הרחקת יונים בחולון

צוות ג'י הדברות מתמחה בשירות הרחקת יונים בחולון והסביבה, אנחנו מציעים פתרונות הומניים להרחקת היונים ומתחייבים לתוצאות מושלמות ולפתרון מקצועי לטווח הארוך. היונים מהוות מטרד קשה לבני אדם, הן עלולות להפיץ מחלות קשות וטפילים כמו כינים, והיונים גורמות לרעש מטריד ולנזקי רכוש בגלל הלשלשת החומצית.


אם אתם סובלים מיונים בבית הפרטי, בעסק או בבית המגורים המשותף – מומלץ ליצור קשר איתנו ואנחנו נטפל בבעיית היונים ונרחיק אותן מהמבנה בשיטות הומניות וללא השמדה והריגה. שירות מקצועי של הרחקת יונים.

אנחנו ממליצים להרחיק יונים בחולון באמצעות התקנת רשתות ייעודיות, דוקרנים ובהתאם לצורך נציע לכם פתרונות נוספים כמו דחלילים, לוכד יונים מיומן המשתמש במלכודות מיוחדות, פסי דריכה וכו'.

שירות הרחקת יונים בחולון במחיר משתלם

חברתנו מציעה שירותי הרחקת יונים בחולון ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, אנו מציעים שירות מהיר ומקצועי גם לוועדי בתים ומתחייבים לפתרונות מעולים במחירים המשתלמים ביותר. כאמור, יש מגוון שיטות ואמצעים להרחקת יונים, נציג מטעמנו יגיע אליכם כדי לבדוק היכן היונים מסתתרות ומקננות במבנה והוא יתכנן את העבודה ויעניק לכם ייעוץ לכם במקום.

ברוב המקרים אנחנו ממליצים ללקוח לבחור בפתרון משולב להרחקת היונים, למשל התקנת רשת פוליאתילן או רשת שקופה בשילוב התקנת דוקרנים במקומות שהרשת לא מכסה. כמו כן, אנחנו מציעים שירות של לוכד יונים מנוסה, הוא מפזר מלכודות מיוחדות ומבקר במקום אחת ליום או יומיים. לאחר לכידת היונים הוא ישחרר אותן הרחק בחיק הטבע, ורחוק מסביבת המגורים.

הרחקת יונים בחולון
הרחקת יונים בחולון

התקנת רשת יונים בחולון

התקנת רשתות להרחקת יונים בחולון היא השיטה המומלצת לפתרון הבעיה. צוות ג'י הדברות משתמש בשני סוגים עיקריים של רשתות להרחקת יונים – רשת פוליאתילן המבטיחה עמידות גבוהה בפני פגעי מזג האוויר וקרינה, ורשת שקופה הכוללת חומרים מעכבי בעירה שמתאימה למקומות יחסית מוצלים.

יש גם רשת קשיחה המתאימה לסגירה נקודתית של פתח במבנה או מסתור כביסה. התקנת רשת יונים בחולון אינה דבר של מה בכך, זו עבודה בגובה רב עם ציוד סנפלינג ו/או מנופים, לכן כאשר אתם מזמינים חברת הדברות להרחקת יונים עליכם לוודא כי יש לחברה את כל האישורים והציוד הנדרשים להתקנת רשת להרחקת יונים.

כמו כן, חשוב לבדוק מראש איזה רשת החברה מתקינה וכדאי לבחור רק רשת העומדת בתקנים המחייבים.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

 

שאלות ותשובות בנושא הרחקת יונים בחולון

היונים נושאות על גופן טפילים רבים, הן מפיצות מחלות מסוכנות כמו קדחת הנילוס, סלמונלה ונגיפים מסוכנים אחרים, ובנוסף הן מפיצות כינים וגורמות לרעש ולכמויות עצומות של לשלשת. אם היונים הקימו קן במרפסת, באדן החלון, במסתור כביסה וכו', אתם חשופים למחלות ולכינים ומעבר להרחקת היונים יש לבצע גם הדברה נקודתית.
המחיר להתקנת רשת להרחקת יונים משתנה בהתאם לגודל הרשת, סוג הרשת ומורכבות העבודה. המחיר הממוצע בענף הוא כ-150₪ למ"ר רשת, ויש תוספת תשלום להתקנה בסנפלינג.
אפשר להתקין דוקרנים לבד אך במקרים רבים הגישה בעייתית ואין לקחת סיכונים מיותרים. לכן, עדיף להזמין חברה מקצועית להתקנת הדוקרנים, במיוחד כאשר מתקינים אותם בדירה בקומה גבוהה. למידע נוסף, לייעוץ מקצועי ולהזמנת שירות הרחקת יונים בחולון התקשרו עכשיו לצוות ג'י הדברות ואנחנו נדאג לפתרון הבעיה במחיר הוגן ומשתלם.
למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בחולון מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים