הרחקת יונים בתל אביב

תושבי תל אביב סובלים מיונים וזקוקים לפתרונות יעילים ומוכחים להרחקת היונים מסביבת המגורים. שירות הרחקת יונים בתל אביב כדאי להזמין רק מחברה מקצועית ומומלצת כמו צוות ג'י הדברות, וכדאי להיזהר מחאפרים בענף.


חשוב לדעת כי הרחקת יונים אינה דורשת רישיון הדברה או הסמכה מקצועית, לכן יש הרבה חאפרים בענף המציעים שירות הרחקת יונים אך הפתרונות שלהם לרוב אינם יעילים.

כדי לא לבזבז כסף לחינם מומלץ גם לכם להזמין הרחקת יונים תל אביב רק מחברת צוות ג'י הדברות בגלל הניסיון הרב, הידע המקצועי, השירות האדיב, הפתרונות היעילים שאנחנו מציעים להרחקת יונים ובגלל המחירים ההוגנים והאטרקטיביים.

הרחקת יונים בתל אביב בשיטות הומניות ויעילות

בעבר היה נהוג להשמיד את היונים אך הפתרון אינו יעיל והוא אכזרי ומנוגד לחוק צער בעלי חיים.

יש שיטות יעילות ומוכחות להרחקת יונים, הפתרונות היעילים ביותר הם:

דוקרנים להרחקת יונים

דוקרנים נגד יונים פתרון יעיל וזול יחסית, ניתן להתקין את הדוקרנים לבד, אך עדיף להשאיר את העבודה למומחים המנוסים, במיוחד אם גרים בקומה גבוהה. יש דוקרנים מפלסטיק או מנירוסטה, עדיף לבחור את הדוקרנים העמידים מנירוסטה שמונעים לחלוטין מהיונה לעמוד או לקנן במקום.

הרחקת יונים בתל אביב
הרחקת יונים בתל אביב

רשתות להרחקת יונים בתל אביב

אנחנו מציעים שירות התקנת רשת נגד יונים בתל אביב במחירים הוגנים, אנו מתקינים רק רשתות עמידות ומבצעים את ההתקנה באמצעות סנפלינג, סולמות או מנוף. כדאי להתקין רשת פוליאתילן הנחשבת לעמידה מאוד בפני קרינה ופגעי מזג האוויר, אך היא פחות אסתטית, או רשת שקופה ואיכותית הנחשבת לפחות עמידה בפני הקרינה.

לכידת יונים

צוות ג'י הדברות מציע שירות של לוכד יונים מיומן ומקצועי, הלוכד מפזר מלכודות מיוחדות במקומות בהם היונים מקננות, ולאחר לכידתן הוא משחרר אותם בטבע. הפתרון ללכידת יונים מתאים בעיקר למפעלים ולמקומות בהם אין אפשרות להתקין אמצעים אחרים להרחקת היונים.

אם לוכד היונים לא מגיע לבדוק את המלכודות כל יום או יומיים, היונים עלולות לסבול ואפילו למות מרעב וצמא, לכן כדאי לוודא מול הלוכד כל כמה זמן הוא מגיע אליכם כדי לבדוק את המלכודות.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

שאלות ותשובות בנושא הרחקת יונים בתל אביב

ברוב המקרים אנחנו נמליץ על מספר אמצעים להרחקת יונים כמו דוקרנים ורשת ייעודית. השילוב בין האמצעים השונים לצורך הרחקת יונים בתל אביב מבטיח שקט מיונים לתקופה ארוכה.
כדאי לקרוא המלצות וחוות דעת על חברת ההדברות, חשוב לבדוק האם החברה מתמחה בהרחקת יונים, מהם אזורי השירות שלה וכמובן כדאי לוודא מראש שהחברה מבצעת הרחקת יונים בתל אביב בשיטות הומניות ובמחירים תחרותיים.
כל עבודה בגובה באמצעות סנפלינג מייקרת את שירות הרחקת היונים, התוספת למחיר היא כ-600₪ עד 1,200₪ בהתאם למורכבות העבודה. להזמנת שירות הרחקת יונים בתל אביב התקשרו עכשיו לצוות ג'י הדברות או השאירו פרטים ליצירת קשר בטופס שבאתר ואנו נחזור אליכם בהקדם!
למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בתל אביב מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים