הרחקת יונים באור עקיבא

כבר שנים שהיונה נהנית מן ההפקר של המוניטין שלה, הבנוי בעיקר מאגדות המתארות אותה כסמל להרמוניה, שלום ואחווה. כל אחד שגר במרחב עירוני יודע שהיא בעיקר ציפור טורדנית ועקשנית שקשה מאוד להיפטר ממנה. מלבד זאת, היא מפיצה מגוון מחלות שאף אחד לא רוצה להסתכן בהם, וכל אלו רק מדגישים את הצורך בהזמנת הרחקת יונים באור עקיבא כמו גם באזורים אחרים. 

יודעות לאן להגיע

בטבע, היונים רגילות לקנן באזורים גבוהים במיוחד, בדרך כלל בנקיקי סלעים או בכוכים כאלה ואחרים, בצוקים או מערות. אך כיום, הרבה יותר שכיח למצוא יונים במרחב העירוני בו רובנו חיים. במקומות כמו אור עקיבא, כמו גם בערים רבות אחרות, היונים הפכו מזמן לחלק אינטגרלי בנוף.

אך זה דבר אחד לראות אותן מלקטות פירורי לחם על המדרכה, ודבר אחר לארח אותן דרך קבע במרפסת או החצר. לשם כך, יש להזמין ללא דיחוי הרחקת יונים באור עקיבא.

 

נוכחות עם סכנה

לא מדובר רק בעובדה שהן אינן נעימות לעין, או שהריח שלהן אינו מזמין במיוחד, אלא בעיקר שליונים יש השלכה שלילית במיוחד על הבריאות שלנו. הן נושאות עימן מיני טפילים כמו כינים וקרציות, ובעלות סבירות גבוהה להעביר מחלות מסוכנות לבני אדם וחיות מחמד, כמו קדחת הנילוס המערבית או סלמונלה.

נוסיף לכך את העובדה שלשלשת היונים עשויה לגרום נזק לרכוש כמו גם להתקפי אלרגיות וקוצר נשימה במקרי קיצון, והנה לכם כמה וכמה סיבות מדוע כדאי להשקיע את מירב המאמצים בהרחקת יונים, באור עקיבא או בכל מקום אחר.

 

התאמת הפתרון לבעיה

כמו בכל דבר בחיים, יש להתאים את סוג הפתרון לאופי הבעיה. גם במקרה של הרחקת יונים באור עקיבא, כל מקרה עומד לגופו. למשל, אם מדובר בכמה יונים בודדות שמתיישבות מדי פעם על אדן החלון או על המעקה שבמרפסת, התקנת רשת מסיבית לא תהיה אפקטיבית.

קינון של מספר גדול של יונים בכמה מוקדים של מסתורי כביסה בבניין מגורים, מצריך יותר מהנחת כמה דוקרנים. איש מקצוע מוסמך יידע לשאול את השאלות הנכונות, להעריך נכון את מקור הבעיה ומתוך כך להתאים את הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

 

אל תזלזלו בה

אז אולי לאורך השנים יצא לה שם של ציפור גמלונית ולא מחודדת במיוחד, אך צריך לזכור שזה רחוק מהמציאות. מדובר בציפור בעלת יכולת למידה, סבלנות אין קץ ונחישות די בלתי נסבלת. לכן, עבור אלה המבקשים להתמודד עם בעיית קינון יונים לבדם, צפויות אכזבות בדרך. מדובר במאבק עיקש, בסופו ייתכן ותעדיפו לשלם פעם אחת ולתמיד, על שירותיה של חברת הרחקת יונים באור עקיבא והסביבה, שתדע לתת פתרון ארוך טווח שייתן לכם שקט.

 

הולכים על בטוח – דוקרנים

אחת השיטות האפקטיביות ביותר שנחשבת גם לזולה ביותר, היא הנחת דוקרנים נגד יונים. מדובר בפסי פלסטיק או סיליקון המגיעים בגדלים שונים, החל מפסים דקים וארוכים להתקנה על מרזבים, אדני חלונות ומעקות, ועד למשטחים רחבים שנועדו לכסות שטחים כמו מרפסות שמש או גגות ורעפים. ההמלצה המקצועית היא על דוקרני נירוסטה, הנחשבים עמידים במיוחד, אך חשוב להתקין אותם בצורה נכונה ויציבה כדי למקסם את היעילות שלהם.

 

הרחקת יונים חשמלית – הקידמה מדברת

גם לתחום הרחקת יונים יש את הפתרונות הטכנולוגיים שלו, והמילה האחרונה בפס הייצור הזה הוא מוצר יעיל במיוחד- פסי דריכה חשמליים. במידה והיונים למדו לנחות על דוקרנים שהונחו כדי להתמודד עימן, ייכנסו לתמונה אותם פסים שקופים עשויים אלומיניום, המתחבר לספק כוח חשמלי בייצור נמוך.

ברגע שרגליה של היונה נוחתות על הפס, נסגר מעגל חשמלי ששולח זרם עדין מאוד של חשמל, המבהיר ליונה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים, שתחפש לה מקום אחר לקנן בו. היונה תבין את הרמז ובסבירות גבוהה לא תחזור יותר, בשל התניית ה"כאב" שנצרבה בה.

 

התייעצו עם אנשי מקצוע, במהירות

לסיכומו של עניין, הרחקת יונים באור עקיבא ובסביבתה היא מטרד מוכר שחשוב מאוד לתת לו מענה ללא דיחוי. ככל שמחכים עם הטיפול בבעיית יונים, כך יהיה קשה יותר להיפטר מהם אחת ולתמיד. צרו קשר עוד היום עם חברה להרחקת יונים באור עקיבא, ושלחו את היונה הרחק מכם.

למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים באור עקיבא מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים