רשת נגד יונים

איזה רשת מתאימה להרחקת היונים מבניין המגורים שלכם? כמה עולה להתקין רשת להרחקת יונים?  כיצד רשת נגד יונים תסייע בהרחקה לצמיתות של היונים ממסתורי הכביסה ומשאר המסתורים במבנה?  כל מה שרציתם לדעת על רשת נגד יונים - במאמר המקיף ביותר בנושא:

איך רשת נגד יונים לבניין מסייעת בהרחקה לצמיתות של היונים ממסתורי הכביסה ומשאר המסתורים במבנה? כמה עולה להתקין רשת להרחקת יונים? 

איזה רשת מתאימה להרחקת היונים מבניין המגורים שלכם? צוות ג'י הדברות מתמחה בשירות הרחקת יונים בשיטות הומניות ומציע התקנת רשתות נגד יונים במחירים אטרקטיביים, בפריסה ארצית רחבה והכי חשוב באחריות לשנים!

מדוע חשוב להרחיק את היונים מהבניין?

באזורים העירוניים ניתן לראות להקות עצומות של יונים, היונים מחפשות מקומות מסתור במרחב העירוני ובדרך כלל הן יבחרו להתיישב ולקנן במקומות מסתור מוגנים בבנייני המגורים ובבתים פרטיים.

היונים מסמלות את השלום והן גם חביבות למראה, יחד עם זאת היונים מפיצות מחלות מסוכנות לאדם ולחיות המחמד, הן נושאות על גופן טפילים וזיהומים העלולים לסכן את בריאותכם, הן מייצרות לשלשת בכמות עצומה ועושות רעש רב. 

הלשלשת החומצית מהווה מפגע תברואתי בפני עצמו, הלשלשת גורמת למראה מוזנח, לריח לא נעים ולפגיעה בתשתיות הבניין ,במכוניות וברכוש, ללא התקנת רשת נגד יונים לבניין הכביסה צפויה להתלכלך ולהזדהם במהירות.

מהם היתרונות של התקנת רשת נגד יונים לבניין מגורים או משרדים?

התקנת רשת נגד יונים לבניין נחשבת לאחת מהשיטות היעילות ביותר להרחקת היונים לצמיתות מהמבנה, בין אם זה בניין מגורים ובין אם זה בניין משרדים, מבנה מסחרי או מבנה תעשייתי.​

רשת נגד יונים מבטיחה את היתרונות הבאים:

רשת יונים לבניין היא שיטה הומנית להרחקת היונים ושאר הציפורים, זהו פתרון ידידותי ליונים שגורם להן לחפש מקומות אחרים לקינון, אך חשוב לבחור רשת שאינה גורמת ליונים להילכד בה ולסבול.

רשת להרחקת היונים מהבניין מהווה פתרון איכותי ויעיל לטווח הארוך, זו שיטת אפקטיבית להרחקת היונים מהבניין לצמיתות, אך מומלץ לבחור רשת עמידה שאינה סובלת מבלאי מהיר ומנזקי מזג האוויר.

העלות של רשת להרחקת יונים אינה גבוהה. המחיר המומלץ של רשת יונים מחיר למטר מתחיל ב-60 ₪ ועד כ-120 ₪ למ"ר.

כל סוגי ההדברות במקום אחד

למידע נוסף ולהזמנת הדברה, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

סוגי רשתות נגד יונים

התקנה מקצועית ואיכותית של רשת יונים כדאי להזמין רק מחברה מקצועית כמו צוות ג'י הדברות, החברה מתקינה רשתות עמידות ואיכותיות ומעניקה אחריות ארוכה בכל עבודה. 

יש בשוק מספר רשתות ייעודיות להרחקת יונים, ביניהן רשת פלסטיק שמחירה זול למדי אך היא פחות עמידה בפני קרינת UV ופגעי מזג האוויר. רשת ניילון שקופה נחשבת לעמידה ולבטוחה יותר. ברוב המקרים מתקינים רשת מחוטים המצופים בפוליאתילן, הרשת עמידה בפני קרינת UV ואינה סופחת מים. 

אם אתם מחפשים רשת יונים מומלצת  כדאי להתייעץ עם מרחיק יונים מנוסה, ועדיף לבחור ברשת פוליאתילן  ולא ברשת פלסטיק בגלל נושא העמידות.

התקנת רשת להרחקת היונים מהבניין

כדי להתקין רשת נגד יונים לבניין מגורים או משרדים נציג מטעם צוות ג'י הדברות מגיע למבנה כדי לתכנן את העבודה, לבדוק אפשרויות גישה ולהחליט על שיטת ההתקנה הבטוחה והיעילה ביותר. 

צוות המתקינים המנוסה קודח חורים בפינות של הפתח אותו מעוניינים לסגור, למשל פתח של מסתור כביסה, ובכל חור מתקינים עוגן ייעודי. צוות המתקינים מתקין עוגנים עמידים אליהם מחברים ומהדקים את הרשת הייעודית להרחקת היונים. 

דרך העוגנים סוללים כבל פלדה כדי לבנות מסגרת לרשת. לאחר בניית המסגרת פורסים את הרשת מראש הבניין או הפתח ומהדקים את הרשת לכבלי המתכת. בשלב האחרון מחזקים את החיבורים, מהדקים את הרשת למסגרת, מחזקים את כבלי הפלדה וחותכים שאריות רשת.

התקנת רשת נגד יונים על ידי צוות ג'י הדברות

צוות ג'י הדברות מתמחה בשירות הרחקת יונים ובכל שירותי ההדברה נגד מזיקים. אנו מציעים פתרונות יעילים ומוכחים להרחקת היונים לצמיתות מהבניין בו אתם גרים או עובדים. 

יש מצבים בהם נמליץ על פתרונות משולבים להרחקת היונים, כלומר מעבר להתקנת הרשת היעילה נמליץ לפעמים גם על התקנת דוקרנים, פסי דריכה ובהתאם לצורך דחלילים. בהתאם לצורך, לאחר התקנת הרשת אנו נבצע שטיפה יסודית של האזור בו היונים קיננו והדברה נגד טפילים כמו פרעושים וכינים.

למידע נוסף, לייעוץ מקצועי בנושא הרחקת יונים ולהתקנת רשת נגד יונים לבניין – התקשרו עכשיו או השאירו פרטים למוקד השירות של צוות ג'י הדברות ואנחנו נדאג לפתרון המושלם לטווח הארוך ולהרחקת יונים לצמיתות, במחירים משתלמים ושווים לכל כיס.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

התקנת רשת נגד יונים לבניין
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה