צוות ג'י הדברות - המובילים בביקורות גוגל בציון ובכמות הביקורות 🥇

5/5

הדברה לעסקים ומוסדות

הדברה לעסקים ולמוסדות חשוב להזמין רק מחברה מקצועית ואמינה כמו צוות ג'י הדברות. החברה שולחת מדביר מקצועי ומוסמך בעל רישיון בתוקף מהמשרד להגנת הסביבה, לאחר זיהוי המזיקים המדביר מתכנן את העבודה ומבצע אותה במיומנות ובאחריות.

הדברה לעסקים אינה דבר של מה בכך, במיוחד בעסקי המזון כיוון שההדברה מבוססת על חומרים רעילים במינון נמוך, ויש לוודא כי החומרים המסוכנים לא חודרים למזון ואינם מהווים סכנה לבריאות העובדים והלקוחות. כמו כן, חשוב לבצע הדברה לבניין נגד תיקנים ומזיקים נוספים, לפחות פעם בשנה, אך לעיתים יש צורך לבצע הדברה נוספת.

הדברה מקצועית ובטוחה לעסקים ולמוסדות

עסקים רבים בארץ נדרשים לבצע הדברה בבית העסק על בסיס חודשי, בעיקר עסקים בתחום המזון והאירוח. למעשה, מפעלים, מסעדות, בתי מלון, גני ואולמות אירועים, מאפיות, קונדיטוריות, בתי קפה וחנויות – כל אלו ועוד חייבים להזמין הדברה באופן שוטף ועל פי התקנות.

צוות ג'י הדברות מתמחה בכל שיטות ההדברה ומציע שירותי הדברה כגון:

הדברה לבניין

שרות הדברה לוועדי בתים במחיר אטרקטיבי, השירות כולל הדברה נגד מזיקים שונים כמו תיקנים, נמלים, חולדות, עכברים ומזיקים אחרים בהתאם לצורך. מדביר מוסמך מרסס את פתחי הביוב ומבצע ריסוס עמוק במקומות המסתור המועדפים על ידי המזיקים השונים, לרבות פיזור פיתיונות רעילים ומלכודות על פי הצורך וסוג המזיק.

הדברת חנות

אחת לתקופה יש לבצע הדברה כללית ויסודית בחנות, ההדברה מונעת נזקים לרכוש, לציוד ולמלאי ומונעת מפגשים לא נעימים עם מזיקים ופגיעה בתדמית העסק. שיטות וחומרי ההדברה מותאמים לסוג המזיקים בחנות ולסוג הסחורה והמזון.

הדברת חנות

 

הדברת משרד

בכל משרד ניתן למצוא מזיקים שונים, למשל בהדברת תיקנים ועכברים, לכן חשוב לבצע הדברה יסודית ויש לאטום פתחים ולהשמיד קיני מזיקים אם התגלו במשרד עצמו או בסביבתו. מומלץ לבצע הדברה אקולוגית במשרד כדי לא להפסיד יום עבודה ועל מנת להגן על בריאות העובדים והלקוחות המבקרים במקום.

הדברה למפעל

מפעלים רבים סובלים ממזיקים שונים, בעיקר חולדות, עכברים, תיקנים וטרמיטים. יש לבצע הדברה למפעלים באופן שוטף ובהתאם לסוג המזיקים, את חומרי ושיטות ההדברה בוחרים בהתאם לרמת הנגיעות, סוג המזיקים, תקנות מחייבות ועוד. ההדברה חייבת להתבצע על ידי מדביר מוסמך ובעל רישיון בתוקף.

הדברה לבית קפה או מסעדה

הדברה לעסקי מזון מחייבת ניסיון רב, הכרות עם התקנות של משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, הכרות מעמיקה עם חומרי ותכשירי הדברה וידע מעמיק בשיטות הדברה בטוחות ואיכותיות. זו הדברה יחסית מורכבת שיש לבצע באופן שוטף מאחר ובכל עסקי המזון יש מזיקים רבים וחשוב להשמיד אותם כדי לשמור על בריאות הלקוחות וכדי להימנע מהפסדים כספיים ומתביעות.

הדברה לעסקים ומוסדות
הדברה לעסקים ומוסדות

הדברה במוסדות ציבור

הדברה במוסדות ציבור כמו בתי ספר, גני ילדים וכדומה, מחייבת שימוש בחומרים איכותיים ומפוקחים, יש למנוע גישה לחומרי ההדברה, לבצע ריסוס נגד מזיקים שונים בשעות בהן אין אנשים או ילדים במקום, חשוב לסמן את האזור ולהדביק מדבקות אזהרה, ויש להדריך את הצוות לאחר ההדברה כדי לשמור על בטיחות העובדים והשוהים במקום.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

סוגי הדברה לעסקים

הדברה לעסקים ומוסדות שונה מהדברה בבית או בדירה, יש לבצע הדברה על פי התקנות המחייבות ובהתאם לנהלי תקן איכות בינלאומי כמו 9001 ISO. בכל עסק חייבים להקפיד על סביבה נטולת מזיקים, לכן יש לבצע הדברה באופן שוטף נגד תיקנים, עכברים, חולדות ומזיקים נוספים.

צוות ג'י הדברות מתמחה בכל שיטות ההדברה ומציע בין השאר שירותי הדברה לעסקים נגד המזיקים הבאים:

הדברה נגד תיקנים

ניתן להזמין הדברה נגד כל סוגי התיקנים הנפוצים בארץ, לרבות תיקן גרמני ותיקן אמריקאי. מעבר לריסוס יש לאטום סדקים ופתחים מהם התיקנים חודרים לעסק, לרסס בסביבה וחשוב לאתר את מקומות המסתור והמחיה של התיקנים כדי להדביר את האזור ולהשמיד את החרקים העלולים להפיץ מחלות ולגרום לנזקי רכוש.

הדברה נגד תיקנים

 

הדברה נגד נמלים

הדברת נמלים במפעלים, במשרדים ובמוסדות מחייבת איתור והשמדת הקן, פיזור פיתיונות רעילים כדי להשמיד את המלכה וריסוס יסודי כדי למנוע מהנמלים לחזור למקום.

הדברה נגד טרמיטים

עסקים רבים סובלים מנזקי הטרמיטים, יש לאתר את הקן ולהשמיד אותו, לעיתים יש צורך לקדוח חורים ברצפה ולהחדיר חומר בלחץ גבוהה וכך ליצור חומה של חומר הדברה המכסה את שטחי המעבר של הטרימיטים מתחת לרצפה אל פני השטח.

הדברה נגד עכברים וחולדות

במפעלים ובעסקי מזון ואירוח ניתן למצוא חולדות ועכברים, לכן יש להזמין הדברה מקצועית אחת לתקופה. יש מספר שיטות יעילות להדברת עכברים וחולדות, למשל באמצעות מלכודות, פיתיונות רעילים וריסוס.

הדברה נגד עכברים וחולדות

 

הדברה נגד צרעות ודבורים

הדברת דבורים וצרעות יש לבצע בתקופת האביב ובמהלך הקיץ, חשוב לאתר את הקן ולהעביר אותו לחיק הטבע או להשמיד אותו.

הדברת פרעושים ופשפשים

בעסקי אירוח רבים יש מכת פרעושים ופשפשים, אי אפשר להסתפק רק בכיבוס המצעים ובניקיון יסודי, יש לטפל במזרנים בצורה נכונה, לרסס היטב את האזור והסביבה, לבצע פעולות מניעה ובהתאם לצורך לבצע הדברה נוספת כדי למגר את המזיקים מהמקום.

הדברת פרעושים ופשפשים

 

הרחקת יונים

עסקים רבים סובלים ממטרד היונים, ויש להרחיק את היונים מהמקום. כיום מבצעים את הפעולה בשיטות הומניות וללא הרג ופגיעה בבעלי חיים, למשל באמצעות התקנת רשת ייעודית להרחקת יונים, דוקרנים, הדברה אלקטרונית וכדומה.

הדברה לבניין, למשרד ולעסק – רק על ידי צוות ג'י הדברות

צוות ג'י הדברות מתמחה בכל שיטות ההדברה נגד מזיקים שונים, לרבות הדברה ירוקה, אקולוגית וכימית. לחברה הוותיקה והמקצועית יש ניסיון רב שנים בהדברה לוועדי בניינים, לעסקים ולמוסדות.

החברה מציעה פתרונות מתקדמים ואפקטיביים, מחירים הוגנים ותחרותיים, עבודה עם אחריות, שיטות הדברה בטוחות, ייעוץ מקצועי ושירות מעולה מכל הלב. להזמנת שירות הדברה לעסקים ומוסדות – התקשרו עכשיו!

הדברה למוסדות ועסקים

תוכן עניינים

הדברת מזיקים