הרחקת יונים בקריית אונו

קריית אונו היא עיר מתפתחת ומכילה משפחות רבות שנהנות מחיי משפחה כמו פיקניק בחיק הטבע, ברביקיו במרפסת וערב שישי מסורתי בבית. בעיקר בקיץ, משפחות רבות מבלות את הזמן המשפחתי שלהם במרפסת הפרטית שלהם, אומנם המרפסת הפכה להיות פחות פרטית משקיוו ויונים החליטו לבנות שם את ביתן, והרחקת יונים בקריית אונו הפך להיות עניין נפוץ.

בעזרת הרחקת יונים בשיטות כמו דוקרנים, רשת ייעודית, לוכד יונים ועוד, תושבי קריית אונו מחליטים להשיב לעצמם את השקט והנועם, על השיטות והצוות המיוחד שלנו, נפרט מיד.

הרחקת יונים בקריית אונו

 

הרחקת יונים בקריית אונו – זה משנה חיים

אם אתם רוצים לשנות את החיים שלכם ולמנוע ליונים להתגורר במרפסת שלכם או להגיע לביתכם ולבנות שם קן, תצטרכו להבין גם מה משפיע על הרחקת היונים. חשוב למצוא את השיטה הטובה ביותר להרחקת היונים וגם לקחת כמה משפיעים ופרמטרים חשובים שקשורים גם למרפסת שלכם וליונים עצמן.

למשל קינון היונים, מיקום של יונים משתנה ממקרה למקרה וכך האמצעי להרחקה של היונים עשוי וצריך להשתנות בהתאם לכך. ישנם כמה סוגים של אמצעים העוזרים להרחקה של היונים וצריך להכין מה הוא המתאים ביותר, כמו למשל הרחקת יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים או רשת נגד יונים, דחלילים ועוד.

בנוסף, גם סוג המרפסת הוא משתנה חשוב. פתרון המתאים למרפסת שמש מקורה לא יתאים בהכרח למרפסת שירות למשל.

הרחקת יונים בקריית אונו - זה משנה חיים

 

הרחקת יונים – לא חייב בכוח

אם חשבתם עד היום שבשביל להחזיר לעצמכם את הבעלות על הבית והמרפסת שלכם תדרוש ממכם פעולות קיצוניות כמו לפגוע ביונים, אז תחשבו שוב, כי לא מדובר בפעולות שיפגעו באף אחד.

בעזרת שיטות כמו התקנה של רשתות במסתורי כביסה או במרפסות, או בדוקרנים נגד יונים, תוכלו להיעזר בלוכד או מרחיק יונים מקצועי שיש לנו להציע לכם כאן בצוות ג׳י וכך לסייע לכם בהרחקת יונים ללא פגע ולטווח ארוך שיהיה יעיל עבורכם במשך שנים רבות.

הרחקת יונים - לא חייב בכוח

 

התקנה של רשתות להרחקת יונים בקריית אונו

בכדי להרחיק יונים אפשר להשתמש בפתרון יעיל ואקולוגי כמו רשתות להרחקת יונים. רשתות כמו פוליאתילן או רשתות שקופות הן רשתות חזקות ויעילות מאוד בהרחקת יונים מהבית שלכם.

רשת פוליאתילן היא רשת הנחשבת לחזקה עמידה ומוכיחה את עצמה בכל פעם להרחקת יונים. הרשת עשויה מחוטים של פוליאתילן והיא עמידה בפני קרנות השמש. היא מתאימה למקומות מוצלים וגם למקומות עם הרבה שמש.

רשת שקופה נחשבת לפתרון אסתטי יותר והיא פחות עמידה מרשת רגיל להרחקת יונים. זה פתרון יעיל בעיקר למקומות מוצלים מכיוון שהרשת אינה עמידה לקרני השמש. בכל רשת שתבחרו, צוות ג׳י כאן לסייע לכם להרחיק את היונים מהבתים שלכם לצמיתות וילווה אתכם לאורך כל הדרך.

התקנה של רשתות להרחקת יונים בקריית אונו

 

לסיכום

יש כיום לא מעט פתרונות להרחקת יונים ידידותית מהבית שלכם, בכל דרך שבה תבחרו, צוות ג׳י כאן לעזור לכם להרחיק את היונים באופן היעיל והמקצועי ביותר עבורכם וכך לפתור את הבעיה המטרידה אתכם.

למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בקריית אונו מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים