הרחקת יונים ברחובות

אל תרימו ידיים! יש מה לעשות כנגד המטרד התברואתי המציק הזה. גם אתם סובלים ממכת יונים שהתנחלה לכם במסתור הכביסה, מפיצה מחלות, יוצרת לכלוך, ומקימה הרבה רעש? אתם לא לבד, בדיוק עבורכם מגיש צוות ג'י שירות מקצועי להרחקת יונים ברחובות. צוות ג'י מייבאים אמצעים שונים להרחקת יונים שעובדת בשטח, ועושים עבודה מקיפה ואמינה במחירים הזולים ביותר בשוק.


כשהיונים גילו את המרפסת שלכם ברחובות

היונים הן בעלי חיים מונוגמיים. הן מתגוררות בטבע באזורים הרריים, שם הן מוצאות מחסה מפני טורפים, בין המצוקים, במערות ובנקיקים. בדגירה משותפת של שני בני הזוג, מגדלים היונים את דור ההמשך, ותוך כמה שבועות גוזלים רכים מהווים את התרבותן של היונים.

בשנים האחרונות הגיעו היונים אל האזורים העירוניים, במטרה למצוא להם קורת גג. מה הן מצאו אצלנו בעיר, שאין במקום מגוריהן הטבעי?

2 הנתונים שמשכו אותן הם: המזון המצוי בשפע בערים הגדולות – שאריות אוכל בכמויות ענק שמספיק לכלכלן ברווח, וכן, המרחק מעופות טורפים המהווה להם הגנה וחיים בטוחים.

היונים נוטות לקנן במקומות גבוהים ומקורים. בעיקר מועדפים עליהן: גגות, מסתורי כביסה, מרפסות ועוד. בנוסף, הן עשויות למצוא לעצמם מחסה גם בשטחים מקורים במפעלים, בקניונים ובבתי עסק שונים.

כשהיונים גילו את המרפסת שלכם ברחובות

 

היונה – טראבל מייקרס מקצועית

במשך שנות ההיסטוריה האדם והיונה היו בקשרי ידידות טובים. היונה סימלה תמיד את השלום והשלווה, כמו שהיא מתוארת בתנ"ך, מבשרת השלום כשעלה זית בפיה. מאז השתנו מעט פני הדברים. והיונה אילצה אותנו לגייס את כל יכולותינו כדי להרחיקה. מגורי היונים בשטחי המגורים ברחובות, גורמים לתושבים סבל רב. היונים מטילות לשלשת רבה, מה שיוצר לכלוך, מכתים את הכביסה ואת קירות המבנים. קבוצות היונים הגדולות יוצרות רעש רב שאף הוא מהווה גורם מפריע במיוחד, וגולת הכותרת הינה העובדה שהיונים מפיצות מחלות קשות כמו קדחת הנילוס, סלמונלה ודלקת קרום המוח.

הרחקת יונים ברחובות – כי אין מצב להמשיך כך

יש דרכים להתמודד עם המפגע הזה. אין שום סיבה לסבול. השוק היום מציע מספר שיטות שונות להרחקת יונים בצורה יעילה.

בעבר חשבו כי הדרך לפתרון בעיית היונים, הינה חד משמעית וטוטאלית – הרג היונים. מובן שארגוני צער בעלי חיים נלחמו בכל כוחם בתופעה. אולם רק בשנת 1992 כאשר התפרסמו תוצאות המחקר בבאזל, שחקר את תגובת היונים להרעלה, התברר כי ניסיון הריגת היונים רק מוביל להתרבותן.

מאז השיטות הננקטות הן הומניות לחלוטין. לפניכם 2 שיטות נפוצות ביותר להרחקת יונים ברחובות:

הרחקת יונים ברחובות
הרחקת יונים ברחובות

הרחקת יונים ברחובות – רשת נגד יונים

אחת השיטות הכי אפקטיביות בהרחקת יונים, שהיא גאונית בפשטותה, הינה התקנת רשת על פתח המסתור של מגורי היונה. היונה שהינה יצור לוחמני, טריטוריאלי וחכם עוד לא למדה לעקוף שיטה זו, והיא נאלצת לחפש לעצמה אזור קינון חדש.

צוות ג'י משתמש ברשתות בהתאמה אישית ללקוח, תוך דיוק במידות הרשת ובסוגה. ניתן להציב רשת פוליאתילן איכותית וחזקה או רשת שקופה שכמעט אינה נראית. בנוסף, ישנן פתרונות רישות נוספים לפתחים קטנים יותר, כגון רשת מגולוונת ורשת ג'ימבורי.

הרחקת יונים ברחובות – דוקרנים נגד יונים

אופציה נוספת בהרחקת יונים הינה הצבת דוקרני נירוסטה או פלסטיק על מקום עומדן של היונים, כגון אדני חלונות או מרפסות. הדוקרנים הינם מוטות ארוכים המותאמים אישית לגודל השטח, למוטות מחוברים קוצים קהים, שמצד אחד אינם מאפשרים ליונים לעמוד עליהם, ומצד שני אינם פוצעים את היונה.

צוות ג'י מייבא דוקרני איכות ארצה ומשווק אותם לאנשי מקצוע מכל הארץ. הלקוחות של צוות ג'י-הרחקת יונים, נהנים משירות ספץ וממחירי יבואן משתלמים.

ישנן שיטות נוספות להרחקת יונים כמו התקנת דחלילים והתקנת מתקני צלילים להפחדת היונים. בפועל, לא הוכחה יעילותן של שיטות התמודדות אלו, שכן היונים עוד לא קלטו שתפקידן לפחד מהאמצעים האמורים לעיל… אי לכך, השיטות היעילות הן רשתות ודוקרנים.

הרחקת יונים ברחובות - דוקרנים נגד יונים

 

צוות ג'י – מרחיקים את היונים מרחובות

צוות ג'י כאן כדי להחזיר לכם את השגרה התקינה, ולשגר את היונים לדרכן. הרחקת יונים ברחובות מתבצעת בצורה הומנית לחלוטין ללא פגיעה ביונים בשום שלב. צוות ג'י מבטיח פתרון איכותי לטווח הארוך שיסלק את המטרד מפיץ המחלות ויוצר הלכלוך מאזורכם. הזמינו עוד היום שירות מקצועי, וראו את הבעיה כמסודרת.

שאלות ותשובות בנושא הרחקת יונים ברחובות

היונים נושאות על גופן טפילים רבים, הן מפיצות מחלות מסוכנות כמו קדחת הנילוס, סלמונלה ונגיפים מסוכנים אחרים, ובנוסף הן מפיצות כינים וגורמות לרעש ולכמויות עצומות של לשלשת. אם היונים הקימו קן במרפסת, באדן החלון, במסתור כביסה וכו', אתם חשופים למחלות ולכינים ומעבר להרחקת היונים יש לבצע גם הדברה נקודתית.
המחיר להתקנת רשת להרחקת יונים משתנה בהתאם לגודל הרשת, סוג הרשת ומורכבות העבודה. המחיר הממוצע בענף הוא כ-150₪ למ"ר רשת, ויש תוספת תשלום להתקנה בסנפלינג.
אפשר להתקין דוקרנים לבד אך במקרים רבים הגישה בעייתית ואין לקחת סיכונים מיותרים. לכן, עדיף להזמין חברה מקצועית להתקנת הדוקרנים, במיוחד כאשר מתקינים אותם בדירה בקומה גבוהה. למידע נוסף, לייעוץ מקצועי ולהזמנת שירות הרחקת יונים ברחובות התקשרו עכשיו לצוות ג'י הרחקות יונים ואנחנו נדאג לפתרון הבעיה במחיר הוגן ומשתלם.
למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים ברחובות מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים