הרחקת יונים בראשון לציון

שירות הרחקת יונים בראשון לציון מזמינים רק מחברת צוות ג'י הדברות בגלל הניסיון הרב, התוצאות המעולות, המחיר ההוגן והשירות המקצועי והאדיב.

בראשון לציון יש להקות עצומות בגודלן של יונים ורבים מהתושבים זקוקים לפתרון מקצועי לטווח הארוך, לכן אנחנו מספקים שירותי הרחקת יונים בראשון לציון בשיטות הומניות וללא שימוש בחומרים כימיים רעילים.


אילו פתרונות יש לצורך הרחקת יונים בראשון לציון?

היונה אינה חיה מוגנת בישראל לכן יש חברות הדברה המציעות פתרונות להשמדת היונים באמצעות ירי, ריסוס כימי ופיתיונות רעילים. השמדת היונים אינה מוסרית ולמעשה היא גם לא תורמת לפתרון הבעיה במרחב העירוני ואינה מקטינה את אוכלוסיית היונים באזור.

אנחנו בצוות ג'י הדברות מבצעים שירותי הרחקת יונים בראשון לציון והסביבה רק בשיטות הומניות כמו רשתות ודוקרנים. כדאי לדעת כי יש בשוק מגוון רחב של פתרונות להרחקת יונים, למשל פסלים של ינשופים או עורבים שנועדו להפחיד את היונים, אך אלו פתרונות שנמצאו כאינם יעילים.

בנוסף, יש פתרונות כמו תותחים ומכשירי קול שנועדו להבריח את היונים ולהרחיקן מהמקום, רוב האמצעים אינם יעילים.

הרחקת יונים בראשון לציון
הרחקת יונים בראשון לציון

למעשה, הרחקת יונים בראשון לציון כדאי לבצע באמצעות שילוב של שני האמצעים היעילים הבאים:

רשתות להרחקת יונים בראשון לציון

התקנת רשת יונים מונעת מהיונים להיכנס לפתחים ולמסתורים בבניין, זהו אמצעי יעיל וזול יחסית להרחקת היונים ממבני המגורים וממקומות נוספים, אך חשוב להתקין רשת עמידה בצפיפות נכונה המונעת מציפורים אחרות להילכד ברשת ולמות בייסורים.

דוקרנים להרחקת יונים

דוקרנים ליונים נחשבים לפתרון יעיל ונוח להרחקת יונים בראשון לציון ובכל מקום אחר, יש דוקרנים מאלומיניום, נחושת או פלסטיק, ההתקנה שלהם פשוטה יחסית אך במקומות עם גישה בעייתית מומלץ להזמין לוכד יונים מחברתנו ולא לקחת סיכונים מיותרים.

דוקרנים להרחקת יונים

 

התקנת רשת יונים בראשון לציון

מומלץ להרחיק יונים רק בשיטות הומניות ללא פגיעה, הריגה ופיזור רעלים מסוכנים. צוות ג'י הדברות מציע שירות התקנת רשת יונים בראשון לציון במחירים אטרקטיביים, החברה מתקינה שני סוגי רשתות –  רשת פוליאתילן הנחשבת לעמידה באקלים הישראלי אך אין בה חומרים מעכבי בעירה, ורשת שקופה המתאימה בעיקר לאזורים מוצלים מאחר והיא סובלת מבלאי גבוה בגלל קרינה ישירה.

מעבר להתקנת רשתות להרחקת יונים בראשון לציון אנחנו מציעים פתרונות נוספים כמו התקנת דוקרנים, הדוקרנים מונעים מהיונים לקנן במקום והן בוחרות מקום אחר. גם הדוקרנים נחשבים לפתרון הומני להרחקת יונים, במקרים רבים כדאי לשלב בין שני הפתרונות כדי להרחיק את היונים מהבניין לטווח הארוך.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

שאלות ותשובות בנושא הרחקת יונים בראשון לציון

צוות ג'י הדברות מתקין שני סוגים עיקריים של רשתות להרחקת יונים בראשון לציון והסביבה, רשת פוליאתילן או רשת שקופה מונופיל. התקנת הרשת מחייבת ציוד מקצועי ובטיחותי לעבודה בגובה, זו עבורה מורכבת המחייבת ידע וניסיון.
יש מצבים בהם עדיף לבחור לוכד יונים מחברתנו, בעיקר במבנים בהם לא ניתן להתקין רשת. הלוכד מפזר מלכודות כלוב ומלכודות עם רשתות קופצות, ולאחר הלכידה של היונים הוא ישחרר אותן בטבע הרחק מסביבת המגורים.
חברת הדברות מקצועית ואמינה המתמחה בשירות הרחקת יונים בראשון לציון לעולם לא תבטיח לכם פתרון להרחקת היונים לצמיתות, יחד עם זאת החברה יכולה לפתור את הבעיה ביעילות ולטווח הארוך באמצעות התקנת רשתות, דוקרנים ובהתאם לצורך שימוש באמצעים נוספים להרחקת היונים. למידע נוסף, לייעוץ בנושא הרחקת יונים בראשון לציון ולהזמנת שירות הרחקת יונים במחירים הוגנים ומשתלמים – התקשרו עכשיו לצוות ג'י הדברות או השאירו פרטים ליצירת קשר כאן באתר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם!
למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בראשון לציון מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים