הרחקת יונים בהרצליה

הרצליה נחשבת לעיר נמל מאוד פופולרית בישראל. בתור עיר נמל פופולרית, הרבה מהתושבים אוהבים לבלות במרפסת ולהנות מהבריזה של הים, אך הבעיה היחידה היא היונים המשתלטות על המרפסת שלהם.

לרוב, אנשים רבים לא מכירים את הפתרונות הקיימים היום בשוק והם ממשיכים לסבול ולחיות יחד עם היונים במרפסות שלהם. תושבי הרצליה, הרחקת יונים בהרצליה זה עניין מאוד נפוץ, הנה כמה אופציות לפתרונות מעולים וצוות אחד שישנה את חייכם.

 

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים בהרצליה

אחת מהשיטות היעילות ביותר להרחקת יונים היא דוקרנים נגד יונים. דוקרנים יעילים מאוד נגד יונים, הדוקרנים הזולים יותר פחות יעילים נגד מסה של יונים, יותר יעילים נגד יונה אחת או שתיים, אך דוקרני הנירוסטה יכולים להיות מאוד יעילים נגד מסה של יונים. צוות ג׳י יתקין עבורכם דוקרנים לפי הצרכים בבית שלכם ויסייע לכם להרחקת יונים מביתכם והמרפסת שלכם בהרצליה.

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים בהרצליה

 

רשתות להרחקת יונים

גם לרשתות יש סוגים, ויש רשתות המתאימות לחללים מוסתרים יותר כמו פאטיו או מסתורי כביסה ויש רשתות נגד יונים המתאימות יותר למרפסות סגורות. הרשת אומנם יכולה למנוע את הכניסה של הקינון, אך יונה עקשנית תישאר בקרבה של הרשת.

רשת פוליטילן היא רשת הנחשבת חזקה מאוד ועמידה בפני השמש, אך במראה, תראה לכם פחות טוב בעין. רשת שקופה אומנם תראה לכם טוב לעין, אך לא תהיה עמידה מאוד בפני קרינת השמש.

בהתקנת רשת להרחקת יונים, לעיתים אפילו כדאי לשקול יחד עם השכנים שלכם לבצע יחד את העבודה במקרה של בניין, כי ברוב המקרים היונים יעברו למסתור של הכביסה של השכן למטה. צוות ג׳י יוכל לתת לכם הנחיה והכוונה לרשת המתאימה לכם ביותר מבחינת התנאים שלכם וגם מבחינת הרצונות שלכם.

רשתות להרחקת יונים

 

היזהרו מחאפרים

הרחקה של יונים, לעומת הדברה, לא דורשת הסכמה או רישיון לכם זה נחשב תחום פרוץ. למרבה הצער, כל אחד שקורא מעט על יונים חושב שהוא כבר יודע איך להרחיק אותן. אך למעשה במבחן המציאות, רק מי שרכש ניסיון בשטח באמת מצליח לטפל בבעיית הרחקת היונים מהשורש ומצליח בכך באופן מקצועי.

חשוב מאוד להיזהר מאותם החאפרים, כי דבר זה יכול לגרום לכם עוגמת נפש, בזבוז כסף ובסופו של דבר לא לסמוך על אף מרחיק יונים שיוכל לסייע לכם בבעיה ולחשוד בכל מרחיק יונים, בין אם מדובר על מישהו אמין ומקצועי. חשוב למנוע זאת מראש על ידי איתור צוות מנצח כמו צוות ג׳י, צוות מקצועי ואיכותי שיכול לסייע לכם בהרחקת היונים בביתכם בהרצליה.

היזהרו מחאפרים

 

לסיכום

תוכלו למצוא היום בשוק כמה שיטות להרחקת יונים שהן יעילות מאוד. שיטות כמו רשתות ודוקרנים הן שיטות יעילות מאוד בפני הרחקת יונים, אך חשוב מאוד להשכיר את שירותם של חברה יעילה ומקצועית כמו צוות ג׳י, שיעשו עבורכם עבודה מקצועית ויעילה, כך שתוכלו להיות רגועים ובטוחים והכי חשוב, ללא יונים.

למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בהרצליה מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים