פתרונות נגד יונים

הי, גם אתם שותפים למועדון נפגעי היונים בישראל? אתם לא לבד! תושבים רבים בישראל וברחבי העולם סובלים מנוכחות צמודה ומעיקה של יונים במרחב העירוני. הן מפיצות מחלות ומטרידות ביותר, אולם למרבה השמחה, יש לכך פתרונות. צוות ג'י הינה חברה המתמחה במתן פתרונות נגד יונים, תוך מתן שירות אדיב במיוחד, במחירים משתלמים בפריסה ארצית. לפניכם כל המידע הרלוונטי: מעיפים את המטרד.

יונים? ממתי הן איתנו קרוב?

יונים במקורן, נוהגות לחיות באזורים גבוהים, בהרים, בנקיקים, בין המצוקים ובמערות. לא לפני הרבה שנים, כאשר התעשייה התפתחה ובניינים המגורים הפכו להיות מקור נהדר לשפע של מסתורים ופינות מקורות, גילו היונים את הברכה המצויה להן בדמות של שפע מזון אותו מכילה עבורן העיר הגדולה, וכן, הגנה מפני מזיקים ועופות דורסים או טורפים.

 

איפה בוחרות היונים לקנן?

היונים, כבעלי חיים בעלי כנף, אוהבת להגדיר את מקום קינונן באזורים גבוהים ולכן ניתן למצוא אותן תחת לקורת גג בשפע מסתורים: מתחת לגגות, במסתורי כביסה, במחסנים, במרפסות, בפרגולות ועוד. הן מחפשות לעצמן מקום שיהווה להן שטח נוח ונעים לדגור בו על ביציהן ולחיות שם ברוגע.

פתרונות נגד יונים
פתרונות נגד יונים

אילו נזקים מביאות עמן היונים?

נזק בריאותי

היונים גורמות לנו בני האדם שלל נזקים בהיותן משתלטות על מקומות המחיה שלנו ללא כל בקשת רשות. בראש ובראשונה יש למנות את הנזק הבריאותי אותו הן מביאות כנדוניה מכובדת. הידעתם? היונים עלולות להפיץ את מחלת דלקת קרום המוח, סלמונלה או קדחת הנילוס, וכן הטפילים שעליהן עלולים לגרום לאדם לגרד תת עורי, לנפיחויות ולאלרגיות קשות. פתרונות נגד יונים אינם המלצה גרידא, אלה פעולות מצילות חיים!

נזק אסתטי

היונים מטילות ים של לשלשת במקום הקינון שלהן, וכן משילות נוצות ואינן מפנות אבק, מה שיוצר מפגע לא נעים כלל לעין, המדיף ריח רע. היונים עלולות לגרום לכתמים בכביסה הנקייה שכם, וכן בקירות הבניין או המבנה הפרטי.

 

נזק כלכלי

היונים נוטות לעמוד בהתגודדות על פתחי הניקוז, מה שיוצר סתימות של לשלשת וגורם להצפות חוזרות ונשנות. הטיפול בבעיה הוא יקר, ובעיקר טורד את מנוחת הגוף והנפש. בנוסף, היונים משמיעות רעש מטריד אשר מפריע את שגרת החיים התקינה. המסקנה: יש למצוא פתרונות נגד יונים.

נזק כלכלי

 

 

פתרונות נגד יונים: השיטות האפקטיביות

פעם, לפני שנים לא מעטות, נהגו לחשוב כי הרג היונים יגרום להן להיעלם מעל פני המפה, מה שקרה בפועל, שככל שהרגו וקטלו את את היונים, הן גילו כוחות התרבות מפתיעים ורק הכפילו את מספרן, כך שכיום, ישנה הבנה גורפת, כי קטל ביונים ושימוש בדרכים לא הומניות, אינם רק מציאויות לא רגישות ולא סימפטיות, אלא גם אינם מהווים פתרונות נגד יונים. אילו פתרונות נגד יונים כן נחשבים כיום לאפקטיביים?

 

פתרון נגד יונים – רשת יונים

כיום, מרחיקי יונים רבים משתמשים בסוגי רשתות שונים לחסימה ולגידור של שטח המסתור של היונים. לאחר הרחקה של היונים מהמקום, סילוק של ביצים ופגרי יונים וכן ניקיון וחיטוי יסודי, מותקנת רשת איכותי מתוחה על פני הפתח ומהווה מחסום בלתי עביר ליונה.

השימוש ברשתות נחלק לסוגים שונים ביניהם הנפוצות ביותר הן רשת פוליאתילן ורשת להרחקת יונים שקופה. רשת פוליאתילן כפתרון נגד יונים, ידועה בחוזקה הרב ובעמידותה כנגד קרינת השמש ופגעי מזג האוויר. היא עשויה מחוטים חזקים שלפוליאתילן בגווני הבז' והלבן וידועה בזכות עמידותה לאורך שנים רבות.

לעומתה, לאלו המחפשים אסתטיקה ניתן להזמין רשת שקופה מחוטי ניילון אשר כמעט אינה נראית לעין, גם היא איכותית ביותר ועמידה. בנוסף, ניתן למצוא גם רשת מגולוונת ורשת ג'ימבורי לגידור וסגירה של אזורים קטנים כמו פתחי גגות רעפות וכדומה.

 

פתרון נגד יונים – דוקרנים

צוות ג'י מייבא דוקרני נירוסטה להרחקת יונים איכותיים המחזיקים מעמד במשך שנים ארוכות ומהווים פתרון יעיל במיוחד, הדוקרנים העשויים ממוטות ועליהם קוצים, יוצרים מחסום לא נוח לעמידה עבור היונים, מבלי לפגוע בהן או לדקור אותם עד לפציעה. דוקרני הנירוסטה של צוות ג'י עמידים לתקופה של למעלה מ-10 שנים נותנים לכם שקט תעשייתי לטווח הארוך. יש לדעת כי צוות ג'י מייבא דוקרנים נגד יונים ומשווקם למתקינים רבים בארץ.

פתרון נגד יונים - דוקרנים

 

פתרונות נגד יונים גם בגובה

מכיוון שהיונים עולות על האדם ביכולת שלהן לעוף, יש להתמודד מולן באמצעים להתקנה מגובה. צוות ג'י מחזיק באנשי צוות מנוסים המיומנים לעבוד ם ציוד סנפלינג מתקדם הנתלה על גג הבניין ומאפשר הגעה והתקנה של פתרונות נגד יונים בכל מקום. אנשי המקצוע של צוות ג'י מוסמכים לעבודה מגובה מה שמאפשר עבודה בטיחותית ביותר.

 

מדוע פתרונות נגד יונים קשה למצוא בשיטת עשה זאת בעצמך?

היונים חכמות מאוד, לוחמניות ונוטות להתגדר במקומן בגובה באופן נוקשה. הניסיון לפתור את הבעיה באופן לא מקצועי עלול לגרום נזקים והסתכנות. בנוסף, מרחיק יונים מומחה גם מחטא את המקום מפני טפילים ומחלות בחומרים שאין לאדם הפשוט. מעוניינים להרחיק את היונים מעליכם? עצה שלנו, תנו למומחים לעשות זאת.

מדוע פתרונות נגד יונים קשה למצוא בשיטת עשה זאת בעצמך?

 

צוות ג'י – החברה המנצחת במתן פתרונות נגד יונים

צוות ג'י הינה החברה המדורגת במקום הראשון בביקורות גוגל בכמות ובאיכות, ונותנת מענה לכל סוגי הבעיות של הימצאות יונים בקרבת מקום מגוריכם. החברה מציעה שירות אדיב ויעיל, במסירות עד להרחקת יונים לצמיתות.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

רשת יונים מחיר
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה