רשת למניעת יונים

יונים בשנים האחרונות בוחרות יותר ויותר להעתיק את מגוריהן אל בנייני המגורים באזורים העירוניים, מה משרה מאוד על חיי הדיירים במקום. סובלים גם אתם מהתופעה? השוק להרחקת יונים מציע מספר שיטות וחומרים לסילוק יונים, כאשר בפועל רק חלק מהם יעילים באמת כנגד המפגע. צוות ג'י כאן כדי להציע לכם את הפתרון האולטימטיבי: רשת למניעת יונים. החברה מתמחה בהרחקת יונים באופן מקצועי ומציעה שירותים משתלמים במיוחד בפריסה ארצית. כשהיונים נופלות ברשת.

למה רשת למניעת יונים הינה הפתרון האידיאלי להרחקת יונים?

היונה הינה ציפור טריטוריאלית ולוחמנית במיוחד, אשר לא תעזוב את מקום מגוריה בקלות. מכיוון שהבעיה מטרידה את מנוחת נפשם של דיירי בנייני מגורים ברחבי העולם, הנושא נחקר רבות. בתחילה, המחשבה הראשונית הייתה, כי הדרך האפקטיבית להרחקת יונים היא פשוט הריגתן, אף לאחר שתנועות שונות למניעת צער בבעלי חיים מחו על כך בכך תוקף, הקטל ביונים נמשך.

התופעה האכזרית נפסקה רק לאחר שתוצאות מחקר בבאזל הציגו כי הרעלת יונים לא גורמת להמעיטן, אלא להפך מהווה זרז להתרבותן באופן מפליא. כיום, שיטות להרחקת יונים הן הומניות לחלוטין, אולם חלקן פשוט לא יעילות. ניתן כמה דוגמאות לכך:

רשת למניעת יונים
רשת למניעת יונים

חומרים להרחקת יונים

כיום במסגרת החומרים להרחקת יונים ניתן למצוא 2 סוגי תרסיסים המבטיחים למנוע יונים באזור מגוריכם. תרסיס אחד הוא בעל הרכב כימי ותרסיס שני הוא חומר דביק, מטרתם לדחות את היונים באמצעות ריח רע או הפיכת שטח הקינון שלהן ללא נוח עבורן.

למעשה, תרסיסים אלו יעילים בעיקר כדי להרחיק את המזומנים מארנקכם, ופחות להרחיק יונים מאדמתכם, שכן, היונים, כך מסתבר, לא מתרשמות מהספריי הכימי המרשים, וגם התרסיס הדביק לא מאיים עליהן במיוחד, הוא מרחיק אותן לזמן קצר אולי, אולם בינתיים השכבה הדביקה אוגרת מלאי לכלוך של לטאות, אבק וחרקים, ולאחר שמתייבשת השכבה, היונים חוזרות כבראשונה, ולכם נשאר להתמודד עם שכבת לכלוך שממנה ניתן להתפטר רק עם טרפנטין ושפכטל…

 

אמצעי הפחדה נגד יונים

ישנה סברה הטוענת, כי כדי להרחיק את היונים יש להפחידן באמצעים המדמים עופות דורסים ובכך להעלים את המפגע. אולם, אותם אלו שהשתמשו בהגיונם הבריא כדי להגות סברה זו, לא הביאו בחשבון שהיונים העירוניות לא נפגשו בשנים האחרונות עם שום טורף, כך שאין אינן יודעות שהן אמורות לפחד ממכשיר המפיק קולות או מדחלילים עם פנים מאיימות.

מוטב אולי שנקים מטה הסברה בקרב היונים על מהות הסכנות, ורק אחר כך נביא להם אמצעים מאיימים כאלו או אחרים… כך או כך, בינתיים כלי זה לא הוכח כיעיל.

 

תליית עצמים מבהיקים

תליתם דיסק מסנוור וקיוויתם שהיונים תבינה את המסר ותיעלמנה, מה שלא קרה? תליית עצמים מבהיקים הוכחה כלא אפקטיבית, משום שבעלי כנף הם בעלי כושר הסתגלות מפותח מאוד למצבים דינמיים ומשתנים.

למה רשת למניעת יונים הינה הפתרון האידיאלי להרחקת יונים?

 

 

מה אם כן יעזור בהרחקת יונים?

אחת השיטות הפופולריות והיותר אפקטיביות להרחקת יונים הינה רשת למניעת יונים. מהי רשת נגד יונים? רשת זו מיועדת לגידור וליצירת מחסום של פתחי המסתור של היונים. יונים נוטות למצוא את מקומות הקינון שלהם בבנייני מגורים במקומות גבוהים כמו באדני חלונות, במסתורי כביסה, בגגות רעפים, בפרגולות, במחסנים ועוד. כדי למנוע את כניסתן החוזרת למקום יש להרחיקן תחילה ואז להציב רשת ייעודית על הפתח.

 

איך מתקינים רשת למניעת יונים בצוות ג'י?

  • איש מקצוע מנוסה בהרחקת יונים מגיע אל בית הלקוח ונוטל מידות מדויקות של החלל אותו יש לגדר כדי למנוע כניסת יונים.
  • חברת צוות ג'י מכינה על פי דרישות הלקוח והמלצות איש המקצוע, רשת בגודל המתאים הכוללת טבעות רינג לתלייה וחיזוקים בצידי הרשת.
  • איש המקצוע מרחיק את כל היונים מחלל הקינון, כולל קינים, ביצים ופגרי יונים.
  • מרחיק היונים מנקה את השטח ביסודיות, מגרד ומשפשף שאריות אבק ולשלשת.
  • מרחיק היונים מחטא את המקום בצורה יסודית, לאחר שהפך למצע לטפילים ולנגיפים.
  • איש המקצוע משחיל כבל פלד או נירוסטה מסביב לרשת (רשת נירוסטה אינה מחלידה, ולכן מתאימה להתקנה ביישובים במישור החוף המאופיינים בלחות רבה).
  • המתקין קודח חורים להברגת ווים ייעודיים לתלייה, בקירות הבניין.
  • מתקין הרשת משחיל את הכבל על הווים ומותח אותו בצורה מקסימלית ליציבות גבוהה של הרשת.

איך מתקינים רשת למניעת יונים בצוות ג'י?

 

מדוע יש לדאוג שהרשת תותקן באופן מתוח ויציב?

צוות ג'י, כחברה להרחקת יונים הדוגלת באמצעים הומניים, דואגת לכך שהרשת תהיה מותקנת בצורה מתוחה לחלוטין, שכן ברשת רפויה, היונה עלולה להיתקע ולמות מתוך סבל רב. רשת מתוחה, מונעת מצב כזה מכל וכל.

 

הסוגים העיקריים של רשתות למניעת יונים

2 הסוגים הנפוצים והמומלצים ביותר של רשתות למניעת יונים הן רשת פוליאתילן ורשת מונופיל שקופה. מה ההבדלים ביניהן?

 

רשת פוליאתילן למניעת יונים

רשת זו הינה חזקה מאוד, יעילה בפני מזג אוויר מכל סוג, עמידה בפני קרינת שמש ונוחה עד מאוד לשימוש. רשת זו עשויה מחוטי פוליאתילן בגווני הלבן או הבז', ומהווה פתרון יעיל נגד יונים. הגודל הרצוי של חורים ברשת למניעת יונים הינו 5*5 ס"מ.

 

רשת מונופיל למניעת יונים

רשת להרחקת יונים שקופה עמידה ביותר, עשויה חוטי ניילון שקופים, היתרון העיקרי שלה הינו ההיבט האסתטי.

 

להזמנת רשת מונופיל להרחקת יונים >>>

הסוגים העיקריים של רשתות למניעת יונים

 

צוות ג'י – מומחים בהתקנת רשת למניעת יונים

צוות ג'י, הגבוהים ביותר בדירוג הביקורת של גוגל, כאן כדי לתת לכם מענה איכותי בצורת רשת למניעת יונים. הזמינו עוד היום שירות מקצועי וסלקו אחת ולתמיד את המטרד בעל הכנפיים מעליכם.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה