הרחקת יונים בבני ברק

בני ברק היא העיר הצפופה ביותר בישראל ביחס של כמות אוכלוסייה לשטח. הצפיפות היא לא תמיד דבר שנוח לחיות איתו, אך אם אתם מתגוררים בעיר וגם ככה לא משתגעים על הצפיפות בה, בוודאי שמטרד היונים לא תורם להרגשה שלכם. זיהומים ומחלות, לכלוך, רעשים ונזק לרכוש – יונים בעיקר עושות נזק לסביבה העירונית. הרחקת יונים בבני ברק תוכל לסייע לכם ליהנות בסביבה שלכם מניקיון, שקט ובריאות.

הרחקת יונים בבני ברק – הרחקה מותאמת

הרחקת יונים היא תחום שנפוץ בכל הארץ. בסופו של דבר, יונים לא בוחרות בקפידה רבה את האזורים בהם הן משתכנות. כל עוד יש להן דבר מוצק שנמצא בגובה נמוך יחסית באוויר, הן יכולות להתאקלם ולהתגורר בו. בגלל זה, הסביבה העירונית, כמו בעיר בני ברק, מתאימה ליונים. בני ברק מתאפיינת בבניה נמוכה, כך שליונים זאת יכולה להיות כמעט עיר אידיאלית. עקב האופי המיוחד של העיר, הרחקת היונים בבני ברק יכולה להיעשות באופן מותאם לאופי הדתי של העיר, על ידי:

  • שימוש עיקרי באמצעים שלא פועלים בחשמל
  • הצבת אמצעים חשמליים תומכים, שניתן לכבות לפני כניסת השבת ולהדליק לאחר יציאת החשמל
  • התקנה בימי חול של אמצעים להרחקת יונים בבני ברק

 

הרחיקו את היונים באמצעות איש מקצוע

אם מסתכלים על זה באופן כללי, כל אחד יכול להרחיק יונה. הבעיה היא שכאשר האדם הממוצע מנסה להרחיק יונה, על ידי הבהלה שלה לרוב, היא פשוט תתרחק לזמן קצר ותחזור לאותו המקום. כאשר אתם רוצים לבצע הרחקת יונים בבני ברק או בכלל, מוטב שתעזרו באנשי מקצוע שיכולים לשלב גם אמצעים מוכחים, שמסוגלים להניס את היונים לזמן ארוך ולמנוע מהן גישה באופן קבוע לאזורים שונים.

 

שילוב אמצעים להרחקת יונים בבני ברק כמפתח להצלחה

אולי אתם לא יודעים זאת, אבל הרחקת יונים נחשב לענף מתפתח מאוד. בנוסף לאמצעים המונעים גישה פיזית, שקיימים כבר למעלה מעשרות שנים, התווספו בשנים האחרונות גם אמצעים טכנולוגיים. בין האמצעים השונים ניתן למנות:

  • פסי חשמל
  • רשתות נגד יונים
  • מערכות שמע
  • דוקרנים
  • דחלילים

כדי ליצור מעטפת איכותית שתרחיק את היונים בסבירות גבוהה, מוטב להשתמש גם באמצעים הקלאסיים וגם באמצעים טכנולוגים חדישים.

 

חשמל – יעיל ולא כל כך מסוכן

הרחקת יונים בבני ברק באמצעות חשמל יכולה להישמע כמו משהו לא הומני, אך לא כך הדבר. היונים מורחקות באמצעות זרמי חשמל נמוכים, שלא גורמים לנזק גופני, אלא רק לתחושת כאב סבירה. הזרם מקורו בפסים חשמליים שניתן לפרוס על גגות. היונה שחווה את הכאב מהזרם בעת מגע עם הפס החשמלי, תמנע מחזרה אל הגג.

 

רשת למסתורי הכביסה

אם יש לכם מסתור כביסה או אפילו אזור מסוים בחלק החיצוני של הבית שלכם שהיונים מגיעות אליו באופן קבוע, תוכלו לתאם התקנה של רשת נגד יונים ופשוט למנוע גישה באופן וודאי מאותן יונים. ההתקנה עצמה לא מסובכת ולוקחת עד כמה שעות לכל היותר – תלוי במיקום הרשת ובגודל הרשת.

 

תדרים גבוהים נגד היונים

באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות, הקרויות מערכות אולטרסוניות, הרחקת היונים מבני ברק יכולה להתבצע בצורה שקטה לבני האדם ורועשת ליונים. המערכות הללו מפיקות צליל בתדר שהאדם אינו יכול לשמוע, כך שמצידו הכל שקט. היונה, מנגד, מסוגלת לשמוע את התדר הזה. היא שומעת צליל שמעיק עליה ויוצר אצלה תחושה לא נעימה, מה שיגרום לה לנטוש את הסביבה בה היא נמצאת.

 

דוקרנים נגד יונים

כמו שלנו לא נעים להידקר מחפצים חדים, גם ליונים זה לא נעים. דוקרנים ליונים לא אמורים לפצוע אותן, אלא להניס אותן מהמקום בו הן מתכננות לנחות. את הדוקרנים הללו ניתן להניח על עדן החלון למשל. היונה תנסה לנחות על עדן החלון, אך תרגיש תחושת דקירה קטנה ולא נעימה, מה שיניס אותה עוד לפני הנחיתה שלה.

 

הרחקה באמצעות דחלילים

נכון, בבני ברק אין שדות חקלאיים רחבים, אך אפשר להשתמש בדחלילים גם בסביבה העירונית. דחלילים דמוי ינשופים למשל, מבחינה מראה וגודל, יכולים להניס יונים. היונה תבחין בדחליל, אותו ניתן למקום מחוץ לחלון או על גג, ותחשוב שהמקום כבר תפוס על ידי חיה שמרתיעה אותה. בכך ניתן להטעות את היונה ולהיפטר ממנה בפשטות.

למידע נוסף ולהזמנת הרחקת יונים בבני ברק מחברה מקצועית, אמינה ומומלצת – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות האתר או בטלפון.
תוכן עניינים