רשת מונופיל להרחקת יונים

הרחקת יונים הינה תעשייה שלמה שבסיסה דאגה להרחקת יונים מאזורי המגורים שלנו. אחת מהשיטות היותר יעילות לנופף לשלום לבעלות הכנף ולהיפרד מהן אחר כבוד – הינה התקנה של רשתות נגד יונים. במקום הראשון בראש רשימת הרשתות המומלצות ניצבת רשת המונופיל השקופה. קראו מהי רשת מונופיל להרחקת יונים, כיצד היא יעילה נגד יונים ומה גורם לצרכנים רבים להשתמש דווקא בה. כשהמטרד נופל ברשת.

הזמן עכשיו שירות התקנת רשת נגד יונים

להזמנת התקנת רשת נגד יונים –
לחצו על הכפתור וקבלו הצעת מחיר מצוות ג'י!

 

רשת מונופיל להרחקת יונים – מה זה?

בשוק הרשתות לצורך הרחקת יונים קיימות 2 סוגי רשתות נגד יונים שקופות: רשת מונופיל שקופה להרחקת יונים ורשת פוליאתילן שקופה. חשוב לציין כי רוב אנשי המקצוע מצביעים ברגליים לאופציה הראשונה כלומר, רשת מונופיל להרחקת יונים.

מדוע רשת מונופיל הינה ההמלצה החד משמעית של מרחיקי היונים?

רשת מונופיל ארוגה מחוטי ניילון ומגיעה במספר עוביים מ-0.3 מ"מ עד 0.8 מ"מ. הבחירה בעובי הנדרש נשענת על הצורך באסתטיקה מחד וחוזק מספק מאידך. מרחיקי יונים נוטים להמליץ על רשת מונופיל בעובי של 0.6 ומעלה. יש לדעת כי רשת מונופיל שקופה בעובי 0.8 מ"מ חסינה גם נגד קרינת UV ולכן נחשבת לעמידה ביותר. הרשת השקופה מהווה את אחד הפתרונות היותר אסתטיים בתחום הרחקת היונים.

ומה בנוגע לעמידות וחוזק? אם חשבתם שחוט ניילון דק הוא מוצר חלש אופי, הרי שתתפלאו לגלות כי כל חוט ניילון (המכונה גם בשם: "גיד") בעובי של 0.7 מ"מ ומעלה מסוגל לשאת 22 ק"ג! כך שרשת מונופיל מניילון היא בהחלט רשת נגד יונים חזקה נגד מזיקים ופגעים שונים תוצרת מזג האוויר.

 

רשת מונופיל להרחקת יונים – יעילות באטימת חללים גדולים

יונים למרבה הפלא אינן שואלות לחוות דעתנו לפני שהן משתכנות בתוך שטחי המגורים עליהם אנו משלמים משכנתא חודשית במחיר מפולפל. הן נוטות לבחור את מקום הקינון דווקא במסתורי כביסה מקורים, בגגות ובמרפסות. פתרונות שונים להרחקת יונים יעילים עבור מרווחי קינון צרים אולם לגידור שטח גדול יעילה מאוד דווקא רשת מונופיל המונעת מהיונים לקנן במקום ומציבה שלט "אין כניסה" בלתי עביר עבור היונים.

 

איך מתבצעת התקנת רשת מונופיל להרחקת יונים?

התקנת רשת מונופיל כוללת מספר שלבים:

  • בשלב הראשון מגיע מרחיק היונים למקום הפורענות ומודד את גוגל פתח מסתור היונים.
  • איש המקצוע גוזר את רשת המונופיל לפי המידות הרצויות.
  • מרחיק היונים משחיל כבל פלדה מסביב לרשת. באזור מישור החוף העתיר בלחות מומלץ שימוש בכל נירוסטה שאינו מחליד.
  • בשלב הבא איש המקצוע קודח חורים בקיר המבנה החיצוני ומבריג ווים ייעודיים.
  • מרחיק היונים מותח את הרשת היטב על הווים כדי לחזק את החיבור וכן כדי לא לגרום לפגיעה ביונים העלולות להיתקע ברשת שהותקנה בצורה רפויה.

צפו בסרטונים של רשתות נגד יונים מבית צוות ג'י:

 

רשת מונופיל שקופה עמידה בפני אש

רשת מונופיל ידועה כעמידה בפני אש. הגדרה זו מסבירה כי במקרה של שריפה הרשת לא תתלקח אלא רק תימס במקום המפגש עם הלהבות.

 

רשת מונופיל להרחקת יונים ולא רק

רשתות מונופיל עשויות לסייע לכם גם בהרחקה של מיני ציפורים אחרות. יש לבחור בגודל החורים הרצוי לפי סוג העוף אותו אתם מעוניינים להרחיק, להלן טבלה המסכמת את מידת החור הנדרשת להרחקת כל סוג של ציפור:

גודל החורים ברשת לאיזה סוג של ציפור מיועדת?
מידת חור סטנדרטית: 50×50 מ"מ מתאימה להרחקת יונים בלבד.
מידת חור 40×40 מ"מ מתאימה גם להרחקת מיינות.
מידת חור 30×30 מ"מ מתאימה גם להרחקת דרורים.

 

התקנת רשת מונופיל נגד יונים בגובה

היונים בשל היותן עופות, אחרי הכל, נוטות למצוא את מקום הקינון שלהן דווקא בגבהים: על גגות, אדני חלונות ובמסתורי כביסה. עובדה זו מקשה על הרחקתן. כדי לאפשר הרחקת יונים בצורה נכונה ובטיחותית יש להיעזר באנשי מקצוע מומחים לעבודה בגובה המשתמשים בציוד גובה הכולל: ציוד סנפלינג וסל אדם.

חברת צוות ג'י להרחקת יונים מעסיקה מרחיקי יונים המתמחים בעבודות סנפלינג ומסוגלים להתמודד עם כל מיקום קינון אף עם הגישה אליו מורכבת.

התקנת רשת מונופיל נגד יונים בגובה

 

התקנת רשת מונופיל – מחיר

מחיר של התקנת רשת מונופיל משתנה לפי גודל הרשת והגישה למקום. חברת צוות ג'י מציעה שירות התקנה במחיר של 700-1,100 ש"ח. יש לקחת בחשבון שימוש בציוד גובה, מידות הרשת וסוג הרשת הנדרשת.

 

רשת נגד יונים – לא רק מונופיל, הכיר את סוגי הרשתות השונים

רשת פוליאתילן להרחקת יונים

רשת זו עשויה חוטי פוליאתילן, מתאימה בעיקר להרחקת יונים וציפורים גדולות נוספות. נחשבת לחזקה ועמידה במיוחד.

 

רשת מתכת מגולוונת להרחקת יונים

רשת המתכת חסינה לחום ומתאימה בעיקר למקומות כמו גגות מפעלים. היא נוטה להחליד במהירות ולכן יש צורך להחליפה מדי מספר שנים. רשת מתכת תתאים לסגירה של פתחים קטנים כמו ארובות, פתחי אוורור ועליות גג.

 

רשת נגד יונים - לא רק מונופיל, הכיר את סוגי הרשתות השונים

 

צוות ג'י – מומחים בהתקנת רשתות נגד יונים

צוות ג'י היא חברת הרחקת יונים מקצועית המדורגת במקום ראשון בביקורות הגולשים של גוגל. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מומחים להתקנת רשתות ופתרונות שונים נגד יונים. היא מתחייבת על שירות מעולה, מחיר משתלם ויעילות מוכחת. צוות ג'י – אמרו שלום ליוני השלום.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה