פתרון ליונים במרפסת

אם אינכם ארגון הומניטרי לסיוע ליונים בישראל, הרי שאת המרפסת שלכם בניתם לשימוש אנושי בלבד. מה לעשות שהיונים לא שמעו על כך, ובאופן בלתי נימוסי הן משתלטות לכם על המרפסת? אנחנו בצוות ג'י מספקים פתרון ליונים במרפסת בצורה המקצועית ביותר, כאשר אתם משלמים על הציוד ללא פערי תיווך. רוצים לדעת איך אנו עושים זאת? קראו את המאמר הזה: פתרון ליונים במרפסת - כל מה שרציתם לדעת.

"בשנה הבאה נשב על המרפסת ונספור ציפורים נודדות" (אהוד מנור)

אהוד מנור לא ידע כמה הוא מדייק לדידכם, כשכתב את השיר הישראלי האלמותי הזה, אולם יש לדייק בשני פרטים:
1. אינכם סופרים ציפורים נודדות במרפסת, אלא יונים מטרידות.
2. המציאות הזו אינה ורודה ואופטימית כל כך, מה גם שתעדיפו בשנה הבאה לשבת על המרפסת ללא ליווי של בעלות כנף כאלו ואחרות… כיצד נוכל להרחיק את היונים מהמרפסת ולהחזיר את הפסטורליה לשיר המוכר?!

"בשנה הבאה נשב על המרפסת ונספור ציפורים נודדות" (אהוד מנור)

 

מהו הפתרון ליונים במרפסת? מרחיקים יונים עם צוות ג'י

היונים עלולות להתביית במרפסת שלכם בשל מספר סיבות: או שהיא פזורה, מה שגורם להן למצוא מסתור נוח בין שלל החפצים שבה, או שהיא ריקה, ואז הן נהנות מהשקט. אופציה נוספת הינה הצטברות מזון ושאריות מזון הקוראים אל היונים לבוא לסעוד את ליבן בארוחה דשנה.

תוכלו לסדר את המרפסת היטב, לפנות אותה משאריות מזון ולדאוג שלא תהיה ריקה יתר על המידה. אלו דרכים לפתרון ליונים במרפסת כדרך מניעה, אך מה ניתן לעשות במידה והיונים כבר החליטו על המרפסת שלכם כפתרון הדיור האולטימטיבי עבורן?

מהו הפתרון ליונים במרפסת? מרחיקים יונים עם צוות ג'י

 

שיטות הרחקת יונים מהמרפסת

ישנן כמה שיטות מוכרות להרחקת יונים, ניתן למנות בתוכן: הרחקת יונים באמצעות רשתות, דוקרנים, לכידת יונים, והרתעה באמצעות השמעת קולות מאיימים והתקנת דחלילים בצורת ינשופים.

אנו בצוות ג'י משתמשים בשיטות שהוכחו אפקטיביות יותר מכל השאר: דוקרנים ורשת נגד יונים.

דוקרנים – פתרון ליונים במרפסת

הדוקרנים הם מספר קוצים המחוברים לציר, קצותיהם אינם חדים כדי לא לדקור את היונה. היתרון שלהם הוא גרימת חוסר נוחות ליונה, מה שמרחיק אותה מהמקום. את הדוקרנים מדביקים לאדן החלון או לגג המרפסת באמצעות דבק סיליקון. תוכלו לבצע את ההתקנה לבד, אולם בהתקנות מסובכות במקומות גבוהים או בחללים שהגישה אליהם קשה, נשמח לעזור לכם בפתרון ליונים במרפסת באמצעות ציוד ייעודי וניסיון רב בתחום.

ישנם שני סוגי דוקרנים: דוקרני פלסטיק ודוקרני נירוסטה.

דוקרני הפלסטיק הינם זולים יותר, אולם פחות עמידים. דוקרני הנירוסטה לעומתם, בנויים כשהקוצים מופנים לכיוונים שונים מה שגורם ליונים להתרחק מהם בשל חוסר נוחות רב. דוקרני הנירוסטה עמידים ביותר עד לתקופה של למעלה מ-10 שנים.

אנחנו, צוות ג'י, יבואנים של דוקרני הנירוסטה הטובים בעולם, ומשווקים אותם בישראל למרחיקי יונים. הלקוחות שלנו נהנים ממחירים נמוכים יותר, בגלל שאינם משלמים פערי תיווך.

דוקרנים - פתרון ליונים במרפסת

 

רשת – פתרון ליונים במרפסת

אנו מתקינים רשתות לגידור חלל המרפסת שלכם ולמניעת כניסה של יונים. ישנן מספר סוגי רשתות:

  • רשת פוליאתילן הינה רשת חזקה ביותר בעל כושר עמידות גבוה ביותר בתנאי חוץ קשים. ניתן למתוח אותה בפתחי חללים מוצלים או שטופי שמש. רשת זו אינה מכילה חומרים מעכבי בעירה.
  • רשת שקופה הינה פתרון ליונים למרפסת, כיוון שהיא מאפשרת לכם להנות מהנוף, מבלי חסימה של רשת עבה וכעורה. רשת שקופה אפקטיבית ביותר כנגד יונים וכמעט אינה נראית לעין. חשוב לציין שרשת זו ניתן להתקין רק במקומות מוצלים. במקומות שטופי שמש, היא עלולה להתבלות, משום שאינה מכילה חומרים נוגדי קרינת UV.
  • רשת מתכת – עמידה מאוד אבל נוטה להחליד במהירות, כך שאינה מומלצת.
  • רשת ג'ימבורי – זוהי רשת ירוקה עם חורים גדולים, מגנה ביותר ועמידה גם מול קרינת השמש.
  • רשת מגולוונת – רשת לסגירה של חלל מרפסות קטנות.

את הרשתות ניתן להזמין בתבניות גודל קבועות, או להתאימן באופן אישי למרפסת שלכם. אנחנו בצוות ג'י נשמח לבוא לבקר במרפסת שלכם, למדוד את החלל ולהכין לכם רשת ייעודית, לתלות אותה במיומנות, למתוח ו…חסל סדר יונים במרפסת שלכם!

רשת - פתרון ליונים במרפסת

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

איפה קונים רשת נגד יונים
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה