הרחקת יונים בנס ציונה

יונים. הם כאן בנס ציונה כדי להישאר. מה עושים כאשר יוני השלום, הינן מטאפורה בלבד, בעוד יוני נס ציונה הן מטרד תברואתי חמור, מפיץ מחלות, מחולל רעש ויוצר לכלוך בכמות סיטונאית? אתם לא לבד! צוות ג'י אתכם, במטרה לפתור את הבעיה. החברה מתמחה בהרחקת יונים בשיטות אפקטיביות ויעילות במיוחד. הרחקת יונים בנס ציונה נעשית בצורה הומנית, על ידי מומחים בתחום בעלות נמוכה במיוחד.


הרחקת יונים בנס ציונה? לא מתעסקים עם חובבנים

מקצוענות היא שם המשחק בהרחקת יונים. ובעוד תכשיטים בזול, תוכלו לרכוש גם בדוכן מזדמן. הרחקת יונים בצורה חובבנית, פשוט לא תעבוד.

בעבר סברו כי חיסולן של היונים יביא לפתרון הבעיה, ואכן נהגו בשיטות של הרג. מחקר שנערך בעיר באזל בשווייץ בשנים 1988-1992 הוכיח, כי ניסיון למיגור היונים בדרכים אלימות, מביא לתוצאה הפוכה, של התרבות מהירה.

ישנם בשוק מספר שיטות להרחקת יונים בצורה הומנית, ללא הרג או פציעה. חלקן ידועות כאפקטיביות, וחלקן לעג לרש. לפניכם הפירוט המלא של שלל השיטות הנפוצות בשוק הרחקת היונים:

הרחקת יונים בנס ציונה? לא מתעסקים עם חובבנים

 

מרחיקים יונים בנס ציונה באמצעות רשתות

רשתות נגד יונים הן אחד הפתרונות המוכחים ביותר כנגד הטרדת יונים. באמצעות רשתות, סוגרים אנשי הצוות את מקומות המסתור של היונים, כך שבצורה פשוטה ביותר, הן אינן יכולות לשוב ולהתגורר בסמוך לאדם. יש לבחור בסוג הרשת הנכון ובהתקנה מקצועית, כדי שלא יווצרו רווחים וחורים ברשת, שיהיו כפרצה הקוראת לגנב, עבור היונים. הרשתות המומלצות הן: רשת פוליאתילן, רשת שקופה, רשת מגולוונת ורשת ג'ימבורי. כדאי להתייעץ עם מרחיק יונים, בטרם בוחרים בסוג הרשת הרצוי. חשוב להתאים את קוטר החורים ברשת לסוג הציפור אותה נדרשים להרחיק.

מרחיקים יונים בנס ציונה באמצעות דוקרנים

שיטה נוספת של הרחקת יונים שפועלת בשטח, הינה הצבת דוקרנים על מקום עומדם של היונים. דוקרנים אלו הינם מוטות באורך מותאם, עליהם מותקנים קוצים במספר זוויות. הקוצים אינם חדים באופן שפוצע את היונה, אלא רק מהווים גורם של חוסר נוחות המאלץ אותה לחפש לה מקום מסתור חדש. צוות ג'י מייבא את דוקרני הנירוסטה האיכותיים בארץ, ומשווק אותם למרחיקי יונים ברחבי ישראל. ניתן להשתמש גם בדוקרני פלסטיק, אלא שאלו האחרונים עמידים הרבה פחות לאורך זמן.

הרחקת יונים בנס ציונה
הרחקת יונים בנס ציונה

מבריחים יונים בנס ציונה באמצעות מתקני צלילים

יש הסוברים כי השמעה של קולות מאיימים תניס את היונים. בשל כך ניתן למצוא בשוק מתקנים המדמים קולות של עופות דורסים. הפרכה שברעיון זה, הינו שהיונים של נס ציונה, לכאורה, מעולם לא נתקלו בעופות דורסים, כך שקולותיהם לא מהווים עבורם כל איום, מקסימום מוזיקה לא מאוד מועדפת… בנוסף, יש שמציעים מתקנים של קולות תת קוליים. הבשורה: ליונים תדרי שמיעה הדומים מאוד לאלו של האדם. כך שאם הקולות לא נשמעים לאוזנינו, סביר להניח כי היונים אף הן לא שומעות אותם.

מבריחים יונים בנס ציונה באמצעות דחלילים

יש שמציעים להציב דחלילים של ציפורי טרף. משום מה, גם שיטה זו לא צלחה, והיונים גילו בדחליל עניין רב כמקום שעשוע, ולא נרתעו כלל.

מבריחים יונים בנס ציונה באמצעות דחלילים

 

איפה ממוקמות היונים בנס ציונה ומדוע צריך סנפלינג?

היונים הגיעו מהטבע אל העיר, כשהן מוצאות מקומות מסתור איכותיים ביותר למגורים: במסתורי הכביסה שלנו, בגגות, במרפסות ובכל מקום גבוה המעניק להם קורת גג נוחה. שפע המזון של העיר הגדולה ואפשרויות שמירת המרחק מעופות דורסים, הביאו אותן למעבר לחיים עירוניים. מכיוון שהיונה היא בעלת כנף, מאוד בקלות היא מוצאת לעצמה מגורים במקומות גבוהים במיוחד. מה שמצריך לוגיסטיקה, תכנון והכנה לביצוע הרחקת יונים בנס ציונה.

לשם ביצוע עבודות הרחקת יונים בגובה, נדרש צוות מיומן המתמחה בשימוש בסנפלינג. כך נתלים אנשי המקצוע על חבלים המשתלשלים מגג המבנה ומכוונים לאזור קינון היונים. יש לדעת כי צוות ג'י מחזיק בעובדים המוסמכים לבצע גם עבודות סבוכות מעין אלו, בבטיחות, במיומנות ובעיקר: עם תוצאות מוכחות בשטח.

איפה ממוקמות היונים בנס ציונה ומדוע צריך סנפלינג?

 

הרחקת יונים בנס ציונה עושים רק עם צוות ג'י

היונים מותירות טון לכלוך ומפירות את שגרתכם הברוכה? צרו קשר עוד היום עם צוות ג'י, וקבלו שירות אדיב ומקצועי תוך זמן קצר, שיטפל במפגע בנחישות ויגרום ליונים לעזוב את המקום.