תרופות סבתא להרחקת יונים

היונים מרגיזות אתכם? אם לא בא לכם לעבור דירה או לוותר על הפסטורליות, הנה כמה תרופות סבתא להרחקה בטוחה ומהירה של היונים שאותן כדאי להכיר.

מרפסת רחבה ומפנקת שבה ניתן לשתות את הכוס קפה למשמע ציוץ הציפורים וגרגורי היונים, היא בהחלט דרך נהדרת להתחיל את היום וגם לסיים אותו. אך בחיים אין לנו שליטה על הטבע וכמובן על היונים. אז מה עושים? מנסי תרופות סבתא להרחקת יונים.

החשיבות של תרופות סבתא להרחקת יונים

אם יש משהו מרגיש בחיים האלה, הוא שאנחנו לא יכולים לשלוט בהכל. בבוקר, בין הקימה להתעוררות נשמע את גרגורם וניקורם של היונים, במקרה הטוב. במקרה הרע, נמצא אותן בסלון.

החשיבות של תרופות סבתא להרחקת יונים

 

מרוב חידושים, כבר לא רואים את הפתרונות?

הסיבה להרחקת יונים היא שכמו הרבה דברים בחיים, לא תמיד מה שחמוד ויפה, אנחנו רוצים שיהיה קרוב אלינו מידי. תרופות סבתא להרחקת יונים הן הדרכים הטבעיות, הפשוטות והקלות להרחקת היונים מהבית שלכם מבלי לסכן את עצמכם או את ילדיכם בחומרים רעילים כאלו ואחרים וכמובן, גם בלי לפגוע ביונים עצמן, רק להרחיק אותן.

 

דחליל עומד להרחקת יונים

חיים בסרט? אולי זה לא תמיד טוב. החיים הם לא סרט, גם לא תמיד קומדיה רומנטית, אבל מה שבטוח שבסרטים לקוחים רגעים אמיתיים והפכו אותם לסרט. כמו דחליל. אותה בובה מחייכת בסרטים ובאגדות, היא אחת הדרכים היעילות להרחקתן של היונים.

הדחליל, שאותו אתם יכולים לעצב כראות עיניכם נדמה ליונים שבאות כמו בן אדם אמיתי שמרחיק אותן מהשדה ולכן לא אינן מתקרבות אליו. ״אבל אין לי שדה תפוזים!״ אתם אומרים, אנחנו בטוחים. אבל דחליל יכול להיות בכל גובה ובכל צורה וניתן להעמידו במרפסת, בכל גודל שהיא, וכמו כן גם באדניות של העציצים.

דחליל עומד להרחקת יונים

 

ערך מוסף של הדחליל להרחקת היונים

מלבד זה של שדחליל כזה או אחר הוא כלי מצוין להרחקת יונים, זו היא פעולה כיפית ומשמחת שאותה וודאי תשמחו לעשות או אפילו לתת לילדים שלכם לעשות. הדחליל יכול להיות מקש, קרטון (מה שלא מומלץ בשל מזג האוויר), חוטי ברזל וכל מה שעומד לרשותכם שיכול להעמיד דחליל מחייך שמונע מהיונים להתקרב אל פיסת גן העדן שלכם.

 

מאווררים להרחקת יונים

נכון, זו אולי תרופת סבתא עתיקה להרחקת יונים אך מה בטוח, שהיא עובדת. יונים מפחדות מדברים שזזים, כמו הרבה חיות. כאשר הן מחפשות את המקומות לבנות את הקן שלהן, הן בוחרות את המקומות לפי התזוזות מסביב.

כמו שגם אתם לא הייתם שמים את הילדים הקטנים שלכם במקום הכי רועש, סואן ומסוכן, כך גם היונים דואגות לגוזלים שלהן. בשל העובדה שאתם אלו שצריכים לדאוג לגוזלים שלכם, אז כאשר אתם שמים את המאוורר בעוצמה גבוהה בשעות היום בהן יונים מתקרבות, הרעשים והתזוזה מרחיקים אותן. ישנם מאווררים פתוחים שאותם ניתן לשים באזורים שמגיעות לשם היונים, גם בחלון וגם במרפסות, תלוי בגודל כמובן.

מאווררים להרחקת יונים

 

מה שנוצץ בעין – מרחיק את היונים

יצאתם מהבית, או נניח שהתיישבתם בבית קפה והשמש מסנוורת אתכם, מה תעשו? ודאי שתזוזו. אלא אם כן אתם אוהבים לסבול. כאשר משהו מסנוור או מפריע, אנחנו זזים כמה שיותר מהר ולא מתקרבים לאזור הזה. כך גם היונים. זכוכיות שאתם לא משתמשים, דיסקים ובכלל חפצים שיכולים להחזיר אור ואותם תוכלו לשים במקום בו הוא לא מסכן אתכם או את ילדכם, אך בקרבה למקומות שהיונים מתקרבות – זה נהדר.

מה שמרחיק בעצם את היונים זה האור שיוצא משברי הזכוכית שמסנוור אותן ומונע מהן להתקרב. כדי לעשות זו בבטחה יש לשמור את הזכוכיות ושאר הדברים בצד ולבדוק כי הם לא פוגעים בסביבה, אלא רק מרחיק את היונים.

 

בובת עורב להרחקת יונים

כמו שלכל אדם יש את האדם בחייו שמונע ממנו דברים מסוימים, מרחיק אותו או מפחיד אותו, כך גם ליונים יש את ״הנמסיס״, האויב המושבע שלהן הם העורבים. אחת מתרופות הסבתא להרחקת היונים שידועות כמועילה במיוחד, היא הצבתה של בובה בדמות עורב שחור המביט אל האופק. בדומה לבובת הדחליל, בובת העורב להרחקת יונים משפיעה מאוד על היונים ומפחידה אותן כל כך שהן לא מתקרבות לאזור.

בובת עורב להרחקת יונים

 

איפה משיגים עורב?

העורב שטורף להן את האוכל ומחכה להן, לא רק מרחיק את היונים מהתקרבות אל המרפסות שלכם, לחלונות ולכל המקומות אליהן הן מגיעות, הוא אפילו מונע מהן דגירה והטלת ביצים. את בובת העורב ניתן לרכוש בכל מקום ואף להכין אחת בעצמכן ולהעמידה במקום המתאים. תרופות סבתא להרחקת יונים נועדו לשלל דברים ובעיות ואחת הסיבות שבגללן נוצרו, הן כדי למנוע הפחדה גם של הילדים שלכם. מה זה בדיוק אומר?

אם יש משהו יפה כל כך בילדים הוא אהבתם וסקרנותם מבעלי החיים. הכנת תרופות סבתא להרחקת יונים בבית משפרת את תחושתו של הילד לא רק מעצם הפעולה של הכנת הבובה, אלא גם במובן הרגשי שבו הוא לא רואה את ההורים שלו ״מגרשים״ את היונה ולוקחים אותה ממנו – אלא גורמים לו להרגיש חלק המשפחה.

 

בעלי החיים שלכם מרחיקים יונים

לבעלי חיים ישנן מערכות יחסי נסתרות שלא נבין לעולם. דרכי התקשורת שלהם אחד עם השנייה מרתקות ולעולם לא נצליח להבין באמת מה הם אומרים, רוצים ואולי גם עושים. בני אדם אוהבים בעלי חיים ולאנשים רבים במדינת ישראל ישנם בעלי חיים, מכמעט כל הסוגים הנורמליים, ועכשיו אתם מגלים שיש להן יכולת אדירה להרחיק יונים, כמעט כמו לכל תרופות הסבתא להרחקת יונים.

אולי הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם – אך הנביחות ועצם נוכחותו מרחיקים את היונים ומפחידים אותן כהוגן. חיות המחמד הן אמנם חמודות וביתיות אך בבסיסן וטבען עדיין חיות וכאשר יונים מגיעות קרוב לביתכם, מיד הן מתחילות להרחיק אותן ומנסות ״לצוד אותן״.

כלבים למשל, אם תתנו להם פעם אחת חטיף, פעם אחת מספיקה לחיה שלכם להמתין או לצפות לו מעתה ועד עולם. כך גם לגבי סכנות: חיית המחמד שלכם מרחיקה את היונים ומפחידה אותן מהרגע הראשון שהיא מבחינה בהן.

נכון, לא מדובר בתרופת סבתא קלאסית להרחקת יונים, אך זו עצמה שעובדת משכבר הימים ולבעלי חיות המחמד פתרון זה ככל הנראה ידוע ומוכר, אך מי שלא, יוכלו להנות מהשקט הנפשי בהרחקתן של היונים וגם מחייך המחמד שלכם.

בעלי החיים שלכם מרחיקים יונים

 

דוקרנים לא אלימים להרחקת היונים

בסופו של דבר, אנחנו רוצים למנוע מהיונים להיכנס לבית שלנו ולהפיץ מחלות. אנחנו לא רוצים להרוג אותן, ולכן ישנם דוקרנים שאינם פוצעים את היונים, רק מרחיקים אותן. דוקרנים כאלו ניתן לרכוש בכל מקום ולהתקין באופן עצמאי (ומבוקר, אם אתם גרים במקום גבוה) בעזרת הוראות היצרן או בחיפוש באתרי האינטרנט השונים.

דוקרנים לא אלימים להרחקת היונים

 

לסיכום – הרחקת יונים באופן טבעי

יונים הן מטרד מוכר וידוע, וכדי למגר אותו ניתן לעשות זאת בכל הדרכים שהצענו כאן. בדברים כאלה, יצירתיות תמיד יכולה לתרום והנכם רשאים לעשות ככל העולה רוחכם בתנאי שאין בכך פגיעה בגורם כזה או אחר.

גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה