הרחקת יונים ירוקה

אם עוד לא התרגלתם למשק כנפי יונה, המיה מציקה, לכלוך ולשלשת, תשמחו בוודאי לשמוע שיש לכך פתרונות מוכחים ויעילים מאוד. אם אתם נרתעים מלהרחיק את היונים, מפאת רגשות הומניים ורחמים, חשוב שתדעו שכיום, ניתן לבצע לכידה והרחקה של היונים באמצעים עדינים ורגישים לחלוטין, מה שמכונה: "הרחקת יונים ירוקה", כך שגם אתם וגם היונים תוכלו ליהנות מחיים רגועים ושלווים.

 

היונים והאדם

היונה, הינה בעלת כנף ידידותית ונחשבת לעוף חברותי במיוחד, במשך השנים טיפח האדם את הקשר עם היונה, באמצעות אספקה של פירורי לחם ועוד. מקום מגוריהן הבסיסי של היונים הינו בטבע, אולם יתרונות שונים כמו מזון בשפע והסרת איום הטורפים על חייהן, גרם ליונים להעדיף להגר אל האזורים העירוניים, שם האדם סיפק להן הגנה ואוכל.

בישראל ישנם שלושה מינים של יונים, כשהנפוץ מביניהם הינו יונת הסלע. היונים, אמנם בעלות תכונות של מונוגמיות ונאמנות, אולם מביאות איתן מלבד משמעות של שלום, גם המון לכלוך, רעש, הטרדה ואף סכנה של הידבקות במחלות.

היונים עלולות להעביר טפילים, וכן באמצעות לשלשת, להדביק בחיידקים, ולגרום למחלות כמו: קדחת הנילוס, סלמונלה ודלת קרום המוח, בנוסף, מפגש עם זבובי היונה, טפילים וכינים שונים שהיא מביאה עמה, עלול לגרום לבן אנוש להתפרצויות של תגובות אלרגיות חמורות.

היונים והאדם

 

הרחקת יונים, איך עושים זאת?

על אף שהיונים גורמות נזק רב לאדם ולרכוש, הן לא עושות זאת בכוונה תחילה, וודאי שאין אינן אשמות. צורות הטיפול בבעיה בעבר היו אגרסיביות ביותר, וכללו אמצעי הריגה שונים. כיום, לאחר מחאות רבות של ארגוני בעלי חיים שונים, וכן לאחר שמחקר מדעי מקצועי הוכיח כי הרעלת יונים, גורמת להתרבותם בטווח הארוך, ולא להפך, הופסק השימוש באמצעים האכזריים.

כיום, תוכלו להיעזר בשירות הרחקת יונים, בלי כל נקיפות מצפון, משום שאלו מתבצעות בשיטה ירוקה.

הרחקת יונים, איך עושים זאת?

 

מהי הרחקת יונים ירוקה?

הרחקת יונים ירוקה, הינה הרחקת יונים תוך שימוש בשיטות הומניות לחלוטין, שאינן פוגעות ביונים בשום שלב בתהליך. הרחקת יונים ירוקה, כוללת לכידת יונים בצורה זהירה, הרחקתן מהמקום, ושחרורן במקום בטוח. כאשר אתם מזמינים שירות של הרחקת יונים ירוקה מטעם צוות ג'י, אתם יכולים להיות רגועים, כיוון שליונים לא יאונה כל רע.

 

כיצד מתבצעת הרחקת יונים ירוקה?

הרחקת יונים ירוקה, מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מנוסים המקצועיים בתחומם, שכן, יונים מטבען, הן ציפורים לוחמניות, טריטוריאליות וחכמות, ואינן מוותרות בקלות על מקום הקינון האהוב עליהן.

הרחקת יונים ירוקה – השלבים הפעולה
שלב ראשון בדיקת השטח, מדידת גדול פתח המסתור, לצורך התקנה עתידית של אמצעי הרחקה וכן בדיקת דרכי הגישה למקום.
שלב שני לכידת היונים באמצעים הומניים בזהירות רבה
שלב שלישי ניקוי המקום מלשלשת, נוצות ושאריות לכלוך נוספות, חיטוי יסודי והדברה מפני מזיקים, כינים, טפילים וזבובים.
שלב רביעי התקנת אמצעי מניעה לשיבת היונים למקום

לאחר שבוצעו שלבים 1-3, יש להתקין מחסום בלתי עביר ליונה, כך שלא תשוב בהקדם, שכן, לאחר ביצוע הרחקת יונים ירוקה, לא נרצה לראות עוד בעלי כסף בסביבה בטווח הארוך.

בשלב האחרון מתקין מרחיק היונים אמצעי גידור, כדי למנוע מהיונים לחזור לאחר ההרחקה. לוכד היונים יבחן את תנאי השטח, ולפי הערכות שונות, יבחר איזה אמצעי הרחקה יתאים לכל מקרה ספציפי. לפניכם השיטות היעילות להרחקת יונים כך שלא ישובו למקום הקינון.

כיצד מתבצעת הרחקת יונים ירוקה?

 

הרחקת יונים ירוקה באמצעות רשת

אחת הדרכים המוכרות והיותר יעילות בהרחקת יונים ירוקה, הינה הצבה של רשת נגד יונים על פתח מקום המסתור, כך שהיונים לא תוכלנה לשוב ולקנן. ישנם בשוק רשתות שונות להרחקת יונים, ביניהן:

  • רשת פוליאתילן – רשת חזקה ואיכותית, עשויה מחוטי פוליאתילן, מגיעה בגווני הבז' והלבן, עמידה כנגד פגעי מזג אוויר וכן, עמידה כנגד קרינת השמש.
  • רשת מונופילרשת להרחקת יונים שקופה, כמעט ואינה נראית, מציעה מראה אסתטי יחד עם פתרון אפקטיבי, בעובי של 0.8 ס"מ, יעלה נגד קרינת שמש.
  • רשת ג'ימבורי – רשת עשויה פוליאתילן, מגיעה במספר צבעים, חזקה ביותר.
  • רשת מגולוונת – רשת חזקה, מתאימה לחסימה וגידור של פתחים קטנים, כמו פתחי גגות רעפים ועוד.

מרחיק יונים בצורה ירוקה, יתקין רשת במידות מדויקות, לאחר ניקוי יסודי של המקום, ויקפיד על מתיחה מקסימלית של הרשת, כדי למנוע כניסת יונים, וכן, כדי לא להזיק ליונים, שכן, רשת רפויה עלולה לגרום ליונים לפציעה ולמוות.

הרחקת יונים ירוקה באמצעות רשת

 

הרחקת יונים ירוקה באמצעות דוקרנים

הרחקת יונים ירוקה, יכולה גם להתבצע באמצעות הצבת דוקרנים, על מקום הקינון של היונה, ניתן להציב דוקרנים על אדן החלון על רצפת מסתור הכביסה ועוד. הדוקרנים אינם חדים באופן שעשוי לפצוע את היונה, אולם אינם מאפשרים לה לעמוד עליהם, מה שיוצר פתרון הומני וירוק לחלוטין.

צוות ג'י מייבא דוקרני נירוסטה להרחקת יונים, ומגיש את השירות הזול ביותר ללקוחותיו, כיבואן, המשווק את הדוקרנים גם לבעלי מקצוע ברחבי הארץ, נהנים הלקוחות הישירים ממחירי יבואן משתלמים במיוחד.

הרחקת יונים ירוקה באמצעות דוקרנים

 

הרחקת יונים ירוקה? צוות ג'י זה הכתובת!

צוות ג'י מתמחה בביצוע עבודות יעילות ומקצועיות שלא בסתירה לטיפול הומני ביונים. החברה מובילה במקום ראשון בדירוג ביקורות גוגל, ומעניקה את שירותי הרחקת היונים הירוקה, המקצועיים בארץ!

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה