רשת נגד יונים מחיר

 

היונים טורדים את מנוחתכם ולא מאפשרים לכם לנהל שגרה חיים תקינה? אתם לא לבד! רבים מהתושבים בישראל מתמודדים עם המטרד התברואתי המזיק: הימצאותן של יונים קרוב למגורי אדם. היונים יוצרות לכלוך, רעש ואף מפיצות מחלות קשות. אחת השיטות היותר אפקטיביות להרחקת יונים הינה רשת יונים. צוות ג'י מבצע פעולות הרחקה מקצועיות באמצעות רשתות איכות, והיונים? הן נאלצות למצוא להן מקלט אחר. מעוניינים להתעדכן בעלויות. רשת נגד יונים מחיר – כל מה שרציתם לדעת.

הזמן עכשיו שירות התקנת רשת נגד יונים

להזמנת התקנת רשת נגד יונים –
לחצו על הכפתור וקבלו הצעת מחיר מצוות ג'י!

איפה נוטות היונים לקנן?

בשיר השירים כתוב: "יונתי בחגוי הסלע", היונים נהגו בעבר לקנן בטבע, באזורים הרריים, בין המצוקים במערות ובנקיקים. כיום, חלה רפורמה בצורת ההתיישבות של היונים. הן הגיעו אל האזורים העירוניים ומצאו שפע כל טוב: מזון בכמויות גדולות ומקומות מסתור נפלאים למגורים עבורן. בנוסף, אצלנו בערים, לא מאיימת עליהן סכנת חיים של עופות טרף דורסים.

עד כאן נשמע אידאלי.

אולם מה לעשות והיונים התבררו כשכנות לא מאוד מועדפות בלשון המעטה?

היונים מקננות במקומות הגבוהים: בגגות, במרפסות ובמסתורי הכביסה, שם הן מחוללות מהומה רבה: הן מטילות לשלשת רבה המלכלכת את הכביסה הנקייה, ואת קירות המבנה, היונים מקימות רעש רב כשהן נמצאות בקבוצות, אך מעל לכל, ניצבת הסכנה המהותית של הפצת המחלות. היונים עלולות להדביק את האדם במחלות מסוכנות כמו: דלקת קרום המוח, קדחת הנילוס וסלמונלה, היונים גם מביאות עמן טפילים, זבובים וכינים. מרנין לב, לא?!

איך נפטרים מהמטרד המציק הזה?

חשוב לדעת כי לבעיה המטרידה ישנו פתרון מוכח ואפקטיבי. חברת הרחקת היונים צוות ג'י מציעה לכם את השיטה היעילה ביותר להתמודדות מול יונים: רשת יונים.

 

רשת נגד יונים – הפתרון האולטימטיבי

רשת נגד יונים נועדה לגידור הפתחים המשמשים כמסתור ליונים. ניתן להתקינה בפתחי מסתורי הכביסה, במרפסות, בפתחי אוורור של גגות רעפים, בפירי מעליות בגג, בפאטיו ובחללים מקורים שונים.

הרשת מיועדת לשם הרחקת היונים ומניעת כניסתן לאזור המגודר. יש לציין כי חשוב להשתמש בשירותיו של בעל מקצוע ברמה, העושה שימוש בציוד איכותי וזאת כדי למנוע היווצרות חורים, שיחזירו עטרה ליושנה, ויונים למקומן הראשון.

איפה נוטות היונים לקנן?

 

מה חשוב לעשות לפני התקנת רשת נגד יונים?

  • יש להרחיק את כל היונים מהמקום.
  • יש לאתר את כל קיני היונים ולהרחיקם.
  • חשוב לחטא את כל האשור.
  • מומלץ להדביר את המקום נגד כיני יונים.
  • מומלץ לרסס את המקום נגד חרקים וזבובים שהיונים מביאות אתן כנדוניה.
  • יש לנקות היטב את כל האזור מלשלשת היונים.
  • חשוב לפתוח פתחי ניקוז שנסתמו עקב הצטברות לשלשת.

 

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

2 סוגי הרשתות העיקריים

ישנן 2 סוגי רשתות עיקריות בהן נעשה שימוש לצורך הרחקת יונים:

רשת יונים מפוליאתילן

רשת זו נחשבת לחזקה במיוחד, היא ארוגה מחוטי פוליאתילן בגווני בז' או לבן, ומסוגלת לעמוד גם בתנאים של קרינת שמש חזקה או גשמים עזים. ניתן להזמינה בכל מידה נצרכת, בהתאמה אישית.

חשוב לדעת שרשת זו אינה מעכבת בעירה, ולכן, יש בעלי מקצוע שיעדיפו את הרשת השקופה על פניה.

 

רשת יונים שקופה

מהווה פתרון הרחקת יונים אסתטי במיוחד, שכן רק אם תביטו מקרוב ותסתכלו היטב, תוכלו להבחין בה. רשת להרחקת יונים שקופה מסוג מונופיל מתאימה בעיקר למקומות מקורים ומוצלים, שכן היא איננה עמידה בקרינת השמש.

בנוסף לרשתות אלו, ניתן להשתמש גם ברשת מגולוונת לסגירת חללים קטנים יותר כמו פיר מעלית או פתח של גג רעפים. בנוסף, מצויה רשת נוספת לאטימה בשם: רשת ג'ימבורי, היא חזקה ועשויה אף היא מחוטי פוליאתילן. ניתן לרוכשה במגוון צבעים.

איך מתקינים רשת נגד יונים?

  1. מרחיק יונים מודד את תנאי השטח ואת מידות הפתח הנדרש לאטימה באמצעות רשת יונים.
  2. החברה מבצעת התאמה, גזירה וגימור של רשת ייעודית עבור הצורך של הלקוח, כולל טבעות לתלייה וחיזוקים בצידי הרשת.
  3. השחלה של כבל פלדה או נירוסטה סביב הרשת.
  4. קדיחת חורים בקירות הבניין והברגת ווי תלייה.
  5. השחלת הכבל על הווים ומתיחת הרשת למטרות חיזוק ויציבות.

כבל נירוסטה מיועד עבור ערים עם רמת לחות ומליחות גבוהה כמו יישובי מישור החוף, שכן, חלודה נוטה להחליד בתנאים סביבתיים אלו.

 

רשת יונים
רשת יונים

 

רשת נגד יונים מחיר – כמה זה יעלה לכם בפועל?

עלות ההתקנה של רשת נגד יונים, משתנה על פי מספר פרמטרים:

  • סוג הרשת.
  • הציוד הנדרש (לעבודת בגובה רב, נעשה שימוש בציוד סנפלינג או סל אדם).
  • רמת המורכבות של העבודה.
  • גודלה של הרשת.
  • תנאי השטח במקום.

המחיר הממוצע להתקנת רשת יונים הינו 650-1,200 ש"ח למטר מרובע. במידה ויש לתלות את רשת היונים בגובה רב באמצעות סנפלינג, עלות העבודה תתייקר.

מרחיקים יונים עם צוות ג'י

נמאס לכם מלאטום אוזניים ועיניים מול היונים המטרידות? הגיע הזמן להרחיק את המפגע אחת ולתמיד! צוות ג'י נחלץ לעזרתכם עם מיטב רשתות היונים בהתקנה מקצועית במחירים אטרקטיביים. צוות ג'י הינו מרחיק היונים המוביל בביקורות גוגל באיכות ובכמות. הזמינו עוד היום שירות איכותי, כי הגיע הזמן לומר "די" ליונים!

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

רשת יונים
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה