הרחקת יונים באשדוד

שירות הרחקת יונים באשדוד מבטיח לכם שקט מהיונים המטרידות ופתרון יעיל לטווח הארוך. היונים ידועות כמפגע תברואתי מסוכן וחמור מאחר והן מפיצות מחלות קשות ומסוכנות ויש עליהן טפילים וכינים. מעבר לסכנה הבריאותית היונים עושות הרבה רעש והלשלשת שלהן מכתימה את הכביסה וקירות המבנה וגורמת לנזקי רכוש משמעותיים.


צוות ג'י הדברות מתמחה בשירות הרחקת יונים באשדוד וביישובי הסביבה. כחברת הדברות מובילה ואמינה אנחנו מציעים שיטות הומניות להרחקת היונים, ללא הרג והשמדה ובלי לגרום לסבל מיותר ליונים ולבעלי חיים אחרים.

הפתרונות ההומניים שאנו מציעים הן התקנת רשת נגד יונים באשדוד, התקנת דוקרנים, ובהתאם לצורך נמליץ על דחלילים להפחדה היונים והתקנת פסי דריכה הגורמים לשוק חשמלי ליונה ולהרחקתה מהאזור.

הרחקת יונים באשדוד – פתרונות מומלצים

חברתנו מציעה שירות הרחקת יונים אשדוד בשיטות הומניות וללא פגיעה ביונים ובחיות אחרות, השיטות המומלצות ביותר הן:

רשתות להרחקת יונים באשדוד

אנחנו מתקינים רשת שקופה או רשת פוליאתילן עמידה, הרשתות מונעות מהיונים לקנן בפתחים נסתרים במבנה, למשל מסתורי כביסה, מרפסות ופתחי אוורור בגג. אפשר להתקין רשת רק על מסתור הכביסה שלכם אך עדיף להתקין רשת לכל הבניין, לכן כדאי לערב את ועד הבית.

הרחקת יונים באשדוד
הרחקת יונים באשדוד

דוקרנים להרחקת יונים

את הדוקרנים מפלסטיק או מנירוסטה אפשר להתקין לבד על אדן החלון או על המנוע של המזגן, אך מאחר ומדובר בעבודה בגובה ונדרש ניסיון היכן להתקין את הדוקרנים – כדאי להזמין את העבודה דרכנו.

לכידת יונים

אנו מציעים שירות מקצועי על ידי לוכד יונים מנוסה, את היונים לוכדים באמצעות כלובים מיוחדים, ולאחר לכידת היונים משחררים אותן הרחק מסביבת המגורים.

לכידת יונים

 

התקנת רשתות להרחקת יונים באשדוד

הרחקת יונים באשדוד באמצעות רשתות ייעודיות מבטיחה פתרון יעיל לטווח הרחוק. יחד עם זאת, יש הרבה חאפרים בענף ללא אישור לעבודות בגובה באמצעות ציוד סנפלינג, החאפרים מסתכנים בעבודה ומתקינים רשתות זולות ולא עמידות, ואם הם נפצעים אתם חשופים לתביעה.

התקנת רשת יונים באשדוד על ידי המומחים של צוות ג'י הדברות מבטיחה לכם פתרון מקצועי ואיכותי במחיר הוגן ותחרותי. אנו מתקינים רק רשתות העומדות בתקנים ומבצעים את העבודה בהתאם לכללי הבטיחות המחייבים, והרשת אינה מתעופפת ברוח או נקרעת במהירות בגלל ההתקנה המקצועית.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

שאלות ותשובות בנושא הרחקת יונים באשדוד

למעשה שני הפתרונות יעילים והם משתלבים זה עם זה. יש מקרים בהם ניתן להתקין דוקרנים בלבד, ובמקרים אחרים הפתרון המומלץ להרחקת היונים הוא התקנת רשת ייעודית בשילוב דוקרנים על אדן החלון ובמעקה המרפסת.
הפתרון המומלץ להרחקת יונים מאדן החלון הוא התקנת דוקרנים מנירוסטה, מומלץ לבחור דוקרנים מנירוסטה ולא מפלסטיק בגלל העמידות ויעילות המוצר.
יש פתרונות להרחקת יונים שכל אחד יכול ליישם לבד, עם זאת ברוב המקרים עדיף להזמין אותנו כדי להבטיח הרחקת יונים אפקטיבית ולטווח הארוך. חברה מקצועית מציעה טיפול הוליסטי וכולל להרחקת היונים, ובהתאם לצורך הצוות מדביר את האזור בו היונים קיננו כדי להשמיד כינים וטפילים.
למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים באשדוד מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר

אנחנו תמיד זמינים כדי לעזור לך בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים.