התקנת רשת נגד יונים לבניין

באזורים העירוניים ניתן לראות להקות עצומות של יונים, היונים מחפשות מקומות מסתור במרחב העירוני ובדרך כלל הן יבחרו להתיישב ולקנן במקומות מסתור מוגנים בבנייני המגורים ובבתים פרטיים.

היונים מסמלות את השלום והן גם חביבות למראה, יחד עם זאת היונים מפיצות מחלות מסוכנות לאדם ולחיות המחמד, הן נושאות על גופן טפילים וזיהומים העלולים לסכן את בריאותכם, הן מייצרות לשלשת בכמות עצומה ועושות רעש רב.

התקנת רשת נגד יונים לבניין

הלשלשת החומצית מהווה מפגע תברואתי בפני עצמו, הלשלשת גורמת למראה מוזנח, לריח לא נעים ולפגיעה בתשתיות הבניין ,במכוניות וברכוש. ללא רשת נגד יונים לבניין הכביסה צפויה להתלכלך ולהזדהם במהירות.

חשוב לבצע מספר פעולות נוספות לאחר התקנת הרשת:

  • חיטוי האזור.
  • הדברה נגד כינים.
  • ריסוס נגד חרקים ומזיקים שהיונים נושאות עמן.
  • ניקוי לשלשת היונים מאזורי הקינון.
  • ניקוי פתחי ניקוז שנסתמו עקב לשלשת יונים ולכלוכי יונים אחרים.

התקנת רשת נגד יונים לבניין

התקנת רשת להרחקת היונים מהבניין

כדי להתקין רשת נגד יונים לבניין מגורים או משרדים נציג מטעם צוות ג'י הרחקת יונים מגיע למבנה כדי לתכנן את העבודה, לבדוק אפשרויות גישה ולהחליט על שיטת ההתקנה הבטוחה והיעילה ביותר.

צוות המתקינים המנוסה קודח חורים בפינות של הפתח אותו מעוניינים לסגור, למשל פתח של מסתור כביסה, ובכל חור מתקינים עוגן ייעודי. צוות המתקינים מתקין עוגנים עמידים אליהם מחברים ומהדקים את הרשת הייעודית להרחקת היונים.

דרך העוגנים סוללים כבל פלדה כדי לבנות מסגרת לרשת. לאחר בניית המסגרת פורסים את הרשת מראש הבניין או הפתח ומהדקים את הרשת לכבלי המתכת. בשלב האחרון מחזקים את החיבורים, מהדקים את הרשת למסגרת, מחזקים את כבלי הפלדה וחותכים שאריות רשת.

התקנת רשת נגד יונים על ידי צוות ג'י

צוות ג'י הדברות מתמחה בשירות הרחקת יונים ובכל שירותי ההדברה נגד מזיקים. אנו מציעים פתרונות יעילים ומוכחים להרחקת היונים לצמיתות מהבניין בו אתם גרים או עובדים.

יש מצבים בהם נמליץ על פתרונות משולבים להרחקת היונים, כלומר מעבר להתקנת הרשת היעילה נמליץ לפעמים גם על התקנת דוקרנים, פסי דריכה ובהתאם לצורך דחלילים. בהתאם לצורך, לאחר התקנת הרשת אנו נבצע שטיפה יסודית של האזור בו היונים קיננו והדברה נגד טפילים כמו פרעושים וכינים.

למידע נוסף, לייעוץ מקצועי בנושא הרחקת יונים ולהתקנת רשת לבניין – התקשרו עכשיו או השאירו פרטים למוקד השירות של צוות ג'י הרחקת יונים ואנחנו נדאג לפתרון המושלם לטווח הארוך ולהרחקת יונים לצמיתות, במחירים משתלמים ושווים לכל כיס.

רשת נגד יונים לבניין – פתרון עם קבלות

לפני שאנו נכנסים ממש אל תוך עובי הקורה, חשוב לציין כי התקנת רשת להרחקת יונים זה פתרון שיש לו קבלות. לא מדובר על פתרון דמיוני שאמינותו לוקה בחסר, אלא על פתרון שכבר הראה כי הוא יעיל להרחקת יונים. כך שאם לא בא לכם לקחת סיכונים מיותרים, מוטב כי תבחרו באפשרות הזאת. אפשרות שבאמצעותה תוכלו לדעת כי ככל הנראה היונים ייעלמו להן בקרוב, ואתם תוכלו לחזור לשגרת חיים רגילה.

רשת להרחקת יונים שלא פוגעת בנראות הבניין

החשש העיקרי של לא מעט אנשים שרוצים להתקין בבניין שלהם רשת נגד יונים לבניין הוא מהנראות של הרשת. הרשת עלולה לפגוע בנראות של הבניין, דבר שאולי עלול להוריד בצורה משמעותית את הערך של הנכסים. ראשית נציין כי הנזק של יונים מקננות הוא נזק משמעותי פי כמה בהשוואה לנזק של רשת חיצונית.

בנוסף כיום ניתן להתקין רשת שכמעט ולא רואים אותה, דבר שיאפשר להרחיק את היונים מבלי לפגוע בנראות של הבניין. כך שאתם יכולים להרוויח כמעט מכל כיוון אפשרי, ובו בזמן אתם יודעים כי את המטרה הסופית אתם הצלחתם להשיג.

רשת יונים

האם חובה להתקין רשת נגד יונים לבניין כולו?

רשת להרחקת יונים ניתן להתקין גם לבניין שלם וגם לדירות ספציפיות בתוך הבניין. לא תמיד תהיה הסכמה גורפת של כל הדיירים להתקין רשת, ולכן כל דייר יוכל לקחת את המושכות לידיים שלו. כמובן שאם תצליחו להביא לכך שתהיה הסכמה גורפת מצד כל הדיירים הרי זה מבורך.

אך בו בזמן ההחלטה של שאר הדיירים לא אמורה להגביל אתכם בשום צורה שהיא. אתם יכולים לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם, כי בסוף היונים הן אלה שעלולות להרוס את מסתור הכביסה ולהביא איתן לא מעט מחלות. אל תחכו שתמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה תתמודדו עם ההשלכות.

למה לפעמים יהיה עדיף להתקין רשת?

יכולים להיות לא מעט שיקולים שיביאו אתכם להחלטה להתקין רשת נגד יונים לבניין. בפועל היעילות של הרשת תהיה דומה מאוד ליעילות של הדוקרנים, וכל אחת מהבחירות הללו תביא לתוצאות מעולות. מוטב כי תעשו את הבחירה שתרגישו איתה הכי שלמים, זאת שמבחינתכם תהיה הנכונה לסיטואציה שאיתה אתם מתמודדים.

כמו שכבר אמרנו לא פעם, מה שנכון לכם לא בהכרח יהיה נכון גם עבור האחרים. בדיקה מעמידה של האפשרויות תביא אתכם למצב שבו תוכלו לעשות בחירה שתעמדו אחריה. כך תוכלו לשים סוף לבעיית היונים, בעיה שעלולה להוות מטרד רציני עד אשר תתמודדו איתה.

האם מדובר על פתרון קבוע?

כאשר תבחרו פתרון להרחקת יונים יהיה עליכם לחשוב על העתיד. הרי לא תרצו שבעוד כמה חודשים תמצאו את עצמכם בדיוק באותו המקום.

כאשר תבחרו פתרון להרחקת יונים יהיה עליכם לחשוב על העתיד. הרי לא תרצו שבעוד כמה חודשים תמצאו את עצמכם בדיוק באותו המקום. השאיפה היא שתוכלו לשים סוף למטרד היונים לצמיתות, אך האם זוהי שאיפה אפשרית? לא מעט אנשים סבורים כי כמעט בלתי אפשרי להעלים את מטרד היונים.

אנו יכולים לספר לכם כי על ידי בחירת הפתרונות הנכונים תוכלו לגרום ליונים להיעלם. כמובן שהפעולה תהיה פעולה שלא תיפגע ביונה, אלא תגרום לה ללכת לקנן במקום אחר. רשת נגד יונים יכולה להיות הפתרון האידיאלי שיאפשר לכם לפתוח דף חדש.

התקנת רשת נגד יונים לבניין

האם הרשת מחזיקה מעמד?

הטענה הראשונה שתוכלו לטעון היא שהרשת שתתקינו לא באמת תחזיק מעמד. נדגיש כי כיום רשתות נגד יונים הפכו להיות לאחד מהפתרונות הכי בולטים שיש למטרד היונים. כל מי שהתקין בצורה מקצועית רשת איכותית נגד יונים יכול לספר כי היא לא מראה סימני שחיקה.

הרשת עצמה מחזיקה מעמד זמן רב, כאשר אין צורך אפילו לתחזק אותה. זה מה שהופך את הפתרון הזה להיות אחד מהפתרונות המועדפים על רוב האנשים. כל פתרון אחר שתבחרו בו עלול להיות כזה שיחזיר אתכם שוב אל אותו המצב. השאיפה שלכם חייבת להיות לגרום לכך שהיונים ייעלמו, ולא יחזרו שוב כעבור תקופה קצרה.

יונה בתוך רשת קרועהרשת יונים קרועה

התקנה מקצועית עושה את ההבדל

מי מבצע את ההתקנה של רשת נגד יונים? יש כאלה שיגידו כי הם יכולים לבצע את המשימה הכי טוב שיש. אך חשוב להדגיש כי ההתקנה היא הפרמטר הכי חשוב שיש. אם לא תבצעו את ההתקנה על ידי איש מקצוע מנוסה, הרשת לא תחזיק מעמד. היא עלולה להיהרס תוך זמן קצר, והיונים מצידן יחזרו לקנן אצלכם בתוך הבית. על מנת לבצע הרחקת יונים מוטב כי לא תחפשו קיצורי דרך שתשלמו עליהם ביוקר. הזמינו את צוות ג'י אליכם לבית על מנת שתדעו כי ההתקנה בוצעה על ידי אנשי מקצוע מנוסים. מיד אחרי ההתקנה תבינו כי עשיתם את הבחירה הנכונה והזמנתם את אנשי המקצוע הנכונים.

רשת נגד יונים במחיר אטרקטיבי

יש לכם תקציב מוגבל לצורך הרחקת יונים? אין עם זה בעיה! תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות במגוון רחב של מחירים. אך גם אם התקציב שלכם מוגבל, אין סיבה שתשאירו את המצב כמו שהוא. הימצאותן של היונים בתוך הבית שלכם עלולה להביא להוצאות כספיות גבוהות במיוחד.

כך שכדאי לכם להשקיע את הכסף על התקנת רשת איכותית שאמורה למנוע מהיונים לעשות נזק. כעבור זמן קצר תבינו כי עשיתם את הבחירה הנכונה, בחירה שמביאה איתה לחיסכון כספי משמעותי. זה בידיים שלכם לעשות את הבחירות הנכונות, אלה שישנו את החיים שלכם מקצה לקצה. למרות שהיונות נראות על פניו כחיות חמודות מאוד, כדאי לכם לקחת את הדברים בערבון מוגבל.

אחריות על העבודה המקצועית

לא סתם רוב האנשים מזמינים אנשי מקצוע מנוסים לצורך התקנת רשת נגד יונים. איש מקצוע ברוב המקרים מספק אחריות על הרשת עצמה ועל ההתקנה שהוא ביצע. כלומר אם הרשת לא עושה את העבודה, יהיה לכם מיד אל מי לפנות בנידון.

לא תמצאו את עצמכם במצב של חוסר אונים או של חוסר שליטה. זוהי הסיבה שבגללה לא כדאי לכם לנסות להתקין את הרשת באופן עצמאי. גם אם יש לכם את הכישורים המתאימים, אין סיבה שתיקחו את האחריות על הכתפיים שלכם. שווה לכם לדעת שיש לכם אל מי לפנות ועם מי לדבר בכל בעיה שעלולה להתעורר במעלה הדרך.

רשת נגד יונים במרפסת

התקינו עוד היום רשת נגד יונים

רוצים להתקין עוד היום רשת איכותית נגד יונים? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אלינו. צוות ג'י היא חברה מקצועית המתמחה בהרחקת יונים במגוון רחב של דרכים. הצוות המיומן שלנו יגיע אליכם על מנת לסייע לכם לבחור את הפתרון האידיאלי עבורכם.

לאחר מכן תוכלו לדעת כי בקרוב מאוד מטרד היונים יהפוך להיות לנחלת העבר. אנחנו נמצאים במקום הראשון מבחינת שביעות רצון הלקוחות. אנו מזמינים גם אתכם להצטרף אל הלקוחות המרוצים שלנו שיודעים כי היונים כבר לא יטרידו אותם יותר.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה