הרחקת יונים בקרית מלאכי

לאורך כל ילדותנו, יצאנו מנקודת הנחה שהיונה היא סמל לשלום. יונים מופרחות באירועים משמחים כמו חתונה, משמשות כשוליית קוסם במופעי קסמים שונים ומהוות למטפורה לסובלנות. המציאות שונה לחלוטין. היונה היא ציפור מזיקה ובעלת פוטנציאל להעביר מחלות אל בני האדם, על אחת כמה וכמה כאשר היא מקננות באזורים עירוניים. במקרים כאלה חשוב לפנות לאנשי מקצוע שעוסקים בהרחקת יונים בקרית מלאכי. 

מדוע זה כל כך חשוב?

הסיבה הראשונה היא כמובן בריאותית. יונים עלולות להעביר מגוון מחלות מאוד לא נעימות, ובין היתר גם מחלות קשות ומסוכנות לבני אדם, כגון קדחת הנילוס המערבית, דלקת קרום המוח או סלמונלה. הלשלשת החומצית שהיונים משאירות אחריהן עלולה להזיק לחיות מחמד באם יש כאלה, לילדים וכמובן גם למבוגרים. אך הנזקים עלולים להיות לא רק בריאותיים.

 

נזקים לרכוש ולנכס

מלבד הבעיות הבריאותיות שהיונים יוצרות, הן יכולות לגרום לא מעט נזק לרכוש שלכם. כך, מרפסות ומסתורי כביסה הן הקורבן הראשון של היונים, אם הן בחרו בהן לאזורי קינון, והלשלשת עלולה גם למצוא את דרכה לצנרת ולעשות נזק בלתי הפיך לתשתיות הבית.

כמו כן, היא יכולה להגיע גם לפתחי האוורור, ובאופן כללי נזקי היונים הפוטנציאליים יכולים להסתכם בעבודות תשתית שמצטברות לסכומי כסף רבים, כאלה שממש לא בא לכם לשלם. עדיף להשקיע בחברה מקצועית להרחקת יונים בקרית מלאכי.

 

כיצד פועלת הרחקת יונים בקרית מלאכי?

כאשר הן בטבע, היונים מחפשות מקלט אותו הן מוצאות בדרך כלל באזורים גבוהים והרריים שם הן מוצאות נקיקים ובהם מקום לקנן. באזורים עירוניים כמו קריית מלאכי, את ההרים והגבעות מחליפות הקומות הגבוהות בבניינים ובמרפסות השמש, מה שמעמיד את הדיירים בסכנה בריאותית וחושף אותם למטרד עיקש ומייגע.

היונה היא ציפור חכמה יותר מכפי שחושבים, ולהיפטר ממנה ברגע שהיא מרגישה בנוח, היא לא משימה שכדאי לקחת על עצמכם ללא ידע או ניסיון בנושא. דרושה מקצועיות, סבלנות ויעילות.

 

שיטות להרחקת יונים

ישנן מספר שיטות יעילות להרחקת יונים בקרית מלאכי, כאשר לעיתים קיים צורך לשלב ביניהן על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. להלן מספר שיטות מומלצות שכבר הוכיחו את עצמן בתחום הרחקת היונים:

  • דוקרנים – דוקרנים למעשה מגיעים על משטח סיליקון או פלסטיק ונועדים למנוע את נחיתתן של היונים במקומות המיועדים לקינון. ישנם דוקרני נירוסטה או פלסטיק, כאשר ככל שהדוקרנים מונחים בזוויות שונות על גבי המשטח, כך יהיו יעילים יותר.
  • רשתות – על ידי עבודה בגובה מצד גורמים המוסמכים לכך, ניתן להתקין רשת נגד יונים שנועדה להגן על מסתורי כביסה בבניינים גבוהים, הנחשבים לאזורים מועדפים על ידי היונים.
  • דחלילים – לא מדובר רק באיש קש חביב, אלא בעיקר בבובות דמה של עופות דורסים שעשויות להרתיע את היונים מלהגיע ולקנן באזור בו מונח אותו "איום"
  • תרסיסים – יישנם תרסיסים טבעיים ולא טבעיים שנועדו להרתיע את היונים, על ידי ריח דוחה או נוזל דביק שאינו נעים למגע ונועד להרחיק אותם מהאזור.

 

דוקרנים

אחת השיטות היעילות ביותר היא אכן פריסת דוקרני נירוסטה. הם מגיעים בצורות שונות ובמשטחים בגדלים שונים, החל מפסי דוקרנים הנועדים להגן על מעקות וצינורות, ועד למשטחים רחבים למרפסות וגגות. עם זאת, יש להניח את הדוקרנים בצורה נכונה, שכן התקנה לא יעילה שלהם לא תמנע את נחיתתן של היונים במקום, ולא תביא לפתרון הבעיה. היונים יתרגלו לדוקרנים וימשיכו בשלהן. מומלצת התייעצות עם איש מקצוע בנושא.

 

רשתות נגד יונים

חשוב להבהיר כי התקנת רשתות נגד יונים מצריכה עבודה בגובה של אנשים המוסמכים לכך, ובעלי ציוד לייעודי לעבודות מורכבות שכאלו. בשוק קיימות שתי רשתות מומלצות- רשת שקופה הנחשבת באופן טבעי לאסתטית יותר, אך נחשבת לפחות עמידה וחשופה יותר לפגעי מזג האוויר, ומנגד רשת פוליאתילן, שעמידה בפני קרינת השמש אך יקרה יותר, ומלבד זאת גם אינה מכילה חומר מעכב בעירה.

 

כך או כך- פעלו בהקדם!

בסופו של דבר, במידה ואתם סובלים מבעיית יונים טורדנית בביתכם, חשוב לפעול ללא דיחוי לסכלה. זכרו שאין צורך ברישיון מקצועי על מנת לעבוד בתחום הרחקת יונים, בעיה מורכבת לכשעצמה, כך שאם אתם מחפשים פתרונות של הרחקת יונים בקרית מלאכי, וודאו כי החברה שבחרתם מקצועית, מומלצת ואמינה.

למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בקרית מלאכי מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר

אנחנו תמיד זמינים כדי לעזור לך בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים.