לוכד יונים מחיר

היונים עושות לכם בית ספר? אתם לא לבד בסיטואציה, רבים מתושבי מדינת ישראל, ומדינות רבות נוספות בעולם, עוברים שיעורים יומיומיים, הכוללים, הטרדה, הצקה ולכלוך של יונים. מאז הייתה היונה בת בריתנו בימות המבול, מים רבים עברו בירדן, כיום היונים הן סוג מפגע שחשוב להרחיקו בדחיפות. צוות ג'י כאן כדי להסביר לכם מדוע חובה לעשות זאת, מהן השיטות היעילות, ולשאלת העלות: לוכד יונים – מחיר השוק, מהו?

לוכד יונים – איש המקצוע שיציל אתכם מההצקות היומיומיות הבלתי פוסקות

אם גם אתם סובלים מיונים המקננות בעליית הגג שלכם, או במסתור הכביסה. בוודאי תבינו על מה אנחנו מדברים. יונת הסלע הינה המין הנפוץ ביותר מבין שלושת מיני היונים המצויים כיום בישראל. היונים, על אף תדמיתן הידידותית, נחשבות לבעל כנף מזיק.

הן עלולות להפיץ מחלות שונות כמו: דלקת קרום המוח, סלמונלה וקדחת הנילוס, וכן להעביר טפילים. בעסקת חבילה עם יונים בקרבת מקום, אנו זוכים גם למטרד של רעש, לכלוך רב בשל הטלת לשלשת, נזקים אסתטיים ונזקים לרכוש כתוצאה מחומציות הצואה של היונה.

לוכד יונים - איש המקצוע שיציל אתכם מההצקות היומיומיות הבלתי פוסקות

 

מחירי לוכד יונים

מחירי לוכד יונים משתנים בהתאם לסוג העבודה ודרישות הלקוח. בנוסף, העלות מושפעת מאביזרים ועבודות נלוות, כגון: שימוש בציוד סנפלינג, סל אדם וציוד נוסף לעבודה בגובה, ללכידת יונים גם ממקומות גבוהים במיוחד. להלן טבל המחירים של צוות ג'י – מומחים בלכידת יונים:

סוג הפעולה של לוכד היונים מחיר צוות ג'י
התקנת רשת בפתח מסתור כביסה 1,100-1,700 ש"ח
התקנת דוקרני נירוסטה 100 ש"ח לכל מטר אורך
שירות של ניקוי, חיטוי והדברה 400 ש"ח עד 1000 ש"ח
התקנת דוקרני נירוסטה כולל ביצוע עבודות בגובה 1,400 ש"ח עד 2,500 ש"ח

היכן בוחרות היונים לקנן?

היונים בערי המגורים, בוחרות להן מקומות מסתור מוגנים בתוך מסתורי כביסה, עליות גג, פתחי גגות רעפים, מרפסות, אדני חלונות ועוד. באזורים תעשייתיים הן נוטות למצוא להן מקומות מגורים בתוך מבנים ומחסנים וכן על גגות ומסתורים רבים. אגב, חשוב לדעת: מפאת יכולת התעופה של היונה, היא לרוב תבחר במקום קינון בגובה.

המעבר לעיר, גרם ליונים להיפטר משתי בעיות שאיימו עליהן בטבע: היעדר מזון, ואיום של עופות טורפים. אצלנו בערי המגורים, קיים שפע של מזון, ואין עופות דורסים. היונה אמנם נפטרה מבעיותיה, אולם אנחנו קיבלנו מטרד תברואתי רציני.

היכן בוחרות היונים לקנן?

 

וכאן נכנס לתמונה לוכד היונים

מכיוון שהשהיה והמגורים בסמוך ליונים הגורמות לעוגמת נפש רבה ולהפרעת החיים הסדירים, איננה אופציה, נדרשת דרך אפקטיבית להרחיק את היונים מאזורי הקינון העירוניים. בעבר, כדי להתמודד עם התופעה הטורדנית, נטו להשתמש בשיטות של הרג כלפי יונים.

לאחר מחקר שנערך בשווייץ, ובו הוכח, כי הרעלת יונים, לא רק שגורמת להפחתת הבעיה, אלא מעצימה אותה, שכן היונים רק מתרבות בדרך זה, הופסקה הדרך האכזרית והוחלפה בשיטות הומניות לחלוטין. כיום, אינכם צריכים לחשוש, כל פעולה של לוכד יונים מתבצעת בזהירות מקסימלית, תור שמירה על היונים בכל שלב בתהליך, כולל שחרור היונים במקום בטוח.

מה תפקידו של לוכד היונים?

היונה ידועה בתכונותיה הלוחמניות. היא בעלת כנף עקשנית, טריטוריאליסטית ומתוחכמת, שאינה מוותרת בקלות על מקום מגוריה, לכן, בהרחקת יונים, יש לנהוג במשנה זהירות וחכמה, כדי ללכוד את היונים, להרחיקן מהמקום, ולמצוא פתרון איכותי שימנע את שיבתן למקום הקינון.

לוכד יונים מנוסה, בשלב הראשון ירחיק את היונים ממקום המסתור בשיטה מקצועית. לאחר מכן, ינקה היטב את המקום, להסרת שאריות לשלשת, נוצות ושאר לכלוך, באמצעות שפשוף יסודי. חשוב מאוד שלוכד היונים ידביר את המקום, כדי למנוע התרבותם של חיידקים וטפילים. לוכד יונים מוסמך, ימדוד את פתח מקום הקינון של היונים, ויתקין אמצעי מניעה של חזרת היונים למקום.

מה תפקידו של לוכד היונים?

 

מה משפיע על המחיר של לכידת יונים?

קיימים היום בשוק הרחקת היונים, מספר אמצעי הרחקה, חלקם ידועים כיעילים מאוד, וחלקם פחות. בין האמצעים היותר אפקטיביים, ניתן למנות: דוקרני יונים ורשתות נגד יונים. אמצעים כמו דחלילים, הצבת דיסקים, והשמעת קולות מאיימים, עוד לא הוכיחו את עצמם.

לוכד יונים והתקנת דוקרנים

לוכדי היונים של צוות ג'י מיומנים מאוד באבחון הבעיה, ובבחירת פתרון מדויק לכל סוג סיטואציה. כך הם מחליטים באיזו שיטה להשתמש להרחקת היונים. אחת השיטות הנפוצות להרחקה הינה התקנת דוקרני נירוסטה או פלסטיק.

לאחר שלוכד היונים מרחיק תא היונים ומנקה את הזירה, הוא מתקין מוט לפי מידה, המצויד בקוצים משונים, אך לא חדים מדי, כך שהיונים כבר אינן יכולות לעמוד בסביבה, אולם גם אינן נפצעות כתוצאה ממפגש עם הדוקרנים. הדוקרנים יעילים מאוד, ומהווים פתרון של ממש להרחקת יונים לצמיתות. יש לציין כי דוקרני הנירוסטה איכותיים ועמידים באופן משמעותי, יותר מדוקרני הפלסטיק.

לוכד יונים והתקנת דוקרנים

 

לוכד יונים והצבת רשתות

דרך נוספת, למנוע את כניסתן של יונים למסתור בשנית, הינה התקנה של רשתות בפתח מקום הקינון של היונה. חשוב שלוכד יונים מקצועי יעשה את עבודות המדידה וההתקנה, כדי שלא להזיק ליונים, וכן כדי לוודא את יעילות השיטה.

לוכד יונים והצבת רשתות

 

צוות ג'י – לוכדי יונים מקצועיים

צוות ג'י, ראשונים בביקורות הגולשים של גוגל, כאן כדי לתת לכם שירות לוכדי יונים, במחיר המשתלם ביותר, שאינו כולל פערי תיווך, בשל היותם יבואנים. צוות ג'י – היו יונים, היו ואינם.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה