הרחקת יונים וציפורים

ציפורים בכלל ויונים בפרט, הפכו בשנים האחרונות למפגע תברואתי מסוכן לאדם, כיוון שבאמצעות הלשלשת אותה הן מטילות, מופצות מחלות שונות. בנוסף, הן גורמות ללכלוך ולרעש רב, מה שגורם להן להיות אורחות בלתי רצויות בעליל. צוות ג'י – החברה המתקדמת בישראל להרחקת יונים וציפורים, מציעה מגוון שיטות אפקטיביות לטיפול בבעיה בפריסה ארצית. היונים מטרידות אתכם? זה לא סוף פסוק, צוות ג'י לשירותכם כדי לגרום להן לפרוס כנף ולהיעלם.

הרחקת יונים וציפורים – פעולה מצילת חיים

היונים עלולות להעביר באמצעות הלשלשת שלהן וכן באמצעות זבובים, טפילים וכינים סוגים שונים של מחלות ונגיפים. באמצעות יתושים מועברים ליונה נגיפים שבמגע עם האדם עלולים לגרום לו לדלקת קרום המוח. טפילים שונים הנמצאים על גוף היונה עלולים לעקוץ את האדם ולגרום לו לאלרגיות קשות וכן כיני היונה עלולות לגרום לפריחה קשה ולגרד תת עורי.

הרחקת יונים וציפורים
הרחקת יונים וציפורים

היונים עלולות גם להביא עמן סכנת סלמונלה וקדחת הנילוס. נשמע משכנע? פחות. הרחקת יונים וציפורים, הלוא, היא צורך השעה.

הרחקת יונים וציפורים למניעת מטרד סביבתי מציק

בנוסף לסכנות אותן מביאות איתן היונים והציפורים במפגש קרוב עם האדם, הן גם גורמות לנזקים סביבתיים שונים, הגורמים לדיירים שגרים בסמיכותן, להרבה עוגמת נפש. היונים נוטות למצוא לעצמן מקומות מגורים באזורים עירוניים: בתוך מסתורי כביסה, באדני חלון, מתחת לגגות, במחסנים, בפרגולות, במרפסות ובכל מקום המהווה להם מקום קינון איכותי, נוח ונעים.

לנו? זה כבר פחות נעים. היונים מטילות לשלשת בכמות רבה ביותר ומלכלכות את חזיתות הבניינים, את הכביסה שנתלית במסתור הכביסה, ומפיצות ריח לא נעים. בנוסף, כאשר הן מתגודדות, הן מפיקות יחד רעש מטריד ביותר.

 

מדוע מעדיפות היונים את המגורים בעיר על פני החיים בטבע?

יונים מטבען חיות באזורים הרריים, בין מצוקים, במערות ובנקיקים. הן בעלי חיים מונוגמיים, המטילים את ביצי הדור הבא ודוגרים עליהן מספר שבועות עד לבקיעתן. בשנים האחרונות החלו להתרבות באופן מהיר יונים במקומות עירוניים, הן בוחרות את המגורים לצידנו בשל הסיבה שכאן הן מוצאות שפע של שאריות מזון איכותיות המהוות להן פרנסה טובה, וכן כאן, הן אינן מאוימות מעופות דורסים למיניהם.

מדוע מעדיפות היונים את המגורים בעיר על פני החיים בטבע?

 

כיצד מתבצעת הרחקת יונים וציפורים?

הרחקת יונים וציפורים בעבר נעשתה באופנים לא הומניים, כאשר צורת החשיבה היתה "הן מפריעות לנו, הבה נמגר אותן". הפגיעה ביונים נמשכה חרף מחאות ארגונים שונים של צער בעלי חיים, עד לשנה בה הוצגו תוצאות המחקר בשווייץ, בעיר באזל, שם נערך ניסוי בו הורעלו יונים, ולאחר שנה במקום לראות ירידה בכמות היונים בעיר, ניכרה רק התרבות, משמע שקטל ביונים אינו הדרך הרלוונטית. מיני אז השיטות הנפוצות להרחקת יונים וציפורים הן רגישות ואינן פוגעות ביונים בשום שלב.

 

צורות שונות להרחקת יונים וציפורים

בשוק הרחקת היונים ניתן למנות כ-5 שיטות שונות להרחקת יונים, כאשר חלק מתוכן יעילות ואפקטיביות עד מאוד, וחלקן מהוות קוריוז, יותר מאשר פתרון אמיתי מוכח. יש לדעת כי הציפורים, ובמיוחד היונים הן בעלי חיים מתוחכמים, לוחמניים וטריטוריאליים, מה שמצריך פתרונות חכמים ואיכותיים במיוחד, כדי לא לאפשר חזרה של היונים למקום הפשע.

צוות ג'י מציג 2 שיטות מעולות להרחקת יונים וציפורים בהתאמה אישית:

 

מרחיקים יונים וציפורים באמצעות רשתות

אחת השיטות הפופולריות להרחקת יונים וציפורים אותה מציע צוות ג'י, הינה הקמת רשת בפתח מסתורי היונים למניעת כניסה חוזרת של היונים למקום.

בשוק מוצגות מספר רשתות שונות לשימוש להרחקת יונים וציפורים:

  • רשת פוליאתילן להרחקת יונים וציפורים – רשת חזקה מאוד עשויה פוליאתילן בצבע בז' או לבן, עמידה בפני נזקים רבים של מזג אוויר וקרינת שמש. רשת זו מתאימה לחסימה של מסתורים בכל אזור – מוצלל או שטוף שמש.
  • רשת להרחקת יונים שקופה – רשת זו עשויה חוטי ניילון שקופים, ומתהדרת במראה אסתטי במיוחד. יש לציין כי הרשת הנפוצה בשוק הינה בעובי של מקסימום 0.6, שאינה עמידה בקרינת השמש. צוות ג'י מייבאים רשת שקופה בעובי 0.8 שבהחלט מחזיקה מעמד גם מול קרינת UV.
  • רשת מגולוונת להרחקת יונים וציפורים – רשת זו מתאימה בעיקר ומיועדת לסגירה של חללים קטנים יותר.

יש לדעת כי צוות ג'י מגיעים לפגישה בבית הלקוח, ומתאימים רשת ייעודית על פי מידות פתח מסתור הציפורים ולפי סוג הציפור.

מרחיקים יונים וציפורים באמצעות רשתות

 

מרחיקים יונים וציפורים באמצעות דוקרנים

ניתן לבצע הרחקת יונים וציפורים גם בצורת שונה מעט, באמצעות התקנה של דוקרנים. צוות ג'י מייבא דוקרני נירוסטה להרחקת יונים איכותיים ביותר ומשווק אותם למתקינים שונים מרחבי הארץ, כך כשאתם מזמינים את שירותי חברת היבואן, אינכם צריכים לשלם את פערי המחיר.

ניתן להשיג בשוק גם דוקרני פלסטיק, הם עושים את העבודה היטב, אולם אינם עמידים לאורך זמן, ומתרחש בהם בלאי ונזק עם הזמן, מה שאין כן בדוקרני נירוסטה שיכולים להחזיק מעמד למעלה מ-10 שנים.

מרחיקים יונים וציפורים באמצעות דוקרנים

 

הרחקת יונים וציפורים – עשו לעצמכם טובה והזמינו את צוות ג'י

מעוניינים בהרחקת יונים וציפורים באופן מקצועי? הזמינו עוד היום את צוות ג'י לפגישת היכרות ותיהנו מהשירות הטוב ביותר, במחיר הטוב ביותר – בהתחייבות.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה