הרחקת יונים ביבנה

לשלשת מצטברת על הגג? רעש בלתי נסבל? הרס של הבגדים במסתור הכביסה? לא ברוכות הבאות ליונים. יונים הפכו להיות אחד המטרדים המציקים והמזיקים ביותר ביבנה. בנוסף לכך שהן מהוות מפגע מטריד, הן גם מפיצות מחלות קשות באמצעות טפילים וכינים. אל תשלימו עם המצב! צוות ג'י כאן כדי לשנות אותו, עם מיטב הציוד המקצועי להרחקת יונים ביבנה. צוות ג'י מייבא אמצעים איכותיים להרחקת יונים לצמיתות במחיר שווה לכל כיס, בפריסה ארצית. עופי יונה.


איך הגיעו היונים אליכם ליבנה?

במקורן, מקננות היונים בטבע, במקומות הרריים בנקיקים, במערות ובין המצוקים. שם הן חיות בצורה מונוגמית, כאשר שני בני הזוג דוגרים על הביצים במשך כמה שבועות ומביאים דור חדש של יונים.

כאשר פרסו היונים כנף, הן מצאו את העיר הגדולה. שם, הרחק מאיומים של עופות דורסים הן גילו מזון בשפע ומקומות מסתור לרוב. הן החליטו להתמקם במסתורי הכביסה, בגגות, במרפסות ועל אדני החלונות, שם מתחת לקורת גג מגינה, היונים תקעו יתד, כשהן לא נוטלות את רשותנו, או מועילות בטובן לשלם שכירות חודשית.

ההפך הוא הנכון. היונים התחילו לייצר רעש, לכלוך הנותר מהלשלשת אותה הן מטילות (מה שאגב, גם סותם פעמים רבות את תעלות הניקוז, בשל התאספות של יונים רבות בפתחי הניקוז), וכתמים על המבנה.

נוסף על כל אלה, התגלתה היונה כמפיצת מחלות חמורות כמו: סלמונלה, קדחת הנילוס ודלקת קרום המוח, וכן כגורמת לאלרגיות קשות, לפריחה ולנפיחות.

איך הגיעו היונים אליכם ליבנה?

 

המסקנה – הרחקת יונים ביבנה הינה צו השעה

אין אופציה אחרת, כך נראה, ולמרות שבמשך השנים שמרו האדם והיונה על קשרים טובים, אנו נאלצים לנקוט בפעולות שירחיקו מעלינו את המפגע התברואתי הכבד הזה.

איך מתבצעת הרחקת יונים ביבנה?

היונה הינה ציפור לוחמנית, אינטליגנטית, חכמה וטריטוריאלית. מששמעה על התוכניות להרחיקה ממקום התיישבותה, היא קראה תיגר, מה שהצריך לפתח שיטות מתוחכמות במטרה להרחיקה מהשטח.

צוות ג'י משתמש ב-2 שיטות אפקטיביות במיוחד להרחקת יונים: רשתות ודוקרנים. יש לציין, כי שתי השיטות הן הומניות לחלוטין, כך שהיונה אינה נפגעת בשום שלב, אלא מורחקת בצורה אלגנטית מהמקום.

הרחקת יונים ביבנה
הרחקת יונים ביבנה

הבה נלמד על דרכי ההתמודדות כנגד בעלות הכנף המטרידות:

 

שיטת הרחקת היונים הסבר
הרחקת יונים ביבנה באמצעות רשתות בעלי מקצוע מוסמכים מציבים רשת בפתח מסתור היונים. יש להתאים את גודל הרשת וסוגה לשימוש הרלוונטי. צוות ג'י עושה שימוש ברשתות איכות מפוליאתילן, רשת שקופה, רשת מגולוונת ועוד. יש לבצע את ההתקנה במקצועיות רבה כדי שלא יישארו רווחים שיקראו ליונים לחזור פנימה. בנוסף, חשוב לבחור ברשת עמידה כנגד קרני שמש ופגעי טבע נוספים, שתחזיק מעמד שנים, מבלי שייפערו בה חורים, שיהפכו אותה לחסרת משמעות.
הרחקת יונים ביבנה באמצעות דוקרנים צוות ג'י מייבא דוקרני נירוסטה איכותיים במיוחד, ואף משווק אותם לעוסקים בתחום. הדוקרנים הינם מוטות בגדלים מותאמים, עליהם מונחים קוצים בזוויות שונות, הגורמים ליונים לחוסר נוחות, ואינם מאפשרים להם לעמוד במקום הרצוי עליהם. ניתן להשתמש גם בדוקרני פלסטיק, אולם אלו פחות עמידים.

 

ישנן צורות הרחקת יונים נוספות, אולם יעילותם עומדת בספק רב, מה שהופך אותן לפחות מומלצות. שיטות כמו: הרחקת יונים באמצעות מתקני צלילים ובאמצעות דחלילים.

ישנה שיטה נוספת יעילה במקרים בהם השיטות האחרות אינן ניתנות ליישום, והיא: לכידת יונים. בשיטה זו מרחיק היונים לוכד אותן ומרחיקן בעדינות למקום אחר שם הוא משחרר אותן לחופשי.

איך מתבצעת הרחקת יונים ביבנה?

 

הרחקת יונים ביבנה – השמים הם הגבול

מכיוון שהיונים יודעות לעוף, אך טבעי שמקום המחסה שלהן יהיה אף הוא גבוה. עובדה זו מקשה מאוד על מרחיקי היונים. בצוות ג'י, אנשי מקצוע ייחודיים המוסמכים לעבודה בגובה באמצעות סנפלינג. הם קושרים את עצמם לחבלים הקשורים לגג וכך מגיעים גם לנקודות גבוהות או נידחות ביותר. מיותר לציין שבשביל פעילות כזו יש להזמין מרחיקי יונים מקצועיים בלבד שינהגו במלוא הבטיחות והאחריות.

הרחקת יונים ביבנה - השמים הם הגבול

 

הרחקת יונים ביבנה? רק עם צוות ג'י!

סובלים ממטרד יונים ביבנה? צוות ג'י כאן כדי לתת לכם שירות אפקטיבי מיידי. הזמינו עוד היום את הצוות המקצועי, במחיר הזול ביותר, ואוטוטו תוכלו ליהנות משלווה ברוכה כשאין פוצה מקור ומצפצפת. צוות ג'י – כך מרחיקים היום יונים ביבנה.

שאלות ותשובות בנושא הרחקת יונים ביבנה

העלות של שירותי הרחקת יונים ביבנה משתנה בהתאם למורכבות העבודה, סוג הפתרון להרחקת יונים ועלות חומרים. צוות ג'י מציע הרחקת יונים במחיר הוגן ושווה לכל כיס.
אנחנו ממליצים לכם להתקין דוקרנים מנירוסטה או מפלסטיק על אדן החלון, זהו פתרון יעיל המונע מהיונים לקנן במקום, כדאי לבצע הדברה נגד כינים וטפילים נוספים מעבר להתקנת הדוקרנים.
דחלילים נחשבים לאמצעי יעיל להרחקת יונים אך חשוב לדעת כי היונים מתרגלות יחסית מהר לדחליל ומפסיקות לפחד ממנו, לכן זהו אמצעי יעיל להרחקת יונים לטווח קצר. למידע נוסף ולהזמנת שירות הרחקת יונים ביבנה – צרו עמנו קשר באמצעות האתר או בטלפון!
למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים ביבנה מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים