הרחקת יונים בסנפלינג

יונים הן בעלי חיים שיודעים לעוף. מאיתנו, בני האדם, נבצרה היכולת הזו, אי לכך, כדי להרחיק יונים אנו נדרשים לטכניקה של גלישה המכונה סנפלינג. היונים נוטות להתמקם על אדני חלונות, בגגות הבתים ובמסתורי כביסה, מה שדורש איתנו לעבוד בגובה. צוות ג'י, מתמחה בהרחקת יונים בסנפלינג בצורה מקצועית והומנית, בפריסה ארצית ובשירות יבואני המוזיל את מחיר העבודה. 

כשהיונים פתחו בהפגנה

למי שלא חווה מקרוב את ההטרדה שיש בהימצאות יונים בשטח ביתו, קשה יהיה להסביר מדוע יש להרחיק בעלת כנף בעלת מראה תמים כל כך, אולם מי שהיה שותף לזוועה, ללכלוך ולהרס אותם מותירות היונים בסביבתן יודע, כי חובה למצוא למטרד הסביבתי הנוגס בשגרת היומיום בגסות, פתרון מיידי.

כשהיונים פתחו בהפגנה

 

יונה – ומה רע?

היונים היו רגילות לחיות בטבע, שם, בהרים הגבוהים, בנקיקים ובמערות הן לא היו מזיקות לאיש. אולם משגילו היונים את העיר הגדולה על שלל אזורי המחסה שבה, וכמויות המזון האדירות, הן החליטו פה אחד להגר. לאן? אל המרפסות שלנו, אל מסתורי הכביסה, אל הגגות, אל המחסנים ואל כל מה שמהווה להן קורת גג. היתרונות שבמגורי היונים בסמוך אלינו, הוא ההגנה שלהן מפני עופות דורסים, וכן שפע של מזון. עד כאן, נשמע אוקיי, אתם יודעים מה? אולי אפילו הומני: אירוח יוני ישראל בתנאים משופרים – לרווחתן. אולם זה היה נסלח, אלמלא האורחות בעלות החוצפה לא היו עושות כל כך הרבה נזקים.

הפצת מחלות

היונה מביאה עמה טפילים, חיידקים, כינים וזבובים העלולים לגרום לאדם לדלקות מוח נגיפיות, לאלרגיות חמורות, לפריחות באזורים שונים בגוף ולנפיחות.

לכלוך

היונים מטילות לשלשת רבה היוצרת לכלוך רב העשוי להיות אף מזוהם. בנוסף, יונים רבות שוהות בקבוצות זמן רב על גבי פתחי הניקוז העירוניים, כאשר הטלת הלשלשת המרובה סותמת אותם, ועלולה לגרום להצפות.

רעש

היונה ככל הנראה אינה מוזיקלית במיוחד, והמיית יונים רבות ממסתור הכביסה, משום מה אינה נשמעת כמו קונצרט מקצועי. רעש היונים עשוי להיות מטרד קשה בייחוד אם הוא לא מטופל באמצעות הרחקת יונים במהירות.

הרחקת יונים בסנפלינג
הרחקת יונים בסנפלינג

"מי לוקח את המטרד הזה מפה?" שיטות שונות להרחקת יונים

בעיית היונים לא נוצרה אתמול, ועם השנים, הראש הישראלי הפורה הגה רעיונות שונים, חלקם מומלצים ויעילים מאוד וחלקם מוצלחים בתור קוריוז. עלינו לזכור, שיונה היא ציפור חכמה ולוחמנית, שאינה נסוגה בקלות ממקום מגוריה, הגם שאינה משלמת עליו משכנתא בהפגנתיות… כדי להזיזה ממקומה נדרשים: תחכום, מיומנות, מקצועות וציוד מקצועי במיוחד, לפניכם 5 שיטות שונות:

 

שיטה להרחקת יונים הסבר
רשתות להרחקת יונים צוות ההרחקה מציב רשת חוסמת בגודל הרצוי המונעת את מעבר היונה למקום מגוריה, כך היא נאלצת להיפרד ממנו לשלום ולחפש לה פראיירים אחרים כמארחים. ישנן הרבה סוגי רשתות, כשלכל רשת יתרונות שונים. יש לוודא שההתקנה נעשית בצורה מקצועית, כך שלא יווצרו חורים או רווחים ברשת, שיגרמו ליונה לחזור על עקביה בשמחה ולחגוג חנוכת הבית מחודשת.
דוקרנית להרחקת יונים ניתן להזמין התקנה של דוקרני נירוסטה ופלסטיק, שאינם מאפשרים ליונה לחזור למקומה. הדוקרנים אינם חדים מספיק כדי לפגוע ביונה, אולם מהווים גורם של חוסר נוחות המאלץ אותה לעוף למצוא מקום אחר.
דחלילים להרחקת יונים ניתן להזמין בובות דחליל בצורות עופות דורסים להרחקת היונים ולהברחתן מהמקום.
מתקני צלילים להרחקת יונים ניתן להציב מתקנים המשמיעים צלילים מאיימים שונים להפחדת היונים ולהרחקתן מהמקום. (חשוב לדעת ששיטה זו לא הוכחה יעילה, משום שהשמעת קולות של עופות טרף אינה מפחידה יוני-עיר שמעולם לא נתקלו באיום כזה!)
לכידת יונים תפיסת היונים באמצעים הומניים ללא פציעתן או הריגתן חלילה והרחקת היונים מהמקום.

"מי לוקח את המטרד הזה מפה?" שיטות שונות להרחקת יונים

 

אילו רק היונה הייתה בוחרת מקומות מגורים נמוכים יותר

היונים לא עושות למרחיקי היונים חיים קלים, הן מעולם לא תכננו לעשות כן. היונים משתמשות בציניות ביתרון הכנפיים שלהן ומוצאות לעצמן מקומות מסתור גבוהים עד אימה, במסתורי כביסה, באדני חלונות, בגגות ובמחסנים גבוהים, כשהן מנצלות את העובדה שהאדם לא נולד לעוף.

אמנם, לא נועדנו לעוף, אך היצור האנושי מצא פתרון פלאים גם לבעיה זו: הרחקת יונים בסנפלינג, המכונה גם הרחקת יונים בגובה. בשיטה זו משתלשל מרחיק היונים בעזרת חבלים המחוברים בחוזקה לגג הבית, וכך מגיע לכל נקוד בה נדרשת פעולת הרחקה.

רק בחברות הרחקת יונים מועטות קיימת אופציה של עבודה בגובה – הרחקת יונים בסנפלינג, וזאת משום שנדרשת הכשרה מיוחדת וציוד מקצועי לבצע עבודות אלו ביעילות ובבטיחות.

אילו רק היונה הייתה בוחרת מקומות מגורים נמוכים יותר

 

הרחקת יונים בסנפלינג – קטן על צוות ג'י!

צוות מרחיקי היונים של ג'י-הרחקת יונים, מתמחה בהרחקת יונים בסנפלינג, בצורה יעילה ואפקטיבית. הצוות עושה שימוש ברשתות איכות ובדוקרנים בייבוא אישי – שתי השיטות שהוכחו בשטח כמרחיקות יונים לצמיתות. תוכלו להזמין הרחקת יונים מהיום למחר ולקבל שירות מקצועי, אמין ומיומן. במקרה ונדרש המשך טיפול – צוות ג'י אתכם לאורך כל העלילה, עד לסוף הטוב.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

הרחקת יונים עשה זאת בעצמך
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה