קוצים נגד יונים

הרחקת יונים הינה פעולת S.O.S עבור מי שסובל מהטרדת יונים בסמוך למגוריו. היונים גורמות ללכלוך, לרעש ולהפצת מחלות, ומהוות מפגע נורא ובלתי ניתן להתמודדות. מדינות רבות בעולם סובלות מהצקת היונים, מה שגרם למציאת פתרונות שונים להרחקתן. קוצים נגד יונים, הם אחת השיטות ההומניות והיעילות להרחקת יונים מאזור מגוריכם. צוות ג'י כאן, כדי להעניק לכם שירות מקצועי במחיר משתלם. והיונים? לא תזכרו שהן היו כאן אי פעם.

 

 

מדוע חשוב כל כך להרחיק את היונים מקרבתנו?

נזקים והטרדה

היונים ידועות כשכנות לא ידידותיות במיוחד, שלא עברו קורס בנימוסים והליכות לפני שבאו להתיישב בקרבתנו. אי לכך, הן יוצרות תופעות שונות מטרידות ביותר:

 

רעש

היונים מפיקות בקבוצות רעש רב, המהווה מפגע נורא לדיירים בקרבת מקום.

 

לכלוך

היונים מטילות לשלשת בכמות גבוהה. הן מלכלכות את הכביסה הנקייה, את קירות המבנה ועוד. היונים גם נוטות להתאסף מעל פתחי הניקוז. הן מטילות לשלשת רבה שסותמת את פתחי הניקוז ומהווה את הגורם להצפות חוזרות ונשנות.

לכלוך

 

ריח רע

לשלשת היונים מדיפה ריח לא נעים, מה שמקשה על המגורים בקרבת מקום.

 

 

מחלות מסוכנות

כל הנזקים שהזכרנו לעיל, הם אמנם בהחלט לא נעימים, אבל מהווים מטרד מציק ותו לא. העובדה כי היונים מפיצות מחלות מסוכנות, היא נתון שלא מאפשר התעלמות.

  • יתושי היונים עלולים להעביר לאדם נגיף הגורם לדלקת קרום המוח.
  • זבוב היונה עשוי להעביר טפילי דם הגורמים באדם לאלרגיות קשות.
  • כיני היונה עלולות לגרום לגרד תת עורי חזק ומציק ביותר.
  • טפיל הנפוץ ביונים – אקרית אדומה – עלול לגרום לאדם לנפיחות ולפריחה מתפשטת.
  • צואת היונים עשויה להכיל בתוכה את חיידק הסלמונלה – הגורם לאדם לשלל תופעות כמו שלשולים והתייבשות קשה.
  • מחלת הדררת – דלקת עיניים ביונים – עלולה להדביק את האדם בדלקת ריאות.
קוצים נגד יונים
קוצים נגד יונים

איך מרחיקים היום יונים? קוצים נגד יונים ותועלתם

הבעיה הכלל עולמית גרמה לגיוס המוחות הגדולים לפתרון הבעיה: הרחקת היונים באמצעים הומניים. בעבר, נהוג היה לחשוב כי הריגתן של היונים תגרום לפתרון הבעיה. מחקר מקיף בשוויץ, שנערך לפני כ-30 שנה, הוכיח מעל לכל ספק כי קטל היונים רק מאיץ את התרבותן.

כיום, שיטות הרחקת היונים הפכו להיות רגישות ליונים, ללא נזק או פגיעה בהן. אז איך עושים זאת?

בשוק קיימות מגוון שיטות הרחקת יונים. חלקן יעילות מאוד, וחלקן יכולות לזכות בפרס איג נובל – להמצאות טיפשיות במיוחד (כדוגמת השמעת קולות של עופות דורסים לאיום על יונים, שמימיהן לא נפגשו בעופות כאלו ועוד "חוכמות" מהזן הזה).

 

קוצים נגד יונים
קוצים נגד יונים

 

צוות ג'י, החברה המובילה להרחקת יונים, מציגה את אחת השיטות היעילות ביותר בהרחקת יונים:

קוצים נגד יונים – השיטה האולטימטיבית

קוצים נגד יונים, או בשם המוכר יותר: דוקרנים להרחקת יונים, הינם פתרון מיוחד במינו עבור מטרד היונים משבש השגרה.

הדוקרנים הינם מוטות ארוכים להם מוצמדים קוצים נגד יונים. הקוצים מצד אחד אינם חדים עד כדי פציעת היונה, אולם מהווים לה משטח של חוסר נוחות, המאלץ אותה לעזוב את האזור.

 

[elementor-template id="2056"]

 

קוצים נגד יונים יש להתקין במקומות הקינון של היונים: במסתורי כביסה, על אדן החלון, בפתחי הגגות, במרפסות מקורות ועוד. הקוצים גורמים ליונה להבין כי אינה רצויה עוד, ומאלצים אותה להיפרד ממקום התנחלותה בצורה אלגנטית.

 

אלו סוגים של קוצים נגד יונים קיימים בשוק?

קיימים 3 סוגי קוצים נגד יונים בשוק, נפרט אותם לפי רמת האפקטיביות והאיכות שלהם:

  • קוצים נגד יונים מנירוסטה – דוקרנים אלו הינם הקוצים האיכותיים ביותר בשוק, דוקרני נירוסטיה להרחקת יונים על בסיס פוליקרבונט, גבוהים בהרבה מהקוצים האחרים, מכסים שטח נרחב, אינם מתבלים במשך שנים רבות ומונעים באופן מוחלט הליכת היונים עליהם. צוות ג'י מייבא קוצי נירוסטה איכותיים במיוחד לארץ, ומשווק אותם למרחיקי יונים העוסקים בתחום. עובדה זו גורמת למקבלי השירות של צוות ג'י להנות ממחיר ללא פערי תיווך.
  • קוצים נגד יונים מפלסטיק – דוקרנים אלו עשויים פלסטיק קשיח והינם זולים יותר מאחרים. החסרונות שלהם הם הבלאי המהיר מהשמש, שטח כיסוי קטן וחוסר התאמה במידה וישנה כמות יונים רבה.
  • קוצים נגד יונים ממתכת – קיימת אפשרות לקוצים מזן זה, אולם הם אינם מומלצים, משום שנוטים להחליד במהירות עקב לחות ורטיבות של גשמים.

אלו סוגים של קוצים נגד יונים קיימים בשוק?

 

למה חשובה התקנה מקצועית של קוצים נגד יונים?

היונים נוטות להתמקם לצורך קינון, במקומות גבוהים במיוחד. להתקנה של קוצים נגד יונים בגובה, חשוב להיעזר בחברה מקצועית במיוחד, שלה ציוד סנפלינג המותאם לעבודות מסוג זה. חשוב לברר על אנשי מקצוע מוסמכים לטיפול בדוקרנים, ללא נטילת סיכונים. צוות ג'י מספק שירותי סנפלינג וסל אדם, על ידי צוות מקצועי ומנוסה בתחום.

למה חשובה התקנה מקצועית של קוצים נגד יונים?

 

קוצים נגד יונים – רק עם צוות ג'י!

מעוניינים לגמור אחת ולתמיד עם מטרד היונים? זה הזמן לפנות לצוות ג'י, החברה המובילה בביקורת גוגל, בכמות ובאיכות, וליהנות משירות, מקצועי, מסור ואדיב עד לתוצאה סופית מושלמת. צוות ג'י מציעים לכם שירותים משתלמים במחירים הוגנים במיוחד. די ליונים, הגיע הזמן להתחיל לחיות!

51 מחשבות על “קוצים נגד יונים”

כתיבת תגובה