כל הסיבות לרכוש דוקרנים נגד יונים מחברה מנוסה

קיימים פתרונות שונים שמטרתן העיקרית היא הרחקת יונים מכל מקום אפשרי. חלק מהפתרונות ידועים בתור פתרונות מוצלחים, ואחרים ידועים ככאלה שלא עושים את העבודה.

אחד מהפתרונות הכי טובים שיש הוא כמובן התקנת דוקרנים נגד יונים. בכל מקום שבו מתקינים דוקרנים, ניתן יהיה לראות איך בעיית היונים נעלמת כלא הייתה. אך בדיוק מאותה סיבה שכל אחד יכול לקנות מכונית אבל ללא מכון בדיקה מקצועי שיבדוק אותה הוא עלול לבלות את רוב זמנו במוסך ואף גם לסכן את חייו אם הרכב עבר תאונת שילדה ולא סיפרו לו על כך . לכן הניסיון ארוך השנים וההמלצות עלינו עושים את שלהם ואתם זוכים לשקט נפשי ומקבלים פתרון לשנים קדימה.

דוקרנים נגד יונים

התקנת הדוקרנים במקום האידיאלי

לא מספיק לרכוש דוקרנים נגד יונים, ישנו צורך גם לבצע את ההתקנה בצורה נכונה. התקנה לא נכונה של הדוקרנים עשויה להביא אתכם למצב שבו הם לא יעשו את העבודה. אנשים שאין להם ניסיון בתחום הספציפי הזה, לא ידעו בדיוק כיצד לבצע את ההתקנה.

אך התקנה המתבצעת על ידי חברה מקצועית תאפשר לכם להיות רגועים. החברה תדע בדיוק היכן למקם את הדוקרנים כך שיהיה ניתן להפיק מהם תועלת. לא תמצאו את עצמכם מתמודדים עוד עם יונים שמקננות לכם בתוך הבית לאחר מכן.

התקנת הדוקרנים במקום האידיאלי

בחירת דוקרני יונים בהתאמה אישית

יש לא מעט סוגים שונים של דוקרנים המיועדים להרחקה של יונים. צוות ג'י הרחקת יונים מתמחה בהתאמת הדוקרנים על פי צרכי הלקוחות השונים. כך שיהיה ניתן להפיק מהם את מירב התועלת, ולשים סוף לבעיית היונים.

אם לא תתבצע התאמה של הדוקרנים למקום שבו הם אמורים להיות מוצבים התועלת תפחת. עם הידע הדל שעומד לרשותכם, לא תוכלו לעשות החלטה כל כך חשובה. עם אנשי המקצוע הנכונים תביאו את עצמכם למצב שבו הדוקרנים יהיו כאלה שתוכלו לסמוך עליהם.

שילוב דוקרנים עם פתרונות נוספים

רוצים לקבל את מידת ההגנה הכי טובה שיש? ביחד עם הדוקרנים תוכלו לשלב עוד פתרונות נגד יונים שיכולים גם הם להביא תועלת. בעזרתה של חברה מקצועית ומיומנת תוכלו למצוא את עצמכם עושים את השילובים הנכונים.

דוקרנים נגד יונים יכולים להשתלב באופן אידיאלי עם המון פתרונות להרחקת יונים אחרים כמו רשת נגד יונים – אז למה שלא תנצלו את זה? כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את החברה הנכונה שתהיה אחראית על המשימה. פתאום תבינו עד כמה הדוקרנים והפתרונות האחרים יכולים לסייע לכם. לסייע לכם בהתמודדות המעייפת עם יונים שמקננות בתוך הבית.

שילוב דוקרנים עם פתרונות נוספים

תחסכו לעצמכם הוצאות מיותרות

עד כה קיבלתם הצעות מחיר מופרזות על הרחקת יונים? לכל איש מקצוע יש את האפשרות לקבוע את תג המחיר שאותו הוא בוחר. אך אין סיבה שתמצאו את עצמכם מוציאים כסף רב על פתרונות שונים שאמורים להרחיק את היונים. אז מה אנו מציעים לכם לעשות? ראשית לא להשאיר את היונים לקנן לכם בתוך הבית. הנזק שהיונה עלולה להביא איתה יהיה לא פחות גדול וההוצאה הכספית תהיה בהתאם. ההצעה הכי טובה היא ללכת על האפשרות של דוקרנים נגד יונים שיאפשרו לכם למנוע בלגן מיותר. ההוצאה הכספית תהיה יחסית זולה, בהשוואה לכל הצעת מחיר אחרת שאותה קיבלתם. אך בו בזמן את התוצאות אתם תוכלו לראות כבר מהרגע הראשון. פתאום תוכלו לראות איך היונים הטורדניות כבר לא מהוות מטרד.

דוקרנים נגד יונים רלוונטיים בכל סיטואציה

סיפרו לכם כי הפתרונות השונים לא רלוונטיים בכל סיטואציה? תמחקו את כל מה שסיפרו לכם עד כה. לא סתם דוקרנים להרחקת יונים הפכו להיות לפתרון כל כך שכיח. את הדוקרנים עצמם אפשר להניח בכל מקום, והם יעשו את העבודה על הצד הכי טוב שיש. זה לא משנה אם היונים מקננות לכם במרפסת, במסתור כביסה או מעל הארונות. איש מקצוע מיומן אשר מכיר את העבודה יתקין את הדוקרנים כך שהם יעשו את העבודה. כל מה שאתם תצטרכו לעשות זה רק לחכות ולראות את התוצאות המושגות. לא מן הנמנע כי תשאלו את עצמכם – איך לא השתמשתם באפשרות הזאת עד כה?

דוקרנים נגד יונים רלוונטיים בכל סיטואציה

התקנה מקצועית עושה את ההבדל

כל אחד יכול לרכוש דוקרנים נגד יונים באופן עצמאי, ולנסות לבצע את ההתקנה לבד. אך לא חבל שתמצאו את עצמכם חוזרים שוב אל אותה הנקודה שבה אתם נמצאים היום? כאשר היונים ימשיכו להטריד אתכם, והפתרון שבחרתם יראה כפתרון שלא יעשה את העבודה. התקנה מקצועית של הדוקרנים במקום הנכון היא זאת שתעשה את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי היונים כבר לא ימשיכו להטריד אתכם. בהתחלה זה אולי יראה לכם נחמד, אך עם הזמן תגלו כי זה לא אידיאלי בכלל. לכן כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין את המומחים של צוות ג'י הרחקת יונים.

דוקרנים נגד יונים

דוקרנים נגד יונים לא פוגעים ביונה

אחת מהסטיגמות הכי נפוצות היא שהדוקרנים עצמם פוגעים ביונה. חשוב להבהיר כי כל עוד תבחרו את הדוקרנים הנכונים, הם לא יסבו נזק ליונה. הדוקרנים מיוצרים בצורה כזאת שהם לא יכולים לפצוע אותה או חלילה להרוג אותה. לכן אם אתם רוצים להיות בראש שקט כל מה שנדרש מכם לעשות זה לפנות למומחים בתחום. צוות ג'י הרחקת יונים ערוך ומוכן על מנת לאפשר לכם להחזיר את הגלגל לאחור. תוכלו לחזור ליום שבו היונים לא הטרידו אתכם בצורה כל כך שכיחה.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה