חומרים להרחקת יונים


יונים כמטרד סביבתי אינו נחלתכם בלבד, רבים מתושבי הארץ פוכרים ידיים בייאוש מול המפגע בעל המקור. כדי לתת מזור לבעיה, קמו שיטות שונות ופותחו חומרים להרחקת יונים משלל סוגים. צוות ג'י יצא לחקור את היעילות של מיני תרסיסים כחומרים להרחקת יונים. התוצאות: אכזבה צורבת. אך, אל ייאוש! צוות ג'י כאן כדי להעניק לכם שירות הרחקת יונים מקצועי בפריסה ארצית ובמחירי יבואן משתלמים במיוחד. קראו מה כן גורם ליונים לעוף.

למה מרחיקי יונים אומרים "לא" לחומרים להרחקת יונים?

בשוק קיימים שני תרסיסי ספריי נגד יונים. האחד בעל הרכב כימי, והשני הינו חומר התזה דביק, שניהם אמורים להרחיק את היונים, אם בזכות הריח הדוחה ואם בשל חוסר הנוחות הנגרם ליונה מהיצמדות למשטח מרוסס-דבק.

הזמן עכשיו שירות התקנת רשת נגד יונים

להזמנת התקנת רשת נגד יונים –
לחצו על הכפתור וקבלו הצעת מחיר מצוות ג'י!

 

מדהים: הסקר ותוצאותיו החד משמעיות

בסקר שנערך, נשאלו 10 מרחיקי יונים על יעילותם של תרסיסים אלו, יש להדגיש כי העשרה נשאלו כל אחד בנפרד ללא יכולת לדעת מה משיב איש מקצוע נוסף בתחומו. התוצאות היו מפתיעות: 100% מכלל הנשאלים השיבו בשלילה מוחלטת, לא! התרסיסים אינם יעילים כנגד יונים.

חומרים להרחקת יונים
חומרים להרחקת יונים

חלקם אף הסבירו: החומר הכימי ממנו מורכב סוג התרסיס הראשון אינו מביא לתגובה כלשהי אצל היונים ולא הוכח כגורם להן לרתיעה. הספריי הדביק, אמנם גורם בתחילה לחוסר נוחות, אולם גם מדביק כל דבר שבא אתו במגע, כולל: אבק, לטאות וחרקים. לאחר שמתייבש, היונים שבות חזרה למקום ואת שכבת הדבק המטונפת קשה עד מאוד להסיר, יש לעשות זאת רק בעזרת שפכטל וטרפנטין.
אם חומרים להרחקת יונים הם "חרטה-ברטה" – מהו הפתרון האמיתי?

כפי שנוכחנו לראות, חומרים להרחקת יונים טובים בשביל לחלץ מכם סכום הגון, פחות כעזרים יעילים בשטח. צוות ג'י כאן כדי להציע לכם שיטות יעילות באמת להרחקת יונים.

 

חומרים להרחקת יונים של צוות ג'י למתקינים מקצועיים

צוות ג'י, החברה המובילה להרחקת יונים בישראל מזה שנים, מציגה את הפתרונות האולטימטיביים להרחקת יונים. הם חקרו את המפגע היטב, כולל בחינה מדוקדקת של הנטיות והתכונות של היונה (היונה אגב ציפור לוחמנית וטריטוריאלית במיוחד), והגיעו למסקנה כי ישנן 2 שיטות יעילות ביותר כנגד יונים: רשת להרחקת יונים והצבת דוקרנים נגד יונים. רוצים לדעת עוד? לא נעזוב אתכם באמצע המתח, אנחנו כאן עם כל המידע הרלוונטי.

 

התקנת רשתות לצורך הרחקת יונים – כך זה מתבצע

היונים נוטות לקנן באזורים גבוהים ונסתרים, כמו מה למשל? מסתורי הכביסה, גגות הרעפים, מרפסות, מחסנים ועוד. כדי להרחיקן משם, השיטה הפופולרית כיום לפתרון הינה התקנה של רשת נגד יונים על פתח המסתור. חשוב להרחיק את היונים מהמקום כמובן, לפני הצבת הרשת, יש לאתר גם את קיני היונים ולפנותם, כולל ביצי יונים ופגרי יונים מתות.

לאחר מכן יש לעשות ניקיון יסודי של המקום, הכולל קרצוף וגירוד של לשלשת יונים, אבק ופינויים, ובשלב השני, שטיפה של המקום וחיטוי המקום עם חומרים ייעודיים. לאחר מכן נמדדת מידת הפתח של המסתור, איש המקצוע מתאים לאזור את גודל הרשת המתאימה, חותך ומותח אותה על ווי תלייה שהותקנו בתוך חורים שנקדחו בקירות הבניין. לאחר התקנת רשת איכותי באופן מקצועי, היונים רואות את המקום כחסום ומגודר ונאלצות לשמחת ליבכם, למצוא להן מקום מגורים חדש.

התקנת רשתות לצורך הרחקת יונים - כך זה מתבצע

אילו סוגים של רשתות נגד יונים קיימות בשוק הרחקת היונים?

השתיים הנפוצות הן רשת מונופיל שקופה ורשת פוליאתילן.

  • רשת מונופיל שקופה – ידועה מאוד בשל חוזקה, עמידותה ויופייה, שכן הרשת העשויה חוטי ניילון שקופים כמעט שאינה נראית. גודל החורים המומלץ למניעת כניסת יונים, הינו: 5*5 ס"מ, לצורך מניעה גם של כניסת ציפורים קטנות יותר, מומלץ להשתמש ברשת עם חורים בגודל 4*4 ס"מ. חשוב לבחור ברשת שעובי החוטים שלה אינו פחות מ-0.6 מ"מ. כאשר ההמלצה של צוות ג'י היא שימוש ברשת בעובי 0.8 מ"מ המסוגלת לעמוד גם בפני קרינת השמש.
  • רשת פוליאתילן נגד יונים – רשת זו עשויה חוטי פוליאתילן בלבן או בבז'. היא חזקה ביותר ועמיד מאוד בפני פגעי מזג האוויר. ניתן להתקינה בכל מקום.

בנוסף קיימת גם רשת מגולוונת המתאימה לחסימה וסגירה של חללים קטנים, רשת ג'ימבורי חזקה העשויה מחוטי פוליאתילן בצבעים שונים ורשת מתכת שאינה מומלצת כי נוטה להחליד.


דוקרנים נגד יונים כמחליפים יעילים לחומרים להרחקת יונים

שיטה נוספת פופולרית ויעילה עד מאוד היא התקנת דוקרנים על פתחי מקומות הקינון של היונים כמו במסתורי הכביסה, על אדני החלונות ועוד. דוקרנים אלו הינם בעצם מוטות הניתנים לחיתוך באורך הרצוי, עליהם ישנם קוצים המותקנים בזוויות שונות, מבנה הדוקרנים אינו מאפשר ליונים לעמוד בנוחות, עובדה המסייעת בהרחקתן.

הקוצים אינם חדים במיוחד, מה שאינו פוצע את היונה בשום אופן. צוות ג'י מייבא דוקרני נירוסטה להרחקת יונים איכותיים ביותר, כשאנשי מקצוע שונים בוחרים לרכוש דווקא ממנו את הסוג המסוים של הדוקרנים. צרכני השירות של צוות ג'י נהנים אם כן ממחירי יבואן החפים מפערי מחיר של תיווך.

דוקרנים נגד יונים כמחליפים יעילים לחומרים להרחקת יונים

 

צוות ג'י – הפתרון המנצח להרחקת יונים

חומרים להרחקת יונים התגלו כמהתלה והיונים מסרבות לזוז ממקומן? צוות ג'י, הראשונים בביקורות גוגל, כאן כדי להעניק לכם פתרונות אמיתיים לבעיה. רק עם צוות ג'י תוכלו לדעת שהיונים ונזקיהן הן בעיה שעתידה לחלוף.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה