הרחקת יונים בפתח תקווה

פתח תקווה היא עיר מרכזית ואחת הגדולות בישראל. בשנים האחרונות, יותר ויותר תושבי העיר מתלוננים על יונים המבלות על הגג שלהם ובמרפסות שלהם. תושבי פתח תקווה מעידים על כך שהיונים הפכו את המרפסות והגגות שלהם לבתים החדשים שלהן, אך תושבי פתח תקווה לא נשארו אדישים והרחקת יונים בפתח תקווה נהייה עניין שבשגרה, ומתבצע בעזרת פתרונות ושיטות שונות.

 

למה היונים מגיעות אלינו למרפסת

יונים יכולות להגיע למרפסת בגלל כמה סיבות עיקריות: אין לכם במרפסת שום דבר, יש לכם במרפסת הרבה מאוד בלאגן, או שהמרפסת שלכם מוקפת בצמחייה. בפתח תקווה יש לא מעט אזורים עם צמחייה אשר מושכת אליה את היונים וגורמת להן לרצות להקים בית במרפסת שלכם.

הרחקת יונים לא חייבת להיות מזיקה או מסוכנת עבור היונה, יונים אוהבות לקנן גם על גג הבית וגם על המרפסות, בגג הבית אנו פחות מרגישים שהן מכיוון שאנחנו מבלים יותר בחלל המרפסת. ניתן כיום להרחיק את היונים, גם את אלה שנמצאות על הגג ובמרפסת מבלי לפגוע בהן.

למה היונים מגיעות אלינו למרפסת

 

הרחקת יונים בפתח תקווה – יש תקווה

יש כמה שיטות יעילות כנגד הרחקת יונים מבלי לפגוע בהן, כמו למשל דוקרנים נגד יונים, רשת נגד יונים, לוכד, מרחיק ועוד. בכדי להרחיק יונים מהמרפסת היפה שלכם בפתח תקווה, קודם כל תצטרכו את עזרתו של איש מקצוע שיסייע לכם במשימה הזו.

יונה היא חיה אומנם לא מהווה סכנה עבור בני האדם, אך עלולה לגרום להעביר טפילים וכך להפיץ מחלות וזיהומים אל בני האדם, וכך כן להוות סכנה בריאותית עבור בני האדם.

הרחקת יונים בפתח תקווה - יש תקווה

 

רחוק מהעין – הרבה יותר טוב ללב

כמובן שאף אחד מאיתנו לא רוצה להיות טרוד בגורל המרפסת שלו וכל הזמן לדאוג שוב ושוב להרחקה של היונים. כיום יש שיטות רבות המוכיחות את עצמן וישנו צוות אחד שיכול לפתור לכם את הבעיה ללא כל מאמץ מצידכם. צוות ג׳י מציע מגוון פתרונות שלא יגרמו נזק ליונה אך ירחיקו ממכם את המטרד הזה שנקרא יונים.

התקנה של רשת נגד יונים למסתורים כמו כביסה למשל, יכול להיות פתרון מעולה ויעיל, או התקנה של דוקרנים נגד יונים המונעים מהן לשבת על אדן החלון או על מנועי מזגנים. לכידה של יונים גם יכולה להיות פתרון, אך חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע מומחים בתחום על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר ואת העבודה הטובה ביותר.

בכל מקרה ובכל פתרון שתבחרו, צוות ג׳י הוא הצוות שלכם להרחקת היונים. צוות ג׳י הוא צוות ידידותי עבורכם וגם עבור היונה המפריעה לחייכם.

רחוק מהעין - הרבה יותר טוב ללב

 

לסיכום

יונים יכולות להיות מטרד עבור אנשים רבים, אך חשוב לדעת שלא צריכים לחיות עם המטרד הזה. צוות ג׳י כאן עבורכם לעזור לכם ולפתור לכם את הבעיות שלכם מול היונים וכאן להרחיק ממכם את המטרד מהחיים שלכם לשנים רבות ולהחזיר לכם את הפרטיות שלכם במרפסת שלכם.

למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בפתח תקווה מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים