רשת יונים שקופה – כדאי לבחור בה?

יש לא מעט אפשרויות להרחיק יונים, אך נכון להיום מוטב לעשות זאת בעיקר על ידי רשת מיוחדת. רשת יונים שקופה נועדה על מנת לשים סוף לבעיית היונים, ולהחזיר את חייכם לשגרה. בכתבה הבאה נפרט לעומק על רשת יונים שקופה והאם כדאי לבחור בה.

כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם יש מספר רשתות להרחקת יונים. אנו נרצה לדבר כאן על רשת שקופה או על רשת חבל פולאתילן להרחקת יונים. בשונה מרשתות אחרות, לרשת הזאת יש יתרונות רבים שעליהם צריך לתת את הדעת. כי בסוף אתם לא תרצו לרכוש רשת נגד יונים, ולגלות כי היא לא עושה את העבודה. כל בחירה שתעשו צריכה להיות בחירה שאתם עושים אותה בלב שלם. לא בכל יום אתם מתמודדים עם היונים, ומוטב כי תעשו זאת כמו שצריך.

מהי רשת יונים שקופה?

רשת שקופה הינה רשת להרחקת יונים העשויה חוטי פלסטיק בעובי של כ-0.7 מ"מ. רשת זו נקראת גם רשת מונופיל. ניתן למצוא דגמים שונים של רשת יונים שקופה, ההבדל ביניהם מתבטא בצפיפות החורים ברשת ובגודלם. מעניין לדעת שרשת שקופה הומצאה בכלל לשימוש כרשת דייגים, רק במשך השנים היא עשתה הסבת מקצוע להרחקת יונים.


מתי נעשה שימוש ברשת שקופה?

רשת נגד יונים הינה מוצר אותו מתקינים במקומות קינון של יונים כגון במרפסות, במסתורי כביסה, בכוכים בין בניינים, על גגות ובאזורים מוצלים שונים, שם אוהבות היונים למצוא להן מקום מסתור.

היונים הגיעו אלינו לעיר הישר מהטבע, שם הן נהגו להתגורר במקומות הרריים, המערות והמצוקים.

מדוע אם כך הן בחרו לבוא אלינו? הסיבה ככל הנראה היא הימצאות של אוכל בשפע באזורים העירוניים וכן מרחק מפני עופות דורסים המאיימים על שלומן.

הרשת השקופה מונעת מהיונים להיכנס לכל המקומות המוזכרים לעיל, ובניגוד לרשתות מתכת, פוליאתילן או רשת ג'ימבורי, הרשת השקופה כמעט אינה נראית לעין, היא אינה מפריעה לצפייה בנוף, ומהווה פתרון אסתטי יחיד מסוגו להרחקת יונים.

 

לרכישת רשת נגד יונים שקופה להתקנה עצמית – לחצו כאן >>>

מתי נעשה שימוש ברשת שקופה?

 

מדוע יש להרחיק את היונים הנחמדות?

לא בטוח שתכנו אותן '"נחמדות", אחרי שיחסי השכנות שלכם יעלו על שרטון בשל נזקים שהיונים גורמות למנועי המזגנים, יצירת הרעש וכמויות הלכלוך ואף הפצת מחלות.

למה כדאי להשתמש ברשת יונים שקופה? אנחנו שקופים אתכם

יש מספר יתרונות לרשת יונים שקופה, הבה נמנה אותם:

רשת יונים שקופה היא אסתטית למדי

אינכם צריכים לרשת את הנוף היפהפה מהמרפסת שלכם, בחוטי ברזל כעורים. רשת שקופה נגד יונים, מאפשרת לכם כמעט לשכוח שהיא קיימת.

רשת יונים שקופה היא סופר עמידה

במידה וההתקנה נעשתה בצורה מקצועית, הרשת עשויה להחזיק מעמד שנים רבות גם במזג אוויר סוער במיוחד.

רשת יונים שקופה היא פתרון זול יותר

לעומת רשת פוליאתילן, רשת שקופה נגד יונים עשויה חוטי פלסטיק, מה שמוזיל את העלות שלה, למרות שהיא אפקטיבית לא פחות.

אנחנו נהייה כנים ונציין שרשת שקופה אינה מבוססת חומר הנוגד קרינת UV של השמש, מה שאומר שבחשיפה לשמש, רשת יונים שקופה עלולה להתבלות במהירת. קחו בחשבון שיש עדיפות להתקנת רשת יונים שקופה באזורים מוצלים בלבד.

רשת להרחקת יונים שקופה – כדאי לבחור בה?
רשת להרחקת יונים שקופה – כדאי לבחור בה?

רשת שקופה – לא רק נגד יונים

אם היונים הן לא העופות היחידים שהחליטו להתנכל לכם באופן אישי, חשוב שתדעו שרשת יונים שקופה עשויה לסייע לכם גם בהרחקת ציפורים שונות. תוכלו להתייעץ איתנו, צוות ג'י, בהתאמת סוג הרשת המתאים, שכן רשת עם חורים גדולים מדי עשויה להרחיק יונים, אבל להזמין במקומן מיינות או דרורים. בגדול, אם אתם סובלים מיונים בלבד, לגודל מזלכם, תוכלו להשתמש ברשת יונים שקופה בצפיפות של 40X40 מ"מ או 50X50 מ"מ.

רשת יונים שקופה – מה עלותה ומה המחיר ההתקנה שלה?

מחיר רשת יונים שקופה + התקנה תלוי בגודל הרשת ובגישה למקום הקינון. אצלנו בצוות ג'י מחיר העבודה והרשת נע בין 700 ש"ח ל-1,100 ש"ח. במידה וההתקנה נעשית בגובה רב ויש צורך להשתמש בציוד לעבודה בגובה כמו סנפלינג, תהיה תוספת במחיר.

אנחנו צוות ג'י, גאים להיות מדורגים במקום ראשון בביקורות גוגל באיכות ובכמות. אנחנו כאן כדי לזנק עבורכם לכל התקנה של רשת שקופה וכן לביצוע של שיטות נוספות להרחקת יונים לבחירתכם כמו: התקנת רשת פוליאתילן, התקנת דוקרני נירוסטה, וביצוע עבודות הרחקת יונים גם בגובה רב.

רשת יונים שקופה - מה עלותה ומה המחיר ההתקנה שלה?

 

רשת היא אפקטיבית להרחקת יונים

עוד לפני שנדבר על רשת להרחקת יונים שקופה, אנו נדגיש כי רשתות הן אפקטיביות להרחקה של יונים. כל עוד הרשת תהיה מותקנת בצורה נכונה, תוכלו להשיג ממנה תועלת גבוהה. בשונה מאפשרויות אחרות שיכולות להיות מעט פחות יעילות לסוגים שונים של יונים. כאן יש לכם אפשרות להתמודד ביעילות עם כל סוגי היונים, מבלי שתצטרכו לשבור את הראש. תוך זמן קצר תוכלו להעלים את בעיית היונים לצמיתות, דבר שאולי כרגע נשמע לכם כדבר שהוא יחסית דמיוני.

רשת נגד יונים שקופה לא עולה יקר

עוד יתרון בולט בהשוואה לאפשרויות אחרות הוא שאותה רשת להרחקת יונים שקופה היא לא יקרה. המשמעות היא שתוכלו לרכוש את הרשת מבלי לקרוע את הכיס. לכולנו יש תקציב שהוא מוגדר מראש ואף אחד לא ירצה לחרוג ממנו. כעת יש לכם הזדמנות לרכוש פתרון אפשרי שיאפשר לכם להחזיר את החיים למסלולם. כל הבעיות המגיעות עם היונים צפויות להיעלם. אתם תמצאו את עצמכם במצב שבו החלום שלכם הופך למציאות. שימו לב שלמרות המחיר הזול של רשת שקופה נגד יונים , ברשתות עובי החוט הוא פקטור רציני בבחירת הרשת וכך גם סוג החומר ועמידותו בשמש ונוזלים

[elementor-template id="2056"]

רשת שקופה היא פתרון אסתטי

גם רשת שקופה וגם רשת חבל פולאתילן אינן בולטות לעין והסוד הוא באיכות החומר ובעובי החוטים. חוששים כי הרשת תיפגע בנראות החיצונית של הבניין? אתם יכולים להשאיר את הדאגות מאחור. הרשת החיצונית מספקת הגנה מקסימלית מפני יונים, ובו בזמן כמעט לא יבחינו בה. לא סתם מדובר על רשת שהיא שקופה, כל מי שלא נמצא בקרבתה כמעט ולא רואה אותה. כך שגם החיסרון היחיד שהיה לרשת עד כה נפתר על ידי בחירה ברשתות הספציפיות האלה. אם אתם כבר רוצים לבחור רשת על מנת להעלים את בעיית היונים לצמיתות, זה הפתרון המושלם. אתם אפילו עשויים לשכוח כי יש לכם רשת בחלק החיצוני של הבית.

רשת להרחקת יונים עמידה במיוחד

יש לא מעט פתרונות להרחיק את היונים מהמבנה שלכם, אך לא כל הפתרונות הם עמידים. הפתרון הזה הוא עמיד במיוחד, ויש כאלה שמספרים כי הרשת מחזיקה להם שנים ארוכות. כדי שזה יקרה יהיה עליכם לבחור רשת איכותית, ולבצע את ההתקנה על ידי איש מקצוע. כך תוכלו לדעת כי לא תמצאו את עצמכם במצב שבו הרשת תיקרע או תיהרס. אתם עוד עשויים לשכוח כי לפני כמה שנים היונים הציקו לכם בבית. אתם תמצאו את עצמכם שוכחים בכלל מהבעיה שהטרידה אתכם בזכות הרשתות האיכותיות שהתקינו לכם.

רשת נגד יונים אפקטיבית לכל סוגי המבנים

אתם לא אנשי מקצוע מדופלמים, ולכן אתם צריכים לבחור בפתרון האפקטיבי ביותר. כך שתוכלו להביא את עצמכם למצב שבו הפתרון יעשה את העבודה על הצד הכי טוב שיש. ברגע שאתם מתקינים רשת עם בעלי מקצוע מומחים ומומלצים, אתם יכולים להיות בטוחים כי היא תספק את הסחורה. הרשת תעשה את העבודה בכל סוג של מבנה, והיא תרחיק את היונים באופן יעיל. כך שאתם לא צריכים להיות אנשי מקצוע מיומנים על מנת לבחור בפתרון הכי יעיל.

רשת נגד יונים אפקטיבית לכל סוגי המבנים

 

ניתן להתקין את הרשת במהירות

רוצים לקבל פתרון לבעיית היונים שיספק מענה באופן מידיי? אין שום בעיה! רשת להרחקת יונים שקופה או רשת חבל פולאתילן יעשו את העבודה מיד לאחר ההתקנה שלה. הכי חשוב מבחינתכם שההתקנה תתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה, כזה שאתם סומכים עליו. כי אם ההתקנה לא תתבצע בצורה מקצועית, הרשת לא תהיה אפקטיבית בכלל. תבחרו את המתקין הנכון, ותוכלו לראות איך היונים נעלמות. כבר לא תצטרכו למצוא את עצמכם מתמודדים עם יונים מטרידות. יונים שלא מאפשרות לכם לבצע את שגרת החיים שאליה התרגלתם.

קראו גם על: דוקרנים נגד יונים