הרחקת יונים וניקיון

היונים כבר מזמן אינן רק מפגע אסתטי או סביבתי מטריד, הסכנה שלהן לאדם היא ברורה ואינה מוטלת בספק. הלשלשת אותה מטילות היונים עשויה להפיץ מגוון מחלות ונגיפים. חשוב מאוד לבצע הרחקה שלהן, לא לפני שמתבצע ניקיון יסודי של המקום. צוות ג'י, חברה להרחקת יונים וניקיון, מציע שירות מקצועי במיוחד במחירי יבואן ללא פערי תיווך. זה הזמן לבטח את בריאותכם ולגמור עם המפגע בעל הכנפיים, אחת ולתמיד!

היכן מטילות היונים לשלשת?

היונים, בעלי חיים מונוגמיים, הגיעו אלינו מהנקיקים, מהמערות ומהאזורים ההררים בטבע, זאת כדי ליהנות משפע המזון המחכה להן בעיר הגדולה, ומההגנה והמרחק מעופות טורפים. כאן הן מתמקמות בנונשלנטיות רבה, במסתורי הכביסה שלנו, באדני החלונות, בפתחי הגגות, במרפסות, במחסנים ובכל מקום אחר המהווה להם קורת גג נוחה.

הרחקת יונים וניקיון
הרחקת יונים וניקיון

הן לא שואלות רשות, פשוט באות ומגדירות את אזור הקינון שלהם בזירה הפרטית שלנו. הבעיה היא שאין אינן שכנות נימוסיות במיוחד, ובכל מקום בו הן מקננות הן מטילות כמות רבה של לשלשת. בנוסף, נוהגות היונים להתקבץ על פתחי הניקוז ולסתום אותן באמצעות לשלשת, מה שיוצר, כמה מפליא – הצפות חוזרות ונשנות.

מדוע הלכלוך אותו הן מפיקות – מהווה סכנה?

באמצעות הלשלשת שלהן, ובאמצעות טפלים, זבובים, יתושים וכינים – מעבירות היונים מחלות קשות לאדם כמו: סלמונלה, קדחת הנילוס או דלקת קרום המוח. ואם זה לא מספיק, הרי שהן מסוגלות גם לגרום לאלרגיות חריפות, נפיחויות ופריחות.

 

הלכלוך כמטרד מציק

הרחקת יונים וניקיון גם מאפשרת לחזור לשגרת חיים תקינה אחרי שהיונים בברבריות איומה נהגו ללכלך את הכביסה במסתור הכביסה באופן קבוע, ולהכתים את קירות הבניין. הרחקת יונים וניקיון גם מסייעת במניעת הרעש הרב אותו היונים מפיקות ואת כניסת היונים למרחב הדירתי הפרטי ("אימאל'ה, יונה!!!).

 

רשת נגד יונים לבניין

 

כיצד מתבצעת הרחקת יונים וניקיון? הקץ לסבל שלכם!

לפני שנעסוק בשיטות השונות להרחקת יונים, יש לדעת כי לפני הכל חשוב לדאוג לניקיון יסודי של כל אזור הקינון של היונים. כיצד עושים זאת?

 

שלב ראשון: ניקיון יסודי

חברת הרחקת היונים דואגת לאיש מקצוע איכותי שיגרד את הלשלשת, ישפשף ויפנה אותה מהמקום, בנוסף לאבק ופסולת נוספת כמו נוצות. הניקוי כולל את קרצוף רצפת מסתור הכביסה, המחסן או המרפסת, ניקיון יסודי של המזגן ורפפות מסתור הכביסה באמצעות מברשת ושפכטל. בשלב זה מתבצע גם פינוי של קיני היונים, ביצי יונים ופגרי יונים מהשטח.

 

שלב 2: שטיפה וחיטוי

כדי לנטרל לחלוטין את השפעת היונים, יש לשטוף את המקום היטב באמצעות צינור מים ולחטא באמצעי חיטוי מסיביים למניעת התפתחות של חיידקים ונגיפים. רק בסיום הניקיון היסודי, יהיה אפשר להציב את אמצעי ההרחקה במקום.

כיצד מתבצעת הרחקת יונים וניקיון? הקץ לסבל שלכם!

 

כיצד מתבצעת הרחקת יונים לאחר הניקיון?

לאחר הניקיון, צוות ג'י מציג 2 אופציות עיקריות להרחקת יונים: רשת להרחקת יונים שקופה ודוקרנים נגד יונים. בכל מקרה שוקלים צוות ג'י את הנתונים, ובוחרים לפי ניסיונם רב השנים, איזו אפשרות תהווה את הפתרון האפקטיבי ביותר להרחקת יונים.

 

הרחקת יונים וניקיון – 2 שיטות עיקריות

בעבר חשבו כי הריגת היונים תוביל להתמעטותן, בפועל, לאחר מחקר מקיף שנערך בבאזל, התגלה כי הרעלה של היונים רק גורמת בטווח הארוך לריבוין. כיום, השיטות להרחקת יונים וניקיון, הן הומניות מכל בחינה שהיא ואינן גורמות לפגיעה ביונים בכל שלבי הטיפול בבעיה. להלן שיטות אפקטיביות בהרחקת יונים:

 

התקנה של רשת על מקום מסתור היונה

למרות שהיונים נחשבות לעופות אינטליגנטיים במיוחד, בעלות תכונות של תחכום, לוחמנות וטריטוריאליות, את השיטה הזו הן עוד לא הצליחו לפצח. בהתקנת רשת נגד יונים, מרחיק היונים מגיע לבדוק את השטח וקובע איזה סוג רשת מתאימה לגידור המקום, ומודד את המידות הנכונות.

מרחיק היונים דואג להרחקת יונים וניקיון יסודי קודם לכן, באמצעות מתיחה של רשת חזקה סביב פתח מקום הקינון של היונה. היונים אינן יכולות לחזור משום שדרכן חסומה, ונאלצות לנדוד ולמצוא לעצמן מחסה אחר.

 

סוגי הרשתות הנפוצות בשוק

צוות ג'י מציע מספר רשתות רלוונטיות להרחקת יונים:

תוכלו למצוא רשת פוליאתילן שהינה רשת חזקה ומאוד איכותית, שזורה חוטי פוליאתילן דקים בצבעי בז' ולבן. הרשת מתאימה לכל סוגי המיקומים כולל בשמש יוקדת ועמידה גם במזג אוויר קר וגשום במיוחד. ניתן לקבלה בתבניות מידה קבועות או לפי מידה מדויקת. בנוסף, תוכלו ליהנות מפתרון אסתטי איכותי של רשת שקופה שאינה נראית כמעט לעין, אולם מהווה הגנה מצוינת כנגד חדירה של יונים.

רשת מגולוונת היא רשת שמיועדת לסגירה וגידור של חללים קטנים יותר. ניתן להזמין גם רשת ג'ימבורי במספר גוונים. המלצתנו: לפני שאתם מחליטים העצמכם, התייעצו עם אנשי מקצוע מנוסים, הם ידעו להתאים לכם את הרשת הרצויה.

 

רשת למרפסת נגד יונים

 

התקנה של דוקרנים להרחקת היונים

דוקרנים הם פתרון מאוד נוח, ידידותי וזול להרחקת יונים, ניתן להתקינן על אדני החלונות, במרפסות ובכל מקום בו רגלי היונים נטועות ומסרבות ללכת. הצבת הדוקרנים מכריחה את בעלות הכנף למצוא לעצמן פראיירים אחרים שיארחו אותן.

הדוקרנים אלו קוצים המחוברים למוט קשיח, הם קהים מעט בקצותיהם, וכך רק גורמים רק לחוסר נעימות ולא חלילה לפציעת היונים. ישנם דוקרני נירוסטה ודוקרני פלסטיק, כאשר לכל הדעות דוקרני הנירוסטה עמידים הרבה יותר ואפקטיביים בהרחקת היונים.

התקנה של דוקרנים להרחקת היונים

 

מזמינים שירות מהיבואן

צוות ג'י להרחקת יונים מייבאים רשתות ודוקרנים איכותיים ביותר ומשווקים אותם למתקיני דוקרנים ברחבי הארץ. בהזמנת שירות התקנת דוקרנים ורשתות ישירות מצוות ג'י, אתם חוסכים לעצמכם פערי תיווך, ונהנים ממחירי יבואן.

45 מחשבות על “הרחקת יונים וניקיון”

כתיבת תגובה