רשת נגד יונים למסתור כביסה

מעולם לא פרסמתם שאתם מעוניינים להשכיר את מסתור הכביסה שלכם לבעלי כנף, ואין שום סיבה שיונם תתנחלנה בסמיכות אליכם על שלל הבעיות שהן יוצרות. אנחנו בצוות ג'י יצאנו כדי לברר מה הפתרון האפקטיבי ביותר להרחקת יונים ממסתור הכביסה שלכם, ומצאנו: רשת יונים למסתור כביסה. אנו מתקינים מגוון סוגי רשתות במקצוענות, בזמינות של מהיום למחר ובמחירי יבואן. מעוניינים לדעת איך זה קורה? המשיכו לקרוא.

מסתור כביסה – הפתרון האולטימטיבי, חבל שגם היונים עלו על זה…

מסתור כביסה משמש אותנו לשלל פתרונות אחסון נוחים: כמו בית למזגן, מסתור לכביסה שאנו תולים, כך שלא תתנפנף לעיני כל וכל זה בנראות אלגנטית, עד כאן מצוין. אולם מה נעשה והיונים גם הן מסכימות איתנו, וחושבות כי מסתור כביסה הוא מקום נפלא, שקט ומוסתר, בו ניתן להתגורר ולעשות ככל העולה על רוחן?!

חשוב להרחיק את היונים ממסתור הכביסה בשל מספר סיבות עיקריות:

הן מפיצות מחלות

טפילים לא רצויים אותן נושאות היונים על גופן, עלולים לגרום לתופעות אלרגיות חמורות אצל האדם, וכן להדביק במחלות כמו: דלקת ריאות, דלקת קרום המוח ופאראטיפוס.

למזגן ולשלשת יונים אין כימיה טובה

עד כדי כך, שהמזגן אותו מיקמתם בחגיגיות במסתור הכביסה עלול להיות חולה מכך, ואף לשבות מפעולה עקב הצטברות של לשלשת יונים במנוע שלו.

להקת רעש

לא, הפעם איננו מתכוונים ללהקת הרוק שפעלה בין השנים 1991-2000 בישראל, אלא ליונים במסתור הכביסה שלכם, שעלולות להוציא אתכם מדעתכם, רק בשל ההמייה הבלתי פוסקת שלהן.

לכלוך בלתי נסבל

אם אתם אוהבים ללבוש בגדים בקישוט לשלשת יונים, אתם מוזמנים להשאיר את היונים במסתור הכביסה כך שתלכלכנה בכל פעם את הכביסה החדשה שתליתם. אולם אם לא, מוטב שתחשבו על דרך לסלקן משם במהירות האפשרית.

מסתור כביסה - הפתרון האולטימטיבי, חבל שגם היונים עלו על זה…

 

איך ניתן להרחיק את היונים ממסתור הכביסה?

החלטנו שהדבר הכי פחות רצוי במסתור הכביסה הוא הימצאותן של יונים, עכשיו הגיע הזמן לטפל במפגע. יש מספר דרכים להרחקת יונים:

דוקרנים, הצבת דחלילים בצורת עופות דורסים, השמעת קולות וצלילים להפחדה, לכידת היונים או שימוש ברשת נגד יונים למסתור כביסה.

אחת הדרכים הטובות ביותר לסילוק היונים ממסתור הכביסה, היא הדרך האחרונה שהזכרנו.

רשת נגד יונים למסתור כביסה – פתרון יעיל ואפקטיבי

חשוב לדעת כי היונים הן אינטליגנטיות ביותר ולוחמניות, כך ששימוש במגוון דרכים הוכח כלא יעיל עבורן, לפיכך, יש להשתמש בניסיון העבר שהעיד כי רשת נגד יונים למסתור כביסה היא שיטה שפועלת. נקודה.

רשת נגד יונים למסתור כביסה - פתרון יעיל ואפקטיבי

 

כיצד נעשה שימוש ברשת להרחקת יונים ממסתור הכביסה?

אנחנו בצוות ג'י מגיעים אל בית הלקוח כדי למדוד את מידות החלל אותו יש לגדר. לאחר מכן, אנו מכינים רשת ייעודית מתאימה לפי מידה מדויקת, אנו מחזקים אותה בצדדיה ומוסיפים לה טבעות רינג לתלייה בטוחה ויציבה. לאחר מכן אנו מרחיקים את כל היונים מהמקום ומשחילים כבל נירוסטה או פלדה סביב לרשת, אנו קודחים חורים בקיר החיצוני של הבניין ומבריגים ווי תלייה, עליהם אנו תולים את הרשת ומותחים אותה היטב. כעת היונים תצטרכנה למצוא להן מקום אחר לקינון, מסתור הכביסה שלכם כבר לא רלוונטי.

סוגי רשת נגד יונים למסתורי כביסה

ישנם מספר סוגי רשתות רלוונטיים:

 

סוג רשת יונים למסתור כביסה יתרונות וחסרונות
רשת יונים שקופה למסתור כביסה רשת עשויה חוטי ניילון דקים, עמידה ביותר, בעדיפות להתקנה במקומות מוצלים בלבד כדי לא לגרום לבלאי, בעלת מראה אסתטי ביותר.
רשת יונים מפוליאתילן למסתור כביסה רשת עשויה חוטי פוליאתילן שהינם חזקים ביותר, עמידה מאוד אף לתקופה של למעלה מ-10 שנים, מוגנת מקרינת השמש. אינה מעכבת בעירה.
רשת ג'ימבורי למסתור כביסה רשת ירוקה בצפיפות נמוכה, עשויה גם היא מחוטי פוליאתילן, מגיעה בעובי של 2.5-4 מ"מ. עמידה מאוד, מוגנת מפני קרני UV.
רשת יונים ממתכת למסתור כביסה עמידה ביותר, אולם עלולה להחליד במהירות בתנאי חוץ.
רשת יונים מגולוונת למסתור כביסה מתאימה לסגירת מסתורי כביסה קטנים, שמסיבות שונות הרשתות הגדולות אינן מתאימות להן.

אנחנו בצוות ג'י נשמח לבצע לכם עבודה מקצועית גם בגובה רב, עם ציוד לעבודה בגובה כמו מנוף סל אדם או ציוד סנפלינג. תוכלו להזמין עוד היום שירות התקנת רשת יונים למסתור הכביסה שלכם, ולגלות שהמטרד הזה לא חייב ללוות אתכם לנצח.

כיצד נעשה שימוש ברשת להרחקת יונים ממסתור הכביסה?

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

לוכד יונים
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה