הרחקת יונים בגבעת שמואל

סובלים מיונים בבית? נמאס לכם למצוא לשלשת יונים ולגלות שהן הרסו עוד בגד במסתור הכביסה? אתם זקוקים לפתרון של הרחקת יונים! אם אתם מתגוררים באזור גבעת שמואל, יש כמה דברים שחשוב שתדעו על הרחקת יונים בגבעת שמואל – החל מהסיבות שבגינן הרחקת יונים היא חשובה כל כך, ועד הדרכים היעילות ביותר להרחיק יונים לאורך זמן.

הרחקת יונים בגבעת שמואל – למה זה חשוב?

לפני שמדברים על איך להרחיק יונים, חשוב לדבר על למה צריך להרחיק יונים. האם היונה היא לא ציפור ידידותית, שאנחנו מאכילים בכיכרות הערים המרכזיות ושמסמלת עבורנו שלום? ובכן, זה אולי מה שנהוג לחשוב על יונים, אך כאשר הן פולשות לבית שלנו המצב האמיתי הוא שונה בתכלית. יונים הן חיה מזיקה מאוד, שיוצרת לכלוך, נזק ברכוש ויכולה אפילו להעביר מחלות.

פלישה של יונים לבית, בין אם דרך מרפסת או מסתור כביסה ובין אם כשהן מקננות על גבי הגג, יכולה לפגוע בצורה משמעותית באיכות החיים בבית. החל מקולות חזקים שהיונים מוציאות גם בשעות מאוד לא מתאימות, ועד לכמות גדולה של לשלשת שמוצאת את דרכה לגינה ואפילו לתוך הבית עצמו – כדאי לבצע הרחקת יונים בגבעת שמואל בהקדם האפשרי. עכשיו צריך להבין איך נכון לעשות זאת.

 

שיטות הרחקת יונים

פס רטט חשמלי

פס רטט חשמלי הוא שיטה יעילה למדי להרחקת יונים, שמבוססת על פס חשמלי מיוחד שמותקן באזור שבו היונים נוהגות לקנן. פס הרטט הזה, כשמו כן הוא, יוצר רטט חשמלי שאינו מסוכן (לבני אדם או ליונים) אך שמגע איתו בהחלט יוצר מטרד רציני עבור היונה.

ניתן להקביל את התחושה לתחושת "זרם" שאנחנו מרגישים מחשמל סטטי או כתוצאה ממכה במרפק – אך באופן קבוע כל עוד היונה באה במגע עם פס הרטט. ליונים יש זיכרון מצוין, ולכן התקנה של פס הרטט מבטיחה לא רק שהיונה תתרחק ממנו באופן רגעי – אלא תימנע מהמקום בו הוא מותקן באופן קבוע.

 

דוקרנים

אם יונים נוהגות לקנן על גבי גג הבית שלכם, על אדני חלונות או במרפסות – דוקרני יונים הם פתרון יעיל למדי עבורכם. הרחקת יונים בגבעת שמואל באמצעות דוקרנים היא פשוטה למדי, כשהדוקרנים עצמם גם הם לא מסוכנים אלא יוצרים מטרד וחוסר נוחות עבור היונה, שלא מצליחה לנחות במקום בו התרגלה לעשות זאת.

הדוקרן הוא לא חד והוא לא פוצע באופן קשה את היונה, אבל הוא מרחיק אותה ביעילות רבה מאוד, בעיקר כאשר הוא מותקן במקומות בהם היונה רגילה לנחות.

 

מכשיר על-קולי

מכשירים על קוליים מוציאים צליל גבוה שיוצר מטרד עבור היונים, ומרחיק אותן בצורה יחסית יעילה. עם זאת, לא מדובר בשיטה היעילה ביותר עבור הרחקת יונים בגבעת שמואל, פשוט משום שהמטרד הזה יכול להטריד גם בני אדם. שימוש בגלים על-קוליים להרחקת יונים הוא יעיל כשמדובר במרחב שלא נמצאים בו לעתים קרובות או בתקרה גבוהה במיוחד, אחרת כדאי להשתמש לכל הפחות גם בשיטה אחרת.

 

רשת

רשת היא פתרון פשוט ואלגנטי להרחקת יונים, בעיקר במרחבים תחומים כמו מסתורי כביסה. רשת יונים מונעת כניסה של יונים מלכתחילה, ולא מסייעת להרחקה של יונים שכבר מקוננות במקום – אך במרבית המקרים זה מספיק. חשוב לוודא שמשתמשים ברשת שמתאימה להרחקת יונים, שכן רשתות דקות ולא חזקות "ייכנעו" תוך זמן קצר.

 

לייזר

הרחקת יונים עם לייזר היא פיתוח חדש יחסית, שמוכיח את עצמו כמעניין ויעיל ביותר. מדובר במערכת אוטומטית שמזהה הגעה של יונה לגג או לכל מרחב אחר בו היא מותקנת. המערכת יוצרת קרן לייזר קטנה ושולחת אותה לכיוון היונה, שבתורה מפחדת מהאור המרוכז ונרתעת מהקרן. כך, המערכת מייצרת הרחקה מדויקת מאוד של יונים תוך תפיסה מינימלית של מרחב ופגיעה מינימלית באסתטיקה שלו.

 

פסלים ודחלילים

ניתן להשתמש בפסלי יונים או בדחלילים של עורבים או ינשופים – כולם יכולים לסייע בהרתעה של יונים מפני הגעה לבית.

 

בשביל להרחיק יונים כדאי להיעזר במקצוענים

הרחקת יונים בגבעת שמואל היא לא משימה פשוטה כל כך, גם אם אתם קונים את האמצעים המתאימים. בשביל להרחיק יונים בצורה יעילה באמת צריך להבין את דפוסי הפעולה וההתנהגות של היונים, ולא רק להרחיק אותן אלא גם למנוע את החזרה שלהן. את זה ניתן להבטיח באמצעות מקצוענים בתחום – ואם אתם סובלים מבעיית יונים בבית, אתם צריכים לחפש שירות מקצועי בתחום באזור גבעת שמואל.

למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בגבעת שמואל מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים