הרחקת יונים בחדרה

חדרה היא אחת הערים הגדולות ביותר בחלק הצפוני של השרון, בה מתגוררים מעל ל-100,000 תושבים. חדרה הופכת לעיר מבוקשת למגורים יותר בשנים האחרונות, אך ישנו מטרד המשפיע על איכות החיים שאינו פוסח גם על העיר הזאת – היונים. יונים מפריעות לנו בשגרת החיים בכל חלקי הארץ, אך עם האמצעים השונים הרחקת יונים בחדרה היא אפשרית.

סיבות להרחקת יונים בחדרה

בעלי חיים הם חלק אינטגרלי מהמחרב והמחיים שלנו. בין אם מדובר על חיות מחמד, חיות משק או על חיות רחוב, אנחנו חיים עם בעלי חיים במשך כל החיים שלנו. הבעיה היא כשחיות מסוימות הופכות למטרד ופולשות לשטח הפרטי שלנו. אחת החיות הללו היא היונה. ישנן כמה סיבות בגינן נרצה להרחיק יונים שפולשות לשטח שלנו:

  1. זיהומים ומחלות – יונים הן גורם משמעותי בהפצת מחלות וזיהומים בסביבה עירונית, כאשר במגע עם אדם הן נחשבות למדבקות מאוד.
  2. לכלוך – היונים לא מבחינות בין פארקים ציבוריים, שטחים פתוחים או המרפסת שלכן, וברגע שמתאפשר הן יטילו צואה.
  3. התרבות – ברגע שיונה מוצאת מקום נוח, היא עשויה להתחיל לקונן בו באופן מידי ובכך להביא צאצאים שיכירו את עדן החלון שלכם או את המרפסת שלכם כבית החדש שלהם.
  4. רעש – במקום להתעורר עם שעון מעורר בבוקר, או במקום שתוכלו להעיר את הילדים שלכם, יונים בסביבה הביתית יכולות להעיר אתכם ברעש לא נעים.

 

אמצעים שונים להרחקת יונים

הסיבות להרחקת יונים בחדרה או בכל מקום אחר בארץ מגוונות, אך לפעמים נדמה שמדובר במשימה שאינה פשוטה. למרות זאת, ישנם אמצעים שונים ורבים שיכולים לאפשר לכם להיפטר מהיונים שמאמללים את השגרה שלכם:

  1. רשתות המיועדות למניעת מעבר של יונים
  2. דוקרנים נגד יונים
  3. פסי הרחקה סולאריים
  4. פסי הרחקה חשמליים

 

מה היתרונות של אמצעים להרחקת יונים?

אמצעים להרחקת יונים הם בעלי מספר יתרונות. ראשית, האמצעים הללו מאפשרים הרחקה של יונים לטווח ארוך, בניגוד לדפיקות על תריסי החלון למשל. שנית, אמצעים להרחקת יונים הם בעלי סיכויי הצלחה גבוהים ומוכחים. בנוסף, כאשר אתם צריכים לבחור אמצעי להרחקת יונים, יש לכם מגוון של אמצעים שעומד לרשותכם.

 

הרחקת יונים בחדרה באמצעות רשתות

אם היונים שבסביבה שלכם אוהבות להיכנס בעיקר אל מסתור הכביסה שלכם, התקנת רשת נגד יונים תהיה הצעד הנבון ביותר שתוכלו לעשות. הרשת חוסמת את מסתור הכביסה מבחוץ, כך שלא משנה עד כמה היונה נחושה, הגישה לשם פשוט תימנע ממנע. ניתן למצוא את הרשתות הללו בצבעים מעודנים שלא פוגעים בעיצוב או בנראות.

 

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים

דוקרנים אף פעם לא יוצרים תגובה חיובית כלפי מי שהם מיועדים נגדו. למשל, נהגים שעולים על דוקרנים עם הרכב שלהם יוגבלו לגמרי בתנועה שלהם עקב תקר בגלגלים. גם אצל היונים, דוקרנים יוצרים תגובה שלילית. הם לא מכאיבים יותר מדי ליונה, אך מספיק כדי לגרום לה להתעופף הרחק מעדן החלון או מהמרפסת שלכם.

 

פסי הרחקה סולאריים

הפתרון הבא הוא פתרון ירוק וטכנולוגי נגד היונים. הרחקת יונים בחדרה, עיר בה יש בנייני מגורים רבים, כוללת גם הרחקה של היונים מהגגות. פסי הרחקה סולאריים הם פסים שנפרסים על הגג וצוברים אנרגיה סולארית באמצעות קרני השמש. האנרגיה הזאת מומרת לחשמל כשהיונים נעמדות על אותם הפסים, מה שיוצר זרם חשמלי שמבריח אותן.

 

פסים חשמליים

פסים חשמליים עובדים כמעט באותה הצורה כמו הפסים הסולאריים להרחקת יונים, אך כאן הם עובדים על חיבור לחשמל ולא באמצעות אנרגיה מהשמש. חשוב לציין שהזרם החשמלי שפוגע ביונה לא יהרוג אותה או ימנע ממנע לחיות כמו בעבר. הזרם הזה פשוט יצור אצלה כאב מרתיע, מה שיגרום לה להתעופף הרחק מהגג שלכם.

 

הרחקת באמצעות אנשי מקצוע

מוטב שהרחקת יונים בחדרה תתבצע באמצעות איש מקצוע. אם מדובר על אמצעי עם התקנה פשוטה, כמו רשת למשל או דוקרנים, חשוב שהם ימוקמו בצורה בטיחותית ויעילה, כך שניתן יהיה להרחיק את היונים מהמקומות השונים בבית מבלי שיגרם נזק כלשהו למבנה או לדיירים.

כשמדובר על אמצעים טכנולוגיים, כמו הפסים הסולאריים והפסים החשמליים להרחקת היונים, הבטיחות חשובה כפליים, מכיוון שמדובר בהתעסקות עם חשמל בצורה כזו או אחרת. את האמצעים הללו צריך להתקין חשמלאי מוסמך ומנוסה.

למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בחדרה מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים