הרחקת יונים ברמת גן

יונים הן מפגע בריאותי חמור, הן עלולות להפיץ מחלות קשות ומסוכנות לאדם, והן גורמות לרעש רב וללכלוך. אם אתם סובלים מיונים מומלץ להזמין את צוות ג'י הדברות המתמחה בשירות הרחקת יונים ברמת גן ובכל אזור המרכז. החברה מציעה פתרונות הומניים להרחקת יונים במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס.


שירותי הרחקת יונים ברמת גן כדאי להזמין רק מחברת הדברות מקצועית המעסיקה לוכד יונים ומדבירים מיומנים ומוסמכים. חברתנו מתקינה רשתות להרחקת יונים ברמת גן ומציעה פתרונות נוספים לטיפול בבעיה כמו דוקרנים עמידים, דחלילים להפחדת יונים ושירות לכידת יונים.

הרחקת יונים ברמת גן על ידי מומחים

חשוב להזמין שירותי הרחקת יונים ברמת גן רק מחברה המעסיקה מדבירים ולוכדי יונים מומחים ובעלי ניסיון רב. אמנם, יש פתרונות להרחקת יונים שניתן ליישם לבד, למשל דוקרנים ופסי הלם חשמליים, אך רק מומחים מסוגלים להתקין נכון את האמצעים השונים להרחקת יונים, במיוחד כאשר מדובר בדירות בקומות גבוהות ובבתים פרטיים.

הרחקת יונים ברמת גן
הרחקת יונים ברמת גן

צוות ג'י הדברות מציע את הפתרונות הבאים להרחקת יונים ברמת גן ובכל מקום אחר:

התקנת רשתות להרחקת יונים ברמת גן

התקנת רשת נגד יונים ברמת גן נחשבת לפתרון יעיל לטווח הארוך, מומלץ להתקין רשת איכותית ועמידה בצפיפות הנכונה, זו עבודה בגובה המחייבת ציוד מקצועי וניסיון, לרוב מתקינים את הרשת לאורך כל הבניין כדי למנוע מהיונים גישה למסתורי כביסה ולפתחים שונים במבנה, אפשר גם להתקין רשת לכיסוי מסתור כביסה יחיד ולסגירת פתחים שונים.

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים

דוקרנים נגד יונים -הדוקרנים מתקינים על אדן החלון, מנוע המזגן, מעקה במרפסת וכדומה. יש דוקרנים מפלסטיק, מנירוסטה ומנחושת, הדוקרנים מנירוסטה נחשבים לעמידים ביותר.

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים

 

התקנת רשת יונים ברמת גן – שיטה מומלצת למסתורי כביסה ולבתים משותפים

רשתות ייעודיות להרחקת יונים נחשבות לפתרון הומני ואיכותי, הרשת מונעת מהיונים לקנן בפתחים שונים, ובעיקר במסתורי הכביסה בבניין. ניתן להתקין רשת המכסה את כל מסתורי הכביסה או להתקין רשת קטנה וחזקה רק על הפתח בו היונים מקננות.

התקנת רשתות להרחקת יונים ברמת גן חייבת להתבצע רק על ידי חברה מקצועית ובעלת אישורים מתאימים לעבודה בגובה, מאחר ומתקינים את הרשת באמצעות סנפלינג, מנוף, במת הרמה או סולמות גבוהים.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

שאלות ותשובות בנושא הרחקת יונים ברמת גן

העלות של שירותי הרחקת יונים ברמת גן משתנה בהתאם למורכבות העבודה, סוג הפתרון להרחקת יונים ועלות חומרים. צוות ג'י הדברות מציע הרחקת יונים במחיר הוגן ושווה לכל כיס.
אנחנו ממליצים לכם להתקין דוקרנים מנירוסטה או מפלסטיק על אדן החלון, זהו פתרון יעיל המונע מהיונים לקנן במקום, כדאי לבצע הדברה נגד כינים וטפילים נוספים מעבר להתקנת הדוקרנים.
דחלילים נחשבים לאמצעי יעיל להרחקת יונים אך חשוב לדעת כי היונים מתרגלות יחסית מהר לדחליל ומפסיקות לפחד ממנו, לכן זהו אמצעי יעיל להרחקת יונים לטווח קצר. למידע נוסף ולהזמנת שירות הרחקת יונים ברמת גן – צרו עמנו קשר באמצעות האתר או בטלפון!
למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים ברמת גן מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים