הרחקת יונים מחיר

המיית יונים כבר מזמן אינה המוזיקה האהובה עליכם, אם אתם מתעניינים בהרחקת יונים, אתם בוודאי גם משתייכים למועדון של נפגעי היונים בארץ. לכלוך רב, רעש טורדני, וסיכון למחלות הם רק חלק מהנזקים שפוגעים בשלוותכם. החדשות המרנינות: יש לכך פתרון. כיום ניתן להזמין את שירותיו של צוות ג'י ולהנות מהרחקת יונים מקצועית בעלות מינימלית. הרחקת יונים מחיר – כל מה שרציתם לדעת עד היום, עכשיו בכתבה שלפניכם.

יונת שלום? מושג שהפך לנחלת העבר

היונה התנכ"ית הייתה סמל השלום והאידיליה, כשחזרה לתיבה בפרשת נח, ובישרה באמצעות עלה של זית על כי תם המבול. היום? פחות.

עד לפני שנים מספר, מקומן של היונים היה בטבע בלבד, שם הן חיו במערות ובנקיקים בצורה מונוגמית, כאשר היונה מטילה זוג ביצים, ושני בני הזוג דוגרים עליהן עד שלאחר כמה שבועות בוקע לו דור חדש של יונים לעולם בצורת גוזלים קטנטנים.

אולם היונים נתקלו בשתי בעיות: בעיית המחסור במזון והסכנה להיטרף מעופות דורסים.

 

היונה מגיעה לעיר הגדולה

עם התפתחות האזורים העירוניים, מצאה היונה, כי בסמוך למגורי האדם, נוח לה ונעים הרבה יותר מבטבע. המזון מצוי לה בשפע, משאריות שנזרקות וממפעלי מזון המותירים כמויות פסולת, ובנוסף, סר מעליה האיום של בעלי החיים הטורפים שארבו לה בטבע, כאן היא חשה מוגנת ביותר.

היונה נוטה לקנן במקומות הגבוהים, ולכן היא מצאה את מסתורי הכביסה, את הגגות, את פירי המעלות ואת המרפסות המקורות, כפתרון אידיאלי למגורים עבורה. היונה לא חשבה לשאול רשות והתמקמה לה בניחותא בכל אחד מהאזורים הנקובים לעיל.

היונה מגיעה לעיר הגדולה

 

השפעת מגורי היונים בסמוך לאדם

עד מהרה החלה השפעתן של היונים להיות בלתי נסבלת, הן הטילו לשלשת רבה, הקימו רעש טורדני וגולת הכותרת, הביאו עמן שלל מחלות כמו: קדחת הנילוס, דלקת קרום המוח וסלמונלה, בנוסף לטפילים, לזבובים, לחרקים ולכינים שנצמדו לגופן וגרמו גם הם לאלרגיות שונות.

 

הרחקת יונים – פעולת חירום למיגור התופעה

בעבר חשבו כי חיסול היונים באמצעות הרעלה יהווה פתרון עבור הבעיה. אולם, במחקר שוויצרי מקיף, התגלה כי הקטל רק גורם להתרבות היונים בקצב מהיר יותר.

כיום השיטות המומלצות להרחקת יונים, הן הומניות לחלוטין, ואינן גורמות לסבל, כאב או הרג ליונים בשום שלב בתהליך.

הרחקת יונים מחיר
הרחקת יונים מחיר

כך מרחיקים היום יונים – 2 השיטות העיקריות

שוק הרחקת היונים הינו שוק רחב וקיימים בו גם אנשי מקצוע חובבנים המציעים שיטות שניתן להטיל ספק רב ביעילותן. חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה שתפעל להרחקת היונים בצורה מושכלת ומיומנת, ופשוט תרפא את הבעיה מהשורש.

הרחקות יונים בקלות וביעילות

למידע נוסף ולהזמנת שירות, השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

כיצד ניתן להרחיק יונים? צוות ג'י משיב:

הרחקת יונים בעזרת רשתות

ניתן לבצע הרחקת יונים באמצעות התקנת רשתות מסוגים שונים על פתחי המסתור בהן מתחבאות היונים, לאחר הרחקתן מהמקום והצבת הרשת, שוב הן לא יכולות לחזור עוד לשטח המגודר.

רשתות נפוצות

 

רשת פולאתילן

רשת בעלת חוזק רב, עשויה מסיבים איכותיים בגווני הלבן והבז' של הפוליאתילן. הרשת עמידה מאוד מול רוחות, גשם וקרינת שמש, ומתאימה לתליה במקומות חשופים כמו באזורים מוצלים.

 

רשת שקופה

רשת מסוג מונופיל, עשויה סיבים דקים ושקופים מה שיוצר מראה אסתטי, כמעט בלתי נראה לעין. החיסרון של רשת זו, הינו הרגישות של רשת שקופה לקרינתה של השמש. לכן רצוי שלא להתקינה במקומות שטופי שמש.

 

רשת מגולוונת

רשת המתאימה לסגירה של אזורים קטנים כמו: פתח פיר המעלית ופתח גג הרעפים.

 

רשת ג'ימבורי

רשת עשויה פוליאתילן, חזקה מאוד, מגיעה בגוונים שונים.

רשת להרחקת יונים
רשת להרחקת יונים

 

הרחקת יונים בעזרת דוקרנים

שיטה נוספת, המוגדרת כיעילה במיוחד בהרחקת היונים, הינה הצבת דוקרנים על מקום עמדן של היונים. בהתקנה של דוקרני נירוסטה או פלסטיק, לא מתאפשר ליונה לעמוד בנוחות על אדן החלון או בפיר המעלית, מה שמחייב אותה להתעופף מהמקום ולחפש לה אופציה אחרת למגורים. צוות ג'י מייבא את דוקרני הנירוסטה הטובים בישראל, ואף משווק אותם לעוסקים בתחום. מה זה אומר עבורכם? בהזמנת שירות של צוות ג'י, אתם חוסכים את פערי התיווך, ומשלמים מחירי יבואן מוזלים – משתלם!

 

הדוקרנים הינם מוטות הניתנים לחיתוך בגודל הרצוי, על מוטות אלו מותקנים קוצים בזוויות שונות. היונים חשות חוסר נוחות בשל הדוקרנים, ונאלצות לעזוב את השטח, לשמחת ליבכם.

הרחקת יונים בעזרת דוקרנים

 

הרחקת יונים מחיר – הפרמטרים שישפיעו על עלות השירות

ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על המחיר הסופי של הרחקת יונים: סוג השירות, סוג הציוד הנדרש, תנאי השטח, מספר אנשי המקצוע נותני השירות ושירותים נלווים נוספים.

המחיר הבסיס להתקנת רשתות הינו 600-1,200 ש"ח למטר רבוע, לא כולל עבודות סנפלינג. עלות בסיסית של התקנת דוקרני נירוסטה ללא עבודה בגובה הינו 100 ש"ל לכל מטר אורך.

 

הרחקת יונים עם צוות ג'י – השירות המשתלם בארץ

צוות ג'י – חברת הרחקת היונים המובילה בביקורות גוגל בכמות ובאיכות, מציעה שירותי הרחקת יונים, במחירי יבואן, המשתלמים בארץ. השירות ניתן באדיבות, במקצועיות ובמסירות רבה. תסמכו על צוות ג'י, אחרי טיפול שלהם, שום יונה לא תעז להפריע את מנוחתכם…

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

רשת להרחקת יונים
שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה