למה להעדיף דוקרנים להרחקת יונים?

החלטנו להרים את הכפפה, ולסקור בפניכם את כל הסיבות להעדיף דוקרנים. כך שאם אתם סובלים מיונים שמקננות במרפסת או במסתור כביסה, תוכלו לבחור את השיטה היעילה להרחקתן. מבחינתכם בשורה התחתונה, כל עוד היונים לא יחזרו לקנן לכם בתוך הבית זה יהיה ניצחון משמעותי. כעת כל מה שנותר לכם בכדי להשיג את הניצחון, זה רק לבחור את השיטה הנכונה בשביל הרחקת יונים אפקטיבית.

דוקרנים להרחקת יונים

כל אחד יכול להתקין דוקרני יונים

אחת מהסיבות השכיחות ביותר שבגינה לא מעט אנשים מעדיפים דוקרנים להרחקת יונים היא הפשטות שלהם. לא מדובר על כלי מורכב שרק אנשי מקצוע יוכלו להשתמש בו. מדובר על אלמנט פשוט שגם אנשים ללא כל ניסיון קודם יוכלו להתקין אותו בעצמם.

מדובר על דוקרנים פשוטים יחסית שכל מה שנדרש מכם לעשות זה למקם אותם במקום הנכון. מיד אחרי שתניחו את הדוקרנים במקום שאליו היונים אמורות להגיע, עשיתם את שלכם וכעת נותר רק להמתין. בתוך זמן קצר תוכלו לראות איך היונים נעלמות, וכל הבלגן שהן עשו ייעלם גם הוא.

דוקרנים להרחקת יונים לא בולטים לעין

לא מעט אנשים יגידו לכם כי החיסרון הבולט של דוקרני יונים הוא שהם עשויים פשוט להיראות לא טוב בעין. אך למען האמת בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט סוגים של דוקרנים, שקשה מאוד להבחין בהם מרחוק. לפיכך, רק מי שיהיה ממש קרוב לדוקרנים עצמם יוכל לראות כי הם קיימים.

לכן הטענה כי הדוקרנים פוגעים בנראות של הגינה או של המרפסת היא לא נכונה. כמעט כל מי שהציב את הדוקרנים אצלו בבית, יכול לספר כי הנראות איננה נפגעה. זה כמובן עדיף בהשוואה לכל הבלגן שהיונים עושות כאשר הן נמצאות.

מתאים גם לאנשים עם תקציב מוגבל

גם יש לכם תקציב מוגבל זה לא אומר שאתם צריכים לחיות עם יונים שמקננות לכם מעל לראש. זה אומר שתצטרכו להיות יצירתיים בכדי למצוא פתרונות במחירים לכל כיס. אנו יכולים לספר לכם כי יש פתרונות בעלות יחסית נמוכה, עלות שתוכלו לעמוד בה מבלי לקרוע את עצמכם.

דוקרנים להרחקה של יונים יכולים להיות זולים, כך שתוכלו לבחור בהם כפתרון הנבחר. כמובן שתצטרכו לבחור סוג דוקרנים שהוא פחות איכותי בגלל התקציב המוגבל, אך עדיין היעילות של הדוקרנים תהיה מאוד טובה. כך שלא תצטרכו להשלים עם רוע הגזרה שבה היונים נמצאות לכם בתוך הבית.

פתרון שמתאים גם לאנשים עם תקציב מוגבל

השימוש בדוקרנים אינו פוגע ביונה עצמה

במבט ראשון אולי נדמה לכם כי הדוקרנים פוגעים ביונה כאשר היא לא תבחין בהם. אך בפועל קוצים נגד יונים בנויים בצורה כזאת שהם אינם פוגעים ביונה בשום צורה שהיא. הקצוות של הדוקרנים אינם חדים בכדי לפגוע ביונה, אך הם מספיק יעילים בכדי לגרום לה ללכת למקום אחר.

כך שאם נמנעתם מלבחור בשיטה הזאת בגלל שהיא עלולה לפגוע ביונה עצמה, מוטב כי תחשבו על כך פעם נוספת. תוכלו לוודא מראש כי הדוקרנים שאותם אתם קונים יהיו כאלה שלא יפגעו ביונה. כך תוכלו לדעת כי השגתם את המטרה, מבלי שהייתם צריכים לפגוע ביונים.

הדוקרנים יכולים להחזיק מעמד זמן רב

אנו מבינים כי לא מתחשק לכם להחליף את הדוקרנים כל תקופת זמן קצרה. אנו יכולים לספר לכם כי דוקרנים לגירוש יונים יכולים להחזיק מעמד תקופת זמן ארוכה. כל זאת בתנאי שמראש אתם תבחרו במוצר שהוא איכותי, ולא תבחרו בדוקרנים באיכות ירודה.

לא משנה מה מזג האוויר בחוץ, תוכלו לדעת כי הדוקרנים ישמרו על היעילות שלהם. כך שמצד אחד הם ימשיכו להרחיק את היונים, ומצד שני לא תצטרכו להחליף אותם באופן קבוע. לא מעט מהפתרונות האחרים שעומדים לרשותכם יהיו כאלה שתצטרכו להחליף אותם באופן יזום כל תקופת זמן מסוימת.

דוקרנים נגד יונים

דוקרנים נגד יונים

מהם היתרונות הבולטים של דוקרנים נגד יונים?

קיימות טכניקות שונות להרחקת יונים, והמומחים של צוות ג'י הרחקת יונים מכירים את כולן. אך אחת מהטכניקות המועדפות ביותר להרחקת יונים היא על ידי דוקרנים.

דוקרנים נגד יונים הפכו להיות ליעילים מאוד להבאת התוצאה הרצויה שהיא הרחקת יונים לצמיתות. אך כמובן שיש עוד כל מיני יתרונות שונים שאתם מוכרחים להכיר אותם. מוטב כי תכירו את היתרונות השונים של כל טכניקה עוד לפני שתבחרו אותה. כי אתם אלה שצריכים לתת את האישור הסופי לטכניקה כזאת או אחרת. אף אחד לא יכול לכפות עליכם להשתמש בטכניקה מסוימת להרחקה של יונים.

שיטה ירוקה להרחקה של יונים

אף אחד לא רוצה לפגוע ביונים, אפילו אם היונים יכולות לעשות לא מעט בלגן. לכן חשוב מאוד לבחור בשיטה ירוקה, כזאת שלא אמורה לפגוע ביונים עצמן. דוקרנים נגד יונים אומנם נשמעים מעט מאיימים, אך בפועל אין בהם סכנה אמיתית. הדוקרנים לא פוגעים ביונה, הם רק מונעים ממנה לקנן בתוך הבית או העסק שלכם. המשמעות היא שתוכלו להרחיק את היונים מהבית או מהעסק שלכם, מבלי שהן ייפגעו. זוהי אחת מהסיבות שבגינה השיטה הזאת הפכה להיות כל כך פופולרית.

עלות נמוכה בהשוואה לטכניקות אחרות

צריך להגיד את האמת, גם כאשר תרצו להרחיק את היונים יהיה לכם תקציב מוגבל. לא תרצו לשלם אלפי שקלים על מנת להרחיק את היונים מהבית או מהעסק. אנו בצוות ג'י הרחקת יונים עושים כל מאמץ על מנת להוזיל את העלויות של כל הטכניקות הקיימות. התקנת דוקרנים נגד יונים היא לא יקרה, והדוקרנים עצמם גם לא אמורים לעלות הרבה. זוהי הסיבה כי כאשר משכללים את העלויות מגלים כי העלות הסופית אינה גבוהה. ניתן להעלים את היונים לצמיתות מבלי לקרוע את הכיס.

עלות נמוכה בהשוואה לטכניקות אחרות

מספר סוגי דוקרנים נגד יונים

אין רק אפשרות אחת שעומדת לרשותכם בעת התקנת דוקרנים ליונים. איש המקצוע שתבחרו ביחד אתכם יבחר את האפשרות שהכי מתאימה לכם. תוכלו למצוא דוקרנים מפלסטיק או מנירוסטה, כך שכל אחד ימצא את הבחירה הנכונה עבורו. אנו בצוות ג'י הרחקת יונים ממליצים להתקין דוקרני נירוסטה מכיוון שהם עמידים במיוחד. לכל לקוח מתבצעת התאמה מושלמת על פי הדרישות השונות שלו. זה עוד פרמטר שמייחד את האפשרות הזאת בהשוואה לאפשרויות אחרות. הרי לא בכל יום יוצא לכם להתמודד עם יונים עקשניות.

ניתן להתאים את הדוקרנים לכל מקום

היונים יכולות לקנן כמעט בכל מקום בבית, ולכן עליכם לבחור בפתרון אוניברסלי – כזה שתוכלו להתאים אותו. זוהי עוד אחת מהסיבות השכיחות שבגינה דוקרנים נגד יונים קיבלו ביקוש כל כך גבוה. ניתן להתאים את הדוקרנים לכל מקום שבו רוצים להציב אותם. לא משנה אם מדובר על משטח ישר או עקום, משטח גדול או קטן ניתן לבצע התאמה מושלמת. כל מה שנדרש מכם זה רק לספק את המידות, ובתוך זמן קצר תוכלו לקבל דוקרנים שמתאימים באופן מושלם.

ניתן להתאים את הדוקרנים לכל מקום

כל הסיבות להתקין דוקרנים עם צוות ג'י הרחקת יונים

  • רוצים לדעת שאתם עושים את הבחירה הנכונה? צוות ג'י הרחקת יונים זה הכתובת עבורכם. החברה נמצאת במקום הראשון בביקורות של לקוחות מרוצים. לקוחות שהיו צריכים מבריח יונים או דוקרנים נגד יונים, ובחרו במומחים של צוות ג'י לבצע את ההתקנה עבורם. הרי איך אפשר שלא לסמוך על לקוח מרוצה שמביע את שביעות רצונו?
  • כל הדוקרנים שהחברה מספקת הם דוקרנים איכותיים במיוחד. כאלה שיעשו את העבודה על הצד הכי טוב שיש, ובו בזמן יחזיקו מעמד שנים ארוכות. המשמעות היא שאתם תוכלו בעזרת המומחים של צוות ג'י להעלים את מצוקת היונים לצמיתות. רק תאפשרו לאנשי המקצוע לספק לכם את כל הפתרונות שאותם החברה מציעה.
  • אומנם אמרנו כי דוקרנים נגד יונים לא דורשים הוצאה משמעותית. אך בו בזמן לכל חברה יש את המחירים שאותם היא לוקחת על השירות הספציפי הזה. צוות ג'י הרחקת יונים עושים כל מאמץ על מנת לספק ללקוחותיהם את המחירים הכי זולים שיש. המחירים הזולים מגיעים ביחד עם שירות ברמה גבוהה, כזה שיאפשר לכם לדעת כי היונים לא יחזרו שוב בעתיד הקרוב.
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים
גילאור פסח - צוות ג'י הרחקת יונים

שמי גילאור, הבעלים של צוות ג'י הרחקת יונים.
התחלתי לפני כ-15 שנים בתור חברה להרחקת יונים ושמתי לעצמי מטרה שמאה אחוז מהלקוחות שלי יצאו מרוצים מכיוון שהייתה בעיית תדמית קשה לענף בזמנו.
בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שתפו עם חברים:
למעבר לחלק מסוים בעמוד זה