הרחקת יונים מבניינים: איך אפשר להרחיק יונים מבניין?

אם נודה על האמת הבניין הוא גן עדן עבור היונים עצמם. בכל בניין היונים יכולות למצוא מקומות מסתור רבים ומגוונים. היונה תמיד תחפש מקום שבו היא תצליח לקנן עם מינימום של בעיות.

זוהי גם הסיבה שבגללה היונים מעדיפות לקנן במסתורי כביסה ובכל מיני מקומות שקשה להגיע אליהם. מכאן עולה השאלה איך מבצעים הרחקת יונים מבניינים? זה ללא צל של ספק המצרך הכי מבוקש שיש. כל מי שמתגורר בבניין יצטרך להתמודד בשלב כזה או אחר עם מצוקת היונים. אחרי שתקראו את המאמר הבא תוכלו לדעת איך להרחיק את היונים מבלי לבזבז את הזמן.


בשביל להרחיק יונים צריך אנשי מקצוע

נדגיש תחילה כי על מנת שתוכלו לבצע הרחקת יונים מבניינים יהיה עליכם לפנות לאנשי מקצוע של צוות ג'י. זה יכול להיות מאוד מפתה לנסות להרחיק את היונים באופן עצמאי. אך אם לא תגייסו לטובת המשימה איש מקצוע היא תוגדר בתור מלחמה אבודה מראש.

היונים עשויות להיעלם לכמה ימים, אך תמיד הן ידעו כיצד לחזור. ברגע שהעבודה מתבצעת על ידי איש מקצוע שמכיר את התחום על בוריו, אין מקום לסימני שאלה. לא רק שהיונים ייעלמו תוך זמן קצר, הן גם לא יחזרו בעתיד הנראה לעין. המשמעות היא שתוכלו להמשיך בשגרת החיים הרגילה, רק שהיונים יפסיקו להפריע.

היונים תמיד מוצאות מקום אחר לקנן בו

יש כאלה שאומרים כי הרחקת יונים מבניינים היא אכזרית. אך חשוב לשים את הדברים על דיוקם, כך תדעו אל תוך מה אתם מכניסים את עצמכם. תחילה נציין כי האמצעים השונים המיועדים להרחקת יונים לא פוגעים בהן. האמצעים הללו נועדו על מנת למנוע מהיונים לקנן, אך אף אחד מהאמצעים האלה לא יפצע את היונה.

מבחינתכם תמיד תזכרו כי היונה מבחינתה תמצא מקום אחר להיות בו. אם זה לא יהיה במסתור הכביסה שלכם, זה יכול להיות במסתור הכביסה של אחד השכנים. היונה היא חיה שיודעת להתאים את עצמה לסביבה, כך שאין שום סיבה לרחם עליה.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

הרחקת יונים בהתאמה אישית אליכם

צוות ג'י הרחקת יונים לא נמצא סתם במקום הראשון מבחינת הביקורות של הלקוחות. הצוות עם הידע הנרחב שאותו הוא צבר לאורך השנים יודע לעשות את העבודה. הצוות מכיר את הנושא של הרחקת יונים מבניינים, ומבצע את המשימה על הצד הכי טוב שיש. אם לא די בכך, הצוות גם דואג להתאים את הפעולה לכל לקוח בנפרד. המשמעות היא שבתוך זמן קצר תוכלו לראות איך היונים נעלמות. כבר לא תצטרכו להתמודד עם הבעיה הזאת שככל הנראה הייתה בעיה עם השלכות רבות.

איך בוחרים אמצעי הרחקת יונים מבניינים?

אם יצא לכם לבחון פתרונות שונים להרחקת יונים, בוודאי ראיתם שיש אין סוף של אופציות. איך תוכלו לדעת איזה מבין האפשרויות שנמצאות על הפרק מתאימה לכם? בשביל זה בדיוק צוות ג'י הרחקת יונים נכנס לתמונה. הצוות יבחר עבורכם את הפתרונות שאמורים לספק את הסחורה בצורה הכי טובה שיש. אז מה אתם מבחינתכם צריכים לדעת על בחירת אמצעי הרחקה של יונים מבניינים?

  • בשלב הראשון ישנו צורך להתאים את הפתרון למקום שבו היונה מקננת. לא כל הפתרונות השונים מתאימים למסתורי כביסה או למרפסות. בכל פעם ישנו צורך לבחור את הפתרון על פי האזור המועד לפורענות. במקרה שבו יש מספר אזורים שונים שבהם היונים מקננות, ניתן אפילו לבחור מספר פתרונות שונים.
  • בשלב השני ישנו צורך להתאים את הפתרונות השונים לתקציב שעומד לרשות הלקוח. לא לכל לקוח יש תקציב גבוה כאשר מדובר על הרחקת יונים מבניינים. יש כאלה שירצו עם התקציב המוגבל שעומד לרשותכם להרחיק את היונים. מה שאתם צריכים לדעת זה שביחד עם צוות ג'י הרחקת יונים גם עם תקציב מוגבל ניתן להרחיק יונים.
  • בשלב השלישי תצטרכו לחשוב לכמה זמן תרצו לדאוג לכך שהיונים ייעלמו. יש כאלה שחושבים מיד על העתיד ואחרים שעושים זאת לזמן מוגבל. לכל פתרון הרחקה יש טווח יעילות שונה. יש כאלה שיהיו יעילים לטווח הקצר ואחרים שיהיו אפקטיביים לזמן הארוך. האחריות נמצאת בעיקר בידיים שלכם כאשר אתם עושים החלטה מהסוג הזה.
הרחקת יונים מבניינים: איך אפשר להרחיק יונים מבניין?
הרחקת יונים מבניינים: איך אפשר להרחיק יונים מבניין?

תשמרו על איכות החיים – שירותי הרחקת יונים מבניינים

כמעט בכל בניין ניתן למצוא יונים שמקננות להן באזורים שונים. מכיוון שמדובר על תשתית שהיא בנויה, היונים מצידן מעדיפות להתגורר בתשתיות בנויות שמקלות עליהן.

כמעט בכל בניין ניתן למצוא יונים שמקננות להן באזורים שונים. מכיוון שמדובר על תשתית שהיא בנויה, היונים מצידן מעדיפות להתגורר בתשתיות בנויות שמקלות עליהן. אך למרות שמדובר על בעל חיים, עליכם לקחת בחשבון כי מדובר על מפגע תברואתי לא קטן.

היונים עשויות להביא איתן לכלוך ומחלות שעשויות לסכן אתכם ואת כל האנשים האחרים שמתגוררים בבניין. מהסיבה הזאת חשוב לפעול במהירות, בכדי שתוכלו להחזיר את המצב לקדמותו עוד לפני שהיונים היו מקננות. הרחקת יונים מבניינים זוהי פעולה שחייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע שמכירים את התחום. כך תוכלו להיות בטוחים כי הפתרון שתקבלו הוא יהיה פתרון אולטימטיבי.

הרחקת יונים מבניינים

היונים עשויות לפגוע בערך של הבניין

על פניו נדמה כי מדובר על חיה מתוקה שלא באמת עושה משהו רע, אך בפועל היא יכולה להביא נזק רב. יש סיבה שבגינה לא מעט אנשים מחפשים חברות ואנשי המקצוע המספקים שירות של הרחקת יונים מבניינים. הימצאות של יונים בבניין מורידים את הערך שלו, ולא מעט אנשים פשוט יעדיפו שלא לקנות דירה בבניין. כך שאם אתם תרצו למכור או להשכיר דירה, יכול להיות שהמשימה הזאת תהפוך להיות משימה שהיא כמעט בלתי אפשרית.

היונים עשויות לפגוע בערך של הבניין

הרחקת יונים מבלי לפגוע בהן

חשוב להדגיש כי הרחקת יונים מבניינים איננה משמעותה פגיעה ביונה עצמה. התהליך כולו מתבצע בצורה מאוד זהירה ומתחשבת, כך שליונה עצמה לא ייעשה שום רע. המהות של הפעולה היא רק להרחיק את היונה מהבניין שלכם, ולאפשר לה ללכת לקנן במקום אחר. כך שאם עד כה חשבתם כי ההרחקה תיפגע ביונה, אתם יכולים להסיר את הדאגה מליבכם. הפעולה כולה מתבצעת בצורה מקצועית, וללא פגיעה באף יונה.

הרחקת יונים מבניינים לצמיתות זוהי לא סיסמה

יכול להיות כי האמירה שהיונים יורחקו לצמיתות תישמע לכם כמו סוג של סיסמה. אך בפועל מדובר על מציאות של ממש, מציאות שיכולה לפקוד גם את הבניין שלכם. אפילו אם כבר התרגלתם להימצאות של יונים בבניין, קחו בחשבון כי אין שום סיבה שכך יהיה המצב.

היונים עצמן לא אמורות להיות בבניין, ועם בחירת אנשי המקצוע הנכונים תוכלו להעלים אותן. כך שגם אם התרגלתם ליונים, תדעו כי פעולה כזאת או פעולה אחרת יכולה להרחיק אותן לתמיד. הכי חשוב שתבחרו את אנשי המקצוע הנכונים לטובת המשימה, אלה שיסייעו לכם להרחיק את היונים פעם אחת ולתמיד.

הרחקת יונים מבניינים לצמיתות זוהי לא סיסמה

הרחיקו את היונים – תרחיקו את הלכלוך

בואו נודה על האמת, בכל בניין שיש בו כמות גדולה של יונים יש גם הרבה מאוד לכלוך. היונים עצמן הן חיות לא נקיות במיוחד, וכל פעולה שלהן עלולה להביא איתה לכלוך רב. למה תסכימו להיות במצב שבו הבניין כולו יהיה מלוכלך בגלל הימצאות היונים? הרי לא משנה מה תנסו לעשות, כל עוד היונים יהיו שם הלכלוך יישאר בעינו. הרחקת יונים מבניינים בצורה מקצועית (באמצעות רשת יונים, או דוקרנים לצורך הדוגמא) תאפשר לכם להחזיר את הבניין למצב שבו הוא נקי לגמרי. לא תצטרכו להילחם בכל יום עם לכלוך של יונים.

פתרון קבוע שיהיה רלוונטי לאורך זמן

קחו בחשבון כי לא מעט חברות או אנשי מקצוע יציעו לכם פתרונות זמניים שלא יהיו רלוונטיים לאורך זמן. מהסיבה הזאת אם כבר מבצעים פעולה של הרחקת יונים מבניינים, מוטב כי הפעולה תהיה כזאת שתהיה רלוונטית לאורך זמן. כי בכל רגע שבו ההרחקה לא תהיה רלוונטית, אתם תאלצו להתמודד עם היונים פעם נוספת. הרי אם הבניין שלכם הוא מקום שאידיאלי ליונים לקונן בו, תוך זמן קצר הן ירצו לחזור אליו כל עוד תהיה להן אפשרות כזאת.

פתרון קבוע שיהיה רלוונטי לאורך זמן

הרחקת יונים מבניינים זוהי הפעולה הכי משתלמת!

זה נכון שתצטרכו להוציא כסף על אנשי מקצוע מנוסים שיגיעו אליכם לבניין בכדי להרחיק את היונים. אך בפועל כל עוד היונים עצמן נמצאות בבניין, הנזק שהן עשויות להסב יכול לעלות לכם הרבה יותר כסף. יונה מביאה איתה לכלוך והרבה מאוד בעיות שיצריכו מכם להכניס את היד אל תוך הכיס. לכן הפתרון הזה יאפשר לכם להחזיר את החיים בחזרה למסלולם התקין, וגם לחסוך לא מעט כסף. כי כל עוד היונים יקננו בבניין, אתם תצטרכו להתמודד עם ההשלכות.

בנוסף חשוב לציין שנכונות השכנים לשתף פעולה עם פיתרון הרחקת היונים יכולה להוריד משמעותית את עלות השירות לכל דייר באופן דרסטי (לפחות כחצי מהמחיר) מאשר להזמין מרחיק יונים באופן אינדיבידואלי בנפרד.

העלות בממוצע לכל דייר יכולה להגיע לבערך ל-500 ש"ח לכל דירה בהשוואה לכ-1000 – 1500 ש"ח בהזמנה בנפרד.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

הרחקת יונים מבניינים
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה