדי למצוא טרף לפיהן. בערים שפע של שאריות מזון המסוגל להשביע את רעבונן בנחת. בנוסף החיים בשכונות המגורים מרחיק מהן את האיום על חייהן מצד עופות דורסים וטורפים שונים.

היונים בבת ים

 

איפה מתמקמות היונים לרוב?

מקומות המגורים המועדפים עליהן הם גגות מקורים, מרפסות ומסתורי כביסה. שם הן מקננות בלי לשאול רשות את בעלי הבית, ומביאות דורות חדשים של יונים לעולם.

יונים ונזקים – זה הולך יחד

היונים מטילות לשלשת רבה ומלכלכות מאוד, הן מפיקות רעש בלתי נסבל ואף עלולות להיכנס לתוך בתי המגורים פנימה.

בנוסף, היונה נודעת כמפיצת מחלות קשות כמו: סלמונלה, דלקת קרום המוח וקדחת הנילוס.

הרחקת יונים בבת ים – איך הנס הזה קורה?

המצוקה אותה יוצרות היונים, הינה סוגיה הנלמדת במקומות רבים בעולם הסובלים מהתופעה.

בעבר, נהוג היה לחשוב כי הרג היונים יעלים את המפגע. מובן שארגוני צער בעלי חיים מחו בכל תוקף וניסו להכחיד את השיטה מהעולם. אולם מה שעצר את חיסול היונים היה דווקא מחקר שנערך בבאזל, שווייץ, שם הורעלה כמות רבה של יונים. לאחר שנה נוכחו החוקרים לראות כי ההמתה, לא רק שלא הפחיתה במספר היונים בעיר, אלא אף גרמה להתרבותן.

מאז, השיטות בהן נוקטים להרחקת יונים, הינן הומניות, ואינן כרוכות בגרימת צער ליונים.

הרחקת יונים בבת ים
הרחקת יונים בבת ים

הרחקת יונים בבת ים? השיטות הנפוצות בהרחקת יונים כיום

אם תחפשו באינטרנט פתרון להתמודדות עם התקפי חרדה, תגלו שיש לא מעט שיטות מומלצות, כשחלקן אפקטיביות וחלקן עצות אחיתופל.

גם בנושא הרחקת יונים קיימות שיטות יעילות יותר ופחות, אנו נמנה את השתיים שהוכחו בשטח כמרחיקות יונים בצורה מקצועית.

מרחיקים יונים בבת ים באמצעות רשתות שונות

השיטה המפורסמת להרחקת יונים, הינה שיטה בה איש המקצוע מודד את פתח המסתור של היונה, ומכין רשת איכותית, מחוררת בצפיפות. את הרשת הוא מתקין על הפתח, כך שליונה אין אופציה לחזור למקומה. יש לדעת שיונים הינן ציפורים טריטוריאליות, לוחמניות וחכמות, והן תנסינה בכל כוחן לנצח כל שיטת גירוש, אולם השימוש ברשתות הוכיח, כי היונה עוד לא למדה להתמודד אתו.

ניתן להשתמש ברשת פוליאתילן שהינה חזקה מאוד, ועמידה בפני קרינת השמש. ליצירת תנאים אסתטיים, צוות ג'י מתקין רשת שקופה שכמעט אינה נראית לעין. ניתן להשתמש גם ברשת ג'ימבורי או ברשת מגולוונת לחיפוי של פתחים קטנים יותר. צוות ג'י ישמח ליצור לכם רשת מתאימה בול, בהתאמה אישית.

מרחיקים יונים בבת ים באמצעות רשתות שונות

 

מרחיקים יונים בבת ים באמצעות דוקרנים

דוקרנים, כשמם כן הם, מוטות עליהם מותקנים קוצים קהי-חוד, המונעים מהיונים להתנחל על אדני חלונות, בפתחי גגות ובמרפסות. הדוקרנים אינם פוצעים את היונים, אולם גורמים להן לחוסר נוחות, מה שמאלץ אותן בלית ברירה לפרוס כנף, ולהתרחק מהטריטוריה הפרטית שלכם.

ישנם עוד פתרונות המוצעים לשימוש בשוק הרחקת היונים, אולם יעילותם מוטלת בספק, כמו למשל מתקני צלילים המשמיעים קולות של עופות דורסים, או דחלילים בצורת ציפורים מאיימות. מה לעשות? עד עכשיו היונים עוד לא הפנימו כי עליהן לנוס מפני האיומים, והן מקבלות אותם בשוויון נפש…

מרחיקים יונים בבת ים באמצעות דוקרנים

 

צוות ג'י להרחקת יונים בבת ים

צוות ג'י הינו חברה אמינה ביותר להרחקת יונים, המדורגת במקום ראשון בביקורות גוגל בכמות ובאיכות. בנוסף, רק בצוות ג'י שירות ייבוא של אמצעי הרחקה מקצועיים ושיווק לאנשי מקצוע. הזמינו עוד היום שירות הרחקת יונים בבת ים, ותוכלו להתחיל לנשום לרווחה.

שאלות ותשובות בנושא הרחקת יונים בבת ים

ברוב המקרים אנחנו נמליץ על מספר אמצעים להרחקת יונים כמו דוקרנים ורשת ייעודית. השילוב בין האמצעים השונים לצורך הרחקת יונים בבת ים מבטיח שקט מיונים לתקופה ארוכה.
כדאי לקרוא המלצות וחוות דעת על חברת ההדברות, חשוב לבדוק האם החברה מתמחה בהרחקת יונים, מהם אזורי השירות שלה וכמובן כדאי לוודא מראש שהחברה מבצעת הרחקת יונים בבת ים בשיטות הומניות ובמחירים תחרותיים.
כל עבודה בגובה באמצעות סנפלינג מייקרת את שירות הרחקת היונים, התוספת למחיר היא כ-600₪ עד 1,200₪ בהתאם למורכבות העבודה. להזמנת שירות הרחקת יונים בבת ים התקשרו עכשיו לצוות ג'י הרחקות יונים או השאירו פרטים ליצירת קשר בטופס שבאתר ואנו נחזור אליכם בהקדם!
למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בבת ים מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים