דוקרנים נגד יונים

דוקרנים נגד יונים היא שיטה הומנית ויעילה להרחקת יונים מהמבנה. יש מגוון שיטות להרחקת יונים ושיטת הדוקרנים נחשבים לפופולרית בגלל האפקטיביות שלה.

הזמן עכשיו שירות התקנת דוקרנים נגד יונים!

להזמנת התקנה מקצועית של דוקרנים לגג או למרפסת שלכם –
לחצו על הכפתור וקבלו הצעת מחיר מצוות ג'י!

שמרית אור, מחברת "שיר היונה", הייתה כה אופטימית כשציירה את בעלת הכנף כמביאה במקורה את בשורת השלום, בפועל קורה אחרת. היונים מביאות עמן טפילים ונגיפים, רעש, ריח רע ולשלשת. אנחנו בצוות ג'י יצאנו לחקור לעומק את דרכי הרחקת היונים, וחזרנו עם מסקנות, עם ניסיון רב בשטח, ועם ייבוא של ציוד ההרחקה הטוב בעולם: דוקרנים נגד יונים – הקץ לסבל, למטרד ולקושי.

מהם דוקרנים נגד יונים?

דוקרנים נגד יונים, הם מחסום פיזי שאינו מאפשר ליונה לחזור ולקנן באזור המגורים שלכם. דוקרנים אלו הם קוצים שהקצה שלהם קהה, וזאת כדי שלא לאפשר ליונים להידקר, אלא רק לגרום להן חוסר נוחות, כך שתעדפנה לעזוב את המקום ולחפש פראיירים אחרים שיארחו אותן במאור פנים.

כל קוץ הינו באורך של כ-6 ס"מ. הקוצים מחוברים לציר באורך כ-40 ס"מ, אל דאגה, ניתן לחתוך את הדוקרנים בקלות ולהתאימם לכל מקום רצוי.

3 סיבות טובות להשתמש בדוקרנים נגד יונים

  1. דוקרנים נגד יונים אינם פוגעים ביונים או פוצעים אותן, הם רק מספרים להן באלגנטיות שהן לא רצויות, היונים הן בעלי חיים אינטליגנטיים, הן תבנה ותיפרדנה מכם לשלום.
  2. דוקרני הנירוסטה עמידים לתקופה של עד 12 שנים, מה שאומר, שאתם יכולים ללחוש ליונים: "שלום ולא להתראות".
  3. מחירם של דוקרנים נגד יונים הינו זול יחסית לפתרונות אחרים להרחקת יונים.

האם דוקרנים נגד יונים באמת יעילים להרחקת יונים?

כן. התקנת דוקרנים להרחקת יונים מבטיחה לכם שקט מיונים לטווח הארוך, היונים בוחרות לקנן במקומות אחרים מאחר והן אינן מסוגלות לעמוד ולקנן במקום בו תתקינו את הדוקרנים.

הדבקת דוקרנים נגד יונים היא משימה יחסית פשוטה אך במקרים רבים חוסר הניסיון של הלקוח והבנת ההתנהגות של היונים גורמים לבזבוז זמן וכסף ללא מתן פתרון לבעיה. לעיתים גם יש לבצע את העבודה בגובה באמצעות סנפלינג או מנוף סל, לכן עדיף להזמין התקנת דוקרנים ממדביר מנוסה.

אנחנו בצוות ג'י הדברות מתמחים בשירות התקנת דוקרנים נגד יונים, הניסיון הרב שצברנו מבטיח לכם פתרון מעולה וראש שקט מהמולת היונים והמחלות שהן מפיצות.

במקרים בהם יש גישה בעייתית למשטח החביב על היונים מומלץ להזמין מדביר מנוסה מחברתנו, אנו מציעים גם עבודות בגובה ובמקומות בעייתיים עם צוות סנפלינג או מנוף ונפתור לכם את המטרד לאורך שנים.

חשוב לדעת כי הדוקרנים נחשבים לשיטה יעילה מאוד להרחקת היונים אך כדאי להתייעץ עם המומחים של צוות ג'י הדברות כדי להבטיח פתרון מושלם לבעיית היונים, אחרת היונים יחזרו לבקר אתכם תוך זמן קצר ואתם תהיו חשופים למחלות, לטפילים ולזיהומים שהיונים מפיצות.

דוקרנים הם פתרון עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד!

כנראה שבעידן בו דיקור סיני הפך לטיפול אלטרנטיבי נפוץ במיוחד, היונים לקו בקנאה, ואכן הן קיבלו את מבוקשן: דוקרנים! 😉

מהם דוקרנים נגד יונים?

מה עדיף - דוקרנים מפלסטיק או נירוסטה?

2 הסוגים של דוקרנים נגד יונים הם: דוקרני פלסטיק ודוקרני נירוסטה כשלכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו:

דוקרני פלסטיק

יתרונות חסרונות
- זול ואמין
- לא עמיד בשמש לאורך זמן

- מכסה שטח קטן מאוד

- היונים יכולות ללכת על הדוקרנים

- הפתרון הזה פחות מתאים אם סובלים מכמות גדולה של יונים. הפלסטיק סובל מבלאי טבעי וחשיפה ממושכת לשמש ולפגעי מזג האוויר עלולה לפגוע בדוקרן, לכן כדאי להשקיע בדוקרנים מנירוסטה.

דוקרני הפלסטיק זולים במעט במחירם, לעומת דוקרני הנירוסטה, אולם הם עמידים הרבה פחות, אסתטיים פחות, ואינם שורדים זמן רב בחוץ.

דוקרני נירוסטה

יתרונות חסרונות
- גבוהים בהרבה מדוקרני הפלסטיק

- שטח הכיסוי גבוה

- ללא בלאי מהיר מהשמש

- היונים לא יכולות ללכת בתוך הדוקרנים
- יקרים יותר

למי שרק המחיר משנה לו ולא האיכות אז אפשר להגיד שהמחיר היקר יותר הוא חיסרון. אנחנו חושבים להיפך! כי ברגע שאתה משלם על מוצר יותר איכותי הוא מחזיק פי כמה יותר זמן ואז אתה חוסך בעצם את הזמנת בעל המקצוע להתקנה נוספת.

דוקרנים מנירוסטה נחשבים לעמידים במיוחד, כדאי לבחור בדוקרנים הפונים בזוויות שונות כדי לא לאפשר ליונים להתיישב ולעמוד עליהם. יש בשוק גם דוקרנים ממתכת אך המוצר עלול להחליד בגלל גשם ולחות, לכן עדיף לבחור בדוקרנים המיוצרים מנירוסטה.

דוקרני נירוסטה להרחקת יונים עמידים בהרבה מדוקרני הפלסטיק, אמנם מחירם גבוה יותר, אולם זו השקעה לטווח ארוך של למעלה מ-10 שנים. הם שורדים בלי בעיה גם בתנאי חוץ קשים. מעלה נוספת של דוקרנים נגד יונים מנירוסטה, היא העובדה שהקוצים שלהם בנויים בזוויות שונות מה שמקשה על היונה עוד יותר למצוא מנוח לכף רגלה.

אנחנו, צוות ג'י, יבואנים של דוקרנים נגד יונים באיכות הגבוהה ביותר בשוק, כך שבהתקנת דוקרנים מטעמנו אתם חוסכים את פער התיווך ומקבלים מחיר של יבואן. בנוסף, אנו משווקים דוקרנים נגד יונים למרחיקי יונים מכל הארץ.

התקנת דוקרנים נגד יונים אינה משימה מורכבת, תוכלו לרכוש דוקרנים ודבק סיליקון ולהדביק את הדוקרנים לאדן החלון, על הגג, במרפסת או בפתח גג הרעפים. אולם לעיתים יש צורך להתקין את הדוקרנים במקומות שאינם נגישים, כמו מקומות גבוהים מאוד. צוות מטעמנו ישמח לעזור לכם בהתקנה בעזרת ציוד סנפלינג להתקנה בגובה.

מה עדיף - דוקרנים או רשת יונים?

לכידת יונים היא עבודה קשה ,ארוכה ומתישה ולא נהוג להשתמש בשיטה הזאת כיום. צוות ג'י הדברות מציע פתרונות מתקדמים ואפקטיביים להרחקת היונים, אנו מציעים שירות של דוקרנים או רשת להרחקת יונים שקופה. כמעט בכל מקום ובכל בניין.

חשוב להדגיש כי דוקרנים בשביל הרחקת יונים נחשבים לפתרון מצוין לבעיית היונים, עם זאת תמיד כדאי להתייעץ עם מרחיק יונים מנוסה כדי לבחור בשיטה היעילה ביותר להרחקת היונים מהמבנה, במיוחד בסביבת מגורים עירונית.

דוקרני פלסטיק נגד יונים

כמה עולה התקנת דוקרנים נגד יונים?

אנחנו צוות ג'י מתקינים דוקרנים באופן רגיל במחיר של 100 ש"ח לכל מטר דוקרנים. במידה ויש צורך בשימוש בציוד התקנה בגובה, התקנת דוקרני נירוסטה איכותיים תעלה בין 1,400 ש"ח ל-2,500 ש"ח.

אנחנו בצוות ג'י מוכנים לכל קריאה גם מהיום למחר, אנו מדורגים במקום ראשון בגוגל ביקורות וגאים לתת שירות מקצועי לפתרון אמיתי להרחקת יונים. צרו איתנו קשר עוד היום, אנו נשמח לסלק מחייכם אחת ולתמיד את המפגע המטריד הזה ששמו יונים.

 

דוקרן פלסטיק – דוקרנים מפלסטיק קשיח להרחקת יונים

מדוע בעצם פעולת הרחקת יונים חשובה כל כך לאדם?

היונים מביאות עמן טפילים שונים, זבובים ויתושים נושאי מחלות, שבמפגש עם האדם עלולים לגרום לנזקים חמורים.

יתושי היונים עלולים להעביר נגיפים שונים ובעקיצה של בן אנוש לגרום לדלקת קרום המוח. זבוב היונה עשוי להעביר טפילי דם ולגרום לאדם לתופעות אלרגיות קשות. כיני היונים הינן קטנות מאוד עד בלתי נראות, אולם עלולות לגרום לגרד תת עורי ולאלרגיה וכן אקרית אדומה, הטפיל הנפוץ ביותר, מוצץ את דמה של היונה ועלול לגרום לאדם לאלרגיה חריפה ולפריחה בכל הגוף.

צואת היונים עלולה להכיל את חיידק הסלמונלה, מה שעלול לגרום לאדם לשלשול קשה ולהתייבשות. וכן דררת – מחלת עיני יונים, עלולה להתפתח אצל האדם לדלקת ריאות.

הנפגעים העיקריים משלל המחלות והנגיפים עשויים להיות ילדים עד גיל 3 ומבוגרים למעלה מגיל 60.

היונים כמפגע תברואתי חמור

כשאנשים יוצרים איתנו קשר, אנחנו שומעים על הקול שלהם תסכול ואפילו נימת ייאוש: "ניסינו הכול", הם מספרים לנו בשפל כל, "התקנו דחלילי ינשופים, מקלטי קולות מצוקה, אמצעים דיגיטליים שונים ותותחי רעש, ושום דבר לא עזר, היונים מתוחכמות מאיתנו ככל הנראה, הן מצליחות להתגבר על כל מכשול, יש לכם להציע לנו פתרון אפקטיבי?"

יונים - נזקיהן והטרדתן

  • היונים צורכות מזון רב.
  • היונים מתמקמות באזורי מגורים, במקומות מוצלים כמו: פתחי גגי רעפים, מרפסות, חניונים מקורים, מסתורי כביסה ושטחים מקורים נוספים.
  • היונים יוצרות לכלוך רב ופסולת כשהן מתגודדות יחד בקבוצות גדולות.
  • לשלשת היונים גורמת לריחות בלתי נעימים, להריסת סוגי מתכות שונים ולהחלדתם וכן להעברת מחלות.
  • היונים עשויות ליצור רעש רב.
  • סתימת פתחי ניקוז באמצעות לשלשת וגרימה להצפות.
  • בכניסת יונים לתוך דירות מגורים, הן עלולות ליצור בהלה בקרב הדיירים וכן נזק בדירה.

לסיכום: למה כדאי להזמין שירות להתקנת דוקרנים?

אם היונים בחרו לקנן במסתור כביסה, במרפסת או בכל מקום אחר במבנה, יש להרחיק אותן מיד בגלל הסכנה הבריאותית ומטרדי הרעש והזוהמה שהן מייצרות.


אפשר לרכוש דוקרנים דרכנו בכמויות גדולות, יחד עם זאת אם יש קן של יונים מומלץ להזמין את צוות ג'י כדי להרחיק את הקן בבטחה, לשטוף את האזור ביסודיות, לבצע חיטוי יסודי ומומלץ גם להדביר נגד כינים.

מידע נוסף על דוקרנים נגד יונים:

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

צוות ג'י בפייסבוק | צוות ג'י ביוטיוב | צוות ג'י בגוגל

מייל אישי: [email protected] | טלפון של המשרד: 077-805-4821

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה